vorige deeltjesquote:This car has 877 bhp. It was used for" Like The wind". and won. It has the following.
Fully Customize Suspension
Sports Brakes
Muffler/Racing
Sports Computer
NA Stage 2
Full Engine Balancing
Tans. Full Racing
Triple Plate Clutch
Flywheel Racing
T2 tires front and rear
Lightweight stage 1
Keep the 6th gear as I have it for if you don't you won't be able to draft behind opponent. I'm going to fully tune this later. This is for those short on Money.Win Prof. NA race to win this then buy all listed above and oil change that costs a total of 114400 cr. If you wont to spend the extra 23000 from lightweight stage 1 and 4800 from sports break and 13500 from NA stage 2.that equals 41300 then add 40000 cr and get NA 3. Then youll win for sure.....but this setup almost garuntees youll win.
oh dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 13 maart 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zijn toch geen FTD accounts meer beschikbaar?
weet het niet zeker hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
oh dat weet ik dan weer niet
Nah dan heb ik geen tips vlad [afbeelding]
Zonda Boyquote:
nog 3quote:Op maandag 13 maart 2006 16:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet het niet zeker hoor
(nog 5 minuten btw)![]()
Nog maar ff keertje...quote:Op maandag 13 maart 2006 02:47 schreef Poit- het volgende:
Zo kweenie of er nog iemand wakker is maja lekker boeiend...
Ik wil wat luxer gaan rijden zoals ik al eerder aangegeven heb. Rijdt nu een golf 3 uit '94 en er zit niks kwa luxe in oid. Nu viel mijn oog op een advertentie van een audi a4 uit '95 met alle opties die ik nu mis(link). Hier staan alleen geen km bij dus dat ga ik eerst navragen, maar kan een audi van 10 jaar oud nog minimaal een jaartje mee denken jullie ?
Mijn vraag is eigenlijk: Is het verstandig over te stappen van vw golf(sjonnie ja ik weet het) naar audi(toch iets zakelijker) ?
Laat M5 het niet horen,quote:
Die vindt een Golf het toppunt van luxe en comfortquote:
Dat dacht ik ook eigenlijk. Hoeveel is veel bij een audi. Bij mijn huidige golf zit ik nu net boven de 2 ton en hij rijdt nog super.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:59 schreef PeuRac het volgende:
Audi A4 gaat mits niet teveel KM nog wel een aantal jaar mee hoor, en die zien er ook nog wel oke uit
die grap is zou oud dat ik er niet meer om kan lachen of huilenquote:
Of een paar kratten auberignesquote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens voor dat geld kan je snellere auto's kopen met meer luxe die net zo groot zijn.
Dat je het als een grap beschouwd, baart me wel zorgenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:02 schreef M5 het volgende:
[..]
die grap is zou oud dat ik er niet meer om kan lachen of huilen
En een A4 is wel beter dan een Golfje. (als je ze van de zelfde leeftijd pakt teminste.)
Je kunt een auto met 2ton op de klok hebben die slecht is en een auto met 2ton die goed is. Is gewoon per auto verschillend, maar normaal gesporken kun je d'r nog wel ff in karren. Maar je moet niet gaan klagen als je onverwachts groot onderhoud moet laten doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:02 schreef Poit- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eigenlijk. Hoeveel is veel bij een audi. Bij mijn huidige golf zit ik nu net boven de 2 ton en hij rijdt nog super.
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat je het als een grap beschouwd, baart me wel zorgen![]()
Dat het uiterst betrouwbare hoogtepunten van Duitse degelijkheid zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 17:05 schreef M5 het volgende:
En je weet wat ze van mercedessen zeggen...
Dat is zo, maar zag gister die advertentie staan en had zoiets van: daar wil ik best in gezien worden op mijn 20e. Komen natuurlijk nog wel wat aanpassingen aan zoals wat andere velgen enzo, maar dat is bijzaak.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens voor dat geld kan je snellere auto's kopen met meer luxe die net zo groot zijn.
Gastquote:Op maandag 13 maart 2006 17:05 schreef M5 het volgende:
[..]wat jij wil.
Elke auto kun je een sjonnie auto noemen. En je weet wat ze van mercedessen zeggen...
dat je na al die maanden nog steeds niet door hebt dat het fan zijn van de 190D één fucking grap isquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat je na al die maanden nog steeds niet door hebt dat het fan zijn van de 190D één fucking grap is
Het is juist meest verturkte/verkampte/verboerde Merc die er is en je blijft ons geloven
dat blijkt wel ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:22 schreef M5 het volgende:
[..]dacht je serieus dat ik daar nog niet achter was?
riiiiightquote:Op maandag 13 maart 2006 17:31 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wilde gewoon ff kijken of er nog iemand op hapt. maar helaas
Nee, dat is nou iets wat me wel redelijk af gaatquote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je daar niet te moe voor 's avonds?
Had die hond je dat niet even kunnen mailen, dat hij er niet was?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef Sjoem het volgende:
Guess what, de mentor was er niet, dus ik had 4 uur geleden al naar huis kunnen gaan
Ze worden niet officieel geimporteerd, dat weet ik wel. En het zullen er denk ik niet meer zijn dan een handje vol. Die dingen zijn stervensduurquote:Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef Klonk het volgende:
toevallig ik vroeg me gisteravond in bed af hoeveel Zonda's er in Nederland rondrijden, zou je dat ergens na kunnen kijken
tevens goeieavond
herkenbaarquote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef Sjoem het volgende:
Guess what, de mentor was er niet, dus ik had 4 uur geleden al naar huis kunnen gaan
Hij heeft mijn mailadres volgens mij niet. Van niemand niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had die hond je dat niet even kunnen mailen, dat hij er niet was?
voor veel mensen is geld geen probleemquote:Op maandag 13 maart 2006 17:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Ze worden niet officieel geimporteerd, dat weet ik wel. En het zullen er denk ik niet meer zijn dan een handje vol. Die dingen zijn stervensduur
Fijn is dat danquote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij heeft mijn mailadres volgens mij niet. Van niemand niet.
Jaja, zo gaat dat bij ons
Geen idee? Om mij te bereiken bedoel je?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fijn is dat danMaar wel uitermate herkenbaar
voornaam.achternaam@opleidingsinstituut.nl werkt niet...?
Vanaf prijzen zijn dacht ik dik 350.000 euro voor 'n C12-7.3S. Alleen weet ik niet of dat nu incl. of excl. belastingen was. Ik dacht excl.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor veel mensen is geld geen probleem![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, dat is nou iets wat me wel redelijk af gaat![]()
Behalve als het een race is die totaal 3 uur duurt
Waarom ga ik op die vraag in![]()
Ja, en jij hem...?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Geen idee? Om mij te bereiken bedoel je?
Hier in Rotterdam of daar in Doetinchem?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:52 schreef PeuRac het volgende:
incl belastingen (BTW+BPM) en kentekenleges enz, kost een Pagani Zonda hier zo'n 750.000 euro
Hmm nee mij niet hem wel, ik kan hem wel bereiken via een mailadres, maar ik vraag me af of de leraren hun email wel checken.quote:
Vroegah deden we bij Masters Of GPL 100% races...quote:Op maandag 13 maart 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik kan echt niet langer dan 2 minuten een spelletje spelen
en welke krijg je dan? de C12-7.3S, de C12-7.3S Roadster, de Zonda F, de Zonda F Clubsport, de Zonda F Roadster of de Zonda F Roadster Clubsport? De laatste is namelijk 920.000 euro en gelijk de duurste en die prijs is de kale uitvoering.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:52 schreef PeuRac het volgende:
incl belastingen (BTW+BPM) en kentekenleges enz, kost een Pagani Zonda hier zo'n 750.000 euro
Lekker is dat danquote:Op maandag 13 maart 2006 17:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hmm nee mij niet hem wel, ik kan hem wel bereiken via een mailadres, maar ik vraag me af of de leraren hun email wel checken.
Ik heb wel vaker wat verstuurd en de helft reageert terug
Ik red het niet om 1 rondje te rijdenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vroegah deden we bij Masters Of GPL 100% races...
gewoon 100 rondjes op de oude monaco..
8 rondjes Oude Nurburgring..
De goede oude tijd![]()
quote:
Kutpauperquote:Op maandag 13 maart 2006 18:15 schreef Hugster het volgende:
en ik ken maar 1 iemand met een Zonda hier
Met alle plezierquote:Op maandag 13 maart 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom je m'n konthaar weer eens een keertje vlechten dan?
Scheer ik in jouw schaamhaar weer een eekhoorntjesmotief
dood moe wegens mega drukte op het werk. Maar voor de rest goed. Morgen stappenquote:
kutquote:Op maandag 13 maart 2006 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kutpauper
De vriend van de zus van een ex-zwager's kennis van de pa van een vriendin van me kent iemand die er 2 heeft!
je was gisteren nog compleet dood van het stappen, zou er ook iets mee te maken kunnen hebben?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dood moe wegens mega drukte op het werk. Maar voor de rest goed. Morgen stappen![]()
zelf achter het stuur?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:16 schreef Virus.NL het volgende:
Vandaag op Zandvoort....
[afbeelding]
later meer
I wish....quote:Op maandag 13 maart 2006 18:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
zelf achter het stuur?
Peu wel namelijk
Eekhoorntjes-schaamhaarquote:Op maandag 13 maart 2006 18:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met alle plezier
En dat zou wel heel blits staan ja![]()
Je gaat echt nog een keer een inzinker krijgen man...quote:Op maandag 13 maart 2006 18:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dood moe wegens mega drukte op het werk. Maar voor de rest goed. Morgen stappen![]()
Je bent Peu nietquote:Op maandag 13 maart 2006 18:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
kut
Ik wist wel dat het niets voorstelde
quote:
Mijn ideequote:Op maandag 13 maart 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat echt nog een keer een inzinker krijgen man...
ja da's Sjoe ook al aan het doenquote:Op maandag 13 maart 2006 18:27 schreef hermandeperman het volgende:
En nu ga ik superen en kokkerellen![]()
in de vakantie geweldig lekker bij geslapen. Was er helemaal klaar vor zeg maar.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat echt nog een keer een inzinker krijgen man...
Of heb je op de vakantie bijgeslapen??
voor het eerst een game OP nuquote:Op maandag 13 maart 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
En de SCs bijgelezen
Gefeliciteerd Mukie
Heeft M5 een nieuw categorie aan moeten maken in zn overzicht wie welke soort OP heeft gemaaktquote:
Gevaarlijke uitsprakenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:04 schreef ook_gek het volgende:
Maar ga het ZEKER niet laat maken.
Ik denk het wel jaquote:Op maandag 13 maart 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft M5 een nieuw categorie aan moeten maken in zn overzicht wie welke soort OP heeft gemaakt
3uur ben ik thuisquote:
als ik het niet vergeetquote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
@mark: wel hier posten dan om het te bewijzen
uhm mag ik hier nog over nadenkenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik bel je, waag het eens dat het niet zo is
Ah oke, wel chill dan dat je wat hebt bijgeslapen...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in de vakantie geweldig lekker bij geslapen. Was er helemaal klaar vor zeg maar.
Toen ik maandag op me werk kwam kon ik op mijn gemakje alles gaan recht trekken. 1 grote gaos was het. Ben ik meer dan de helft van de dag mee bezich geweest. De rest van de week was het 1 stress bende. Ben dinsdag ook niet gaan stappen.
Vrijdag dan inderdaad flink op stap geweest en zaterdag iets minder. Zondag verjaardag van mijn zusje en inderdaad dood moe van het stappen. Vroeg gaan slapen en heel goed geslapen. Vanmorgen weer helemaal het ventje. Maar door mega drukte stress en gezeik ben ik nu helemaal afgewerkt zeg maar. En de aankomende week gaat 1 tering drukke week worden. Morgen ga ik wel even de stad in om lekker te relexen. Maar ga het ZEKER niet laat maken.
Als je naar een drukke race gaat op zandvoort ben ik toch wel vaak blij als ik weer die enorme file voorbij loopquote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
Ben blij dat ik al een jaar of 5 niet meer in een trein ben geweest
Ben denk jaar of 5 geleden naar Zandvoort geweest met de trein, en daarvoor ook al een eeuw niet meer
Ik kots op openbaar vervoer
nou na 2 dagen liep ik al weer 2 weken goed slapen achterquote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, wel chill dan dat je wat hebt bijgeslapen...
En altijd als ik zeg dat ik het niet laat ga maken kom ik pas ergens in de ochtend thuis
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou na 2 dagen liep ik al weer 2 weken goed slapen achter![]()
Eensquote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je naar een drukke race gaat op zandvoort ben ik toch wel vaak blij als ik weer die enorme file voorbij loop
of je gaat gewoon gestoord vroeg weg van huis dan loop je zo naar binnenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je naar een drukke race gaat op zandvoort ben ik toch wel vaak blij als ik weer die enorme file voorbij loop
De overtreffende trap van Murken, Duitse Murkenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh hou me tegen voor ik m'n polsen door snij![]()
en horen..quote:
Ten eerste heb ik geen zin om gestoord vroeg naar binnen te gaan, ik kom altijd na de trainingen en but wedstrijden.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:59 schreef M5 het volgende:
[..]
of je gaat gewoon gestoord vroeg weg van huis dan loop je zo naar binnen
Ja en wat een junkie's ookquote:Op maandag 13 maart 2006 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De overtreffende trap van Murken, Duitse Murken![]()
![]()
!
Durkenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De overtreffende trap van Murken, Duitse Murken![]()
![]()
!
Afknallenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en wat een junkie's ook
En dan zo semi zwoel kijken
Allemaal dezelfde pasjes
Een handycam
dat is wel gaaf gemaaktquote:Op maandag 13 maart 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
Ik weet wat ik komende winter ga doen met m'n leven
Dit maken![]()
![]()
Uurtjequote:Op maandag 13 maart 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
dat is wel gaaf gemaakt![]()
hoeveel tijd zit daar in?
Ik moet sowieso vroeg van huis wil ik s'ochtends in Zandvoort zijn, dus dan maar gestoord vroeg wegquote:Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik geen zin om gestoord vroeg naar binnen te gaan, ik kom altijd na de trainingen en but wedstrijden.
Ten tweede is de file het allergrootst aan het einde van het evenement.
de teringquote:Op maandag 13 maart 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
Dit maken![]()
![]()
Ziek ehquote:Op maandag 13 maart 2006 20:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
de tering![]()
![]()
Binnen ook helemaal afgewerkWat een werkeloze klus [afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
Dit maken![]()
![]()
Legoquote:Op maandag 13 maart 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
Dit maken![]()
![]()
tering! waarom ben ik niet gaan kijken vandaag terwijl ik tijd en toch wel een klein beetje zin hadquote:Op maandag 13 maart 2006 18:16 schreef Virus.NL het volgende:
Vandaag op Zandvoort....
[afbeelding]
later meer
Ja of een inwonende schoonmoeder heeftquote:Op maandag 13 maart 2006 20:11 schreef vlad het volgende:
[..]
knap zeg
![]()
je gaat bijna denken dat ie man getrouwd is![]()
Ik heb er ook echt asociaal veel van, bijna alleen maar Technisch Legoquote:Op maandag 13 maart 2006 20:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb ik nog 2m3 van liggen hier
M'n vader bleef dat spul maar kopen
ja hoiquote:Op maandag 13 maart 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi, kan ik hier de groeten doen?
er stond nog wel meer leuk speelgoedquote:Op maandag 13 maart 2006 20:12 schreef Pharell het volgende:
[..]
tering! waarom ben ik niet gaan kijken vandaag terwijl ik tijd en toch wel een klein beetje zin had
Dan doe ik de groeten aan Herman uit net-niet-Lopik en Hugo uit Maarssenquote:
Wanneer U een piekie overmaakt naar FOK! komt het 1 minuut in de banner te staan.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi, kan ik hier de groeten doen?
Mja. zal niet echt rap gegaan zijn denk ikquote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef lipje het volgende:
Australiër in z'n achteruit op de snelweg
waar is die 205 met R2
Dat heeft mijn ma ook gedaanquote:Op maandag 13 maart 2006 20:17 schreef Hugster het volgende:
en ook nog 5 ordners vol met bouwtekeningen overigens, credits gaan naar m'n ma
ZEG ZEG ZEG, ROTTERDAM IS HEUL GEEN NET-NIET-LOPIK JA !!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan doe ik de groeten aan Herman uit net-niet-Lopik en Hugo uit Maarssen
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan doe ik de groeten aan Herman uit net-niet-Lopik en Hugo uit Maarssen
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:23 schreef lipje het volgende:
Noorse krijgt gratis bier uit de kraan
die bierprijs
Hollandiaquote:Op maandag 13 maart 2006 20:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb ook bier uit de kraan
Gemeentepils
wel een haags bakkie hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 20:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb ook bier uit de kraan
Gemeentepils
Blijf je me daarmee achtervolgenquote:
"ja zo hoop ik dat jullie er mee blijven spelen, kun je er zo ééntje uitzoeken en gaan bouwen!"quote:Op maandag 13 maart 2006 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heeft mijn ma ook gedaan![]()
![]()
Alleen heb ik er maar 4![]()
Ik ga zo weer verder met The usual suspectsquote:Op maandag 13 maart 2006 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
The Italian Job is op tv zo, die ga ik dan nog maar eens een keertje kijken![]()
Nee met Forzaquote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga zo weer verder met The usual suspects
Blue Mountainquote:
Whehehe inderdaad inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
"ja zo hoop ik dat jullie er mee blijven spelen, kun je er zo ééntje uitzoeken en gaan bouwen!"![]()
En Sjoewe, die heb ik ook
En die witte soort van hummer, met die grote treeplanken. En de lego technic F1 auto, en die grote rode honda NSX achtige met werkende versnellingsbak [afbeelding] Ding is zowat 40 cm ofzo![]()
En die complete treinenzooiEn een complete vloot aan schepen incl. haven.
Een benzinestation met wasstraat, noem maar op
Leukquote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga zo weer verder met The usual suspects
welk net?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
The Italian Job is op tv zo, die ga ik dan nog maar eens een keertje kijken![]()
linkje ff copyen in nieuw venster. Is hun hotlink beveiliginguequote:
Ik heb ook veel technisch legoquote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe inderdaad inderdaad
Maar ik heb heel weinig gewone lego, bijna alleen maar Technisch![]()
ja zeg ik ga geen moeite doen om iets te zien wat grootmeester hugo als magertjes beschouwd natuurlijk. En van herman eis ik nu naaktfoto's van de pussycat dolls ter compensatie.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
linkje ff copyen in nieuw venster. Is hun hotlink beveiligingue![]()
Hij is wel magertjes hoor herm![]()
Wat een grenzeloos vertrouwen heb je toch weer in mequote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja zeg ik ga geen moeite doen om iets te zien wat grootmeester hugo als magertjes beschouwd natuurlijk. En van herman eis ik nu naaktfoto's van de pussycat dolls ter compensatie.
Een jaar geleden had je het volgedne gezegd:quote:Op maandag 13 maart 2006 20:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een grenzeloos vertrouwen heb je toch weer in me![]()
Dat wilde ik laatst nog zeggenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een jaar geleden had je het volgedne gezegd:
"Luie kutwerkloze zelfs dat is nog teveel moeite voor je![]()
![]()
"
Alex is tof jaquote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat wilde ik laatst nog zeggenEr is erg veel veranderd in het afgelopen jaar, je bent tof geworden
[afbeelding]
Hugooooooooowquote:
Vogel heeft een ideaal "beamer-aan-plafond-ophang-systeem"quote:Op maandag 13 maart 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Een totaal niet goed afgestelde beamer plus lage reso foto. Maar het idee is er
Oja en een wit laken als achtergrond
Binnen kort gaat die beamer de lucht in en komt er een goed en mooi projectiescherm aan de muur
Omdat ik nu thuis internet heb kan ik meer van mn echte ik laten zien, in plaats van de gefrustreerde ik die ik bij mn ouders benquote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat wilde ik laatst nog zeggenEr is erg veel veranderd in het afgelopen jaar, je bent tof geworden
[afbeelding]
Bookmarkenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je gebruikt je 2000e post om te vertellen dat ik tof ben
quote:
Ik ga eerst maar eens spelen met de instellingen en afstellingen. Op dit moment is mijn rechterkant helemaal krom en mijn linker kant weer nietquote:Op maandag 13 maart 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vogel heeft een ideaal "beamer-aan-plafond-ophang-systeem"
En zorg dat je geen keystone correctie hoeft toe te passen, daar wordt je beeld slecht van![]()
http://sport.fok.nl/f1/subleagues/1398quote:Op maandag 13 maart 2006 21:15 schreef Fugie het volgende:
waar is dat van alexx ?
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens spelen met de instellingen en afstellingen. Op dit moment is mijn rechterkant helemaal krom en mijn linker kant weer niet![]()
En qua grote kom ik ook nog niet helemaal uitFuking irritant dat instellen man
Ga er van de week even verder mee spelen![]()
Wat voor beamer heb je dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens spelen met de instellingen en afstellingen. Op dit moment is mijn rechterkant helemaal krom en mijn linker kant weer niet![]()
En qua grote kom ik ook nog niet helemaal uitFuking irritant dat instellen man
Ga er van de week even verder mee spelen![]()
Merk: NECquote:
Jawel. Maar als je gewoon stil gaat zitten en wat voer neerhangt kun je dus zulke foto's maken. Erg veel geduld hebben en erg veel foto's weg gooien na de tijd.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:29 schreef M5 het volgende:
Die vliegen niet weg?
Zijn die van je schoonma of heeft iemand anders die uitgezet?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel. Maar als je gewoon stil gaat zitten en wat voer neerhangt kun je dus zulke foto's maken. Erg veel geduld hebben en erg veel foto's weg gooien na de tijd.
die beesten vliegen gewoon los rond in den haag, er zijn een heleboelquote:Op maandag 13 maart 2006 21:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Zijn die van je schoonma of heeft iemand anders die uitgezet?
Wel leuke beestjes, zolang ze je niet de oren van je kop krijsen teminste.
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt iemand boos gemaakt.....
Kijk het filmpje op http://www.theo-faber.nl
je hebt geen macromedia player ding?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik zie alleen maar een paar plaatjes en een aantal die het niet doen
elke dag is dat filmpje een paar keer te zien op Omrop Fryslânquote:Op maandag 13 maart 2006 21:59 schreef BoJo het volgende:
LOL nu de juiste site![]()
die gaat de familie rond![]()
![]()
was eerst een hele andere sitequote:Op maandag 13 maart 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt geen macromedia player ding?
geweldigquote:Op maandag 13 maart 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elke dag is dat filmpje een paar keer te zien op Omrop Fryslân
http://sport.fok.nl/f1/subleaguesquote:
Het liedje ook?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat Fryske in het filmpje is nog best te verstaan![]()
Ik ga nu slapen, mn wekker gaat om 4.30, moet nog douchen en mn bed opmakenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
wow, Peu skipt in 2 minuten van vandaag naar morgen, en het is niet eens middernacht
manmanman, wat heb jij toch een zwaar leven, niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, mn wekker gaat om 4.30, moet nog douchen en mn bed opmakenmorgen avond rond deze tijd weer thuis
![]()
Overmorgen om 5u op en ook weer rond 22u thuis.
het gaat zeker niet over rozenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
manmanman, wat heb jij toch een zwaar leven, niet?
Wel nee, doe het allemaal zelf, maar ga nu wegquote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
manmanman, wat heb jij toch een zwaar leven, niet?
johquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef Fugie het volgende:
wat een kut manager, ken niet eesn wat fatsoenlijks kopen
ik sta 2367equote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef Fugie het volgende:
wat een kut manager, ken niet eesn wat fatsoenlijks kopen
ach het maakt het wel nog ietsje leuker want je hoopt stiekem dat ze punten scorenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Hugster het volgende:
een hoop extra gekut op niks die ranzige manager game
Kijk nou maar gewoon die GP's
Kan je netzogoed tegelijkertijd een goede comedyfilm of standup op zetten naast je tv waar de GP op draaitquote:Op maandag 13 maart 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach het maakt het wel nog ietsje leuker want je hoopt stiekem dat ze punten scoren![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:21 schreef Fugie het volgende:
lol ik kijk die gps niet eens, heb betere dingen te doen dan
wat een onzin, je kan niks veranderen tijdens het race weekend hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 22:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kan je netzogoed tegelijkertijd een goede comedyfilm of standup op zetten naast je tv waar de GP op draait
Oooh je hebt het over de komende GPquote:
Ja die heeft Tommy al 15x gespammedquote:Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
weet niet of deze al voorbij is gekomen Track Test Ferrari F40 LM
Neequote:Op maandag 13 maart 2006 22:30 schreef BoJo het volgende:
Hugo, dacht je nou echt dat we allemaal tijdens de GP op die site aan het kloten waren ?![]()
voor mij de absolute droom autoquote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die heeft Tommy al 15x gespammed
Maar wat een beest eh![]()
![]()
Het geluid bij hoge toeren![]()
![]()
In Forza is het DE tegenvaller, wat een grafhokquote:
ja sociale verplichting is dat voetballen, maar meestal is het al 3de helft als de gp isquote:Op maandag 13 maart 2006 22:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oooh je hebt het over de komende GP
Ja dat wordt voor mij ook een bandje in de recorder
Maar normaal gesproken moet jij voetballenop zondagmiddag
Automatische keystone correctie kun je meteen uit zettenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Merk: NEC
Model: VT560
Techniek: LCD
Lichtopbrengst: 1300 ansi lumen
Resolutie: XGA (1024 x 768)
Contrastwaarde: 1:400
Gewicht: 2,9 kg
Beeldverhouding (native): 4:3 (native) ; 16:9
Video ingangen: 1 x SVHS, 1 x Composiet
Data ingangen: 1x VGA (D-sub15)
Geluidsniveau: 32dB in Eco Modus
Levensduur lamp: 2000 uur, 3000 uur in Eco Modus
Garantie projector: 3 jaar
Garantie lamp: 6 maanden
Extra mogelijkheden: Automatische keystone korrektie, Automatische instellingen, Directe bron keuze, USB aansluiting voor muis
Deze de nec VT560
heb er anders zaterdag aardig wat opgehaaldquote:Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bo![]()
Er staat al een week geen leuke film meer in de winkel
Bara kijkt niet bij de pr0nquote:Op maandag 13 maart 2006 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb er anders zaterdag aardig wat opgehaald![]()
ik heb echt een schurfthekel aan die seriequote:
Je wil niet weten hoeveel telefoontjes ik krijg van klanten die nog "even" wat wil vragenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:42 schreef Hugster het volgende:
Hebben ze geen functie voor je op de service afdeling bara?![]()
Ja, die rooie doet nu Gay Porn inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb echt een schurfthekel aan die serie
Dat overdreven druk bewegen krijg ik nu nog kotsneigingen van
En dan de special effects
En die fucking homo's
Ja dat moet je ook helemaal nooit doenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel telefoontjes ik krijg van klanten die nog "even" wat wil vragen
Ik ben sinds tijdje gestopt met m'n telefoon nummer achter laten zonder dat ze het vragen en dat werkt best lekker![]()
met z'n kleine pikkiequote:Op maandag 13 maart 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die rooie doet nu Gay Porn inderdaad
5 cylquote:Op maandag 13 maart 2006 22:50 schreef BoJo het volgende:
goeie vriend van me heeft een marea... misschien krijg ik hem ook zo gek
Zelfs de 2.0T klinkt goed omdat het een 5 cyl isquote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
5 cyl
Is dat Fiat's eigen 5 cyl btw?
ja lekkere huil ehquote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs de 2.0T klinkt goed omdat het een 5 cyl is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |