vorige deeltjesquote:This car has 877 bhp. It was used for" Like The wind". and won. It has the following.
Fully Customize Suspension
Sports Brakes
Muffler/Racing
Sports Computer
NA Stage 2
Full Engine Balancing
Tans. Full Racing
Triple Plate Clutch
Flywheel Racing
T2 tires front and rear
Lightweight stage 1
Keep the 6th gear as I have it for if you don't you won't be able to draft behind opponent. I'm going to fully tune this later. This is for those short on Money.Win Prof. NA race to win this then buy all listed above and oil change that costs a total of 114400 cr. If you wont to spend the extra 23000 from lightweight stage 1 and 4800 from sports break and 13500 from NA stage 2.that equals 41300 then add 40000 cr and get NA 3. Then youll win for sure.....but this setup almost garuntees youll win.
oh dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 13 maart 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zijn toch geen FTD accounts meer beschikbaar?
weet het niet zeker hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
oh dat weet ik dan weer niet
Nah dan heb ik geen tips vlad [afbeelding]
Zonda Boyquote:
nog 3quote:Op maandag 13 maart 2006 16:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet het niet zeker hoor
(nog 5 minuten btw)![]()
Nog maar ff keertje...quote:Op maandag 13 maart 2006 02:47 schreef Poit- het volgende:
Zo kweenie of er nog iemand wakker is maja lekker boeiend...
Ik wil wat luxer gaan rijden zoals ik al eerder aangegeven heb. Rijdt nu een golf 3 uit '94 en er zit niks kwa luxe in oid. Nu viel mijn oog op een advertentie van een audi a4 uit '95 met alle opties die ik nu mis(link). Hier staan alleen geen km bij dus dat ga ik eerst navragen, maar kan een audi van 10 jaar oud nog minimaal een jaartje mee denken jullie ?
Mijn vraag is eigenlijk: Is het verstandig over te stappen van vw golf(sjonnie ja ik weet het) naar audi(toch iets zakelijker) ?
Laat M5 het niet horen,quote:
Die vindt een Golf het toppunt van luxe en comfortquote:
Dat dacht ik ook eigenlijk. Hoeveel is veel bij een audi. Bij mijn huidige golf zit ik nu net boven de 2 ton en hij rijdt nog super.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:59 schreef PeuRac het volgende:
Audi A4 gaat mits niet teveel KM nog wel een aantal jaar mee hoor, en die zien er ook nog wel oke uit
die grap is zou oud dat ik er niet meer om kan lachen of huilenquote:
Of een paar kratten auberignesquote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens voor dat geld kan je snellere auto's kopen met meer luxe die net zo groot zijn.
Dat je het als een grap beschouwd, baart me wel zorgenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:02 schreef M5 het volgende:
[..]
die grap is zou oud dat ik er niet meer om kan lachen of huilen
En een A4 is wel beter dan een Golfje. (als je ze van de zelfde leeftijd pakt teminste.)
Je kunt een auto met 2ton op de klok hebben die slecht is en een auto met 2ton die goed is. Is gewoon per auto verschillend, maar normaal gesporken kun je d'r nog wel ff in karren. Maar je moet niet gaan klagen als je onverwachts groot onderhoud moet laten doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:02 schreef Poit- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eigenlijk. Hoeveel is veel bij een audi. Bij mijn huidige golf zit ik nu net boven de 2 ton en hij rijdt nog super.
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat je het als een grap beschouwd, baart me wel zorgen![]()
Dat het uiterst betrouwbare hoogtepunten van Duitse degelijkheid zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 17:05 schreef M5 het volgende:
En je weet wat ze van mercedessen zeggen...
Dat is zo, maar zag gister die advertentie staan en had zoiets van: daar wil ik best in gezien worden op mijn 20e. Komen natuurlijk nog wel wat aanpassingen aan zoals wat andere velgen enzo, maar dat is bijzaak.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens voor dat geld kan je snellere auto's kopen met meer luxe die net zo groot zijn.
Gastquote:Op maandag 13 maart 2006 17:05 schreef M5 het volgende:
[..]wat jij wil.
Elke auto kun je een sjonnie auto noemen. En je weet wat ze van mercedessen zeggen...
dat je na al die maanden nog steeds niet door hebt dat het fan zijn van de 190D één fucking grap isquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat je na al die maanden nog steeds niet door hebt dat het fan zijn van de 190D één fucking grap is
Het is juist meest verturkte/verkampte/verboerde Merc die er is en je blijft ons geloven
dat blijkt wel ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:22 schreef M5 het volgende:
[..]dacht je serieus dat ik daar nog niet achter was?
riiiiightquote:Op maandag 13 maart 2006 17:31 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wilde gewoon ff kijken of er nog iemand op hapt. maar helaas
Nee, dat is nou iets wat me wel redelijk af gaatquote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je daar niet te moe voor 's avonds?
Had die hond je dat niet even kunnen mailen, dat hij er niet was?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef Sjoem het volgende:
Guess what, de mentor was er niet, dus ik had 4 uur geleden al naar huis kunnen gaan
Ze worden niet officieel geimporteerd, dat weet ik wel. En het zullen er denk ik niet meer zijn dan een handje vol. Die dingen zijn stervensduurquote:Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef Klonk het volgende:
toevallig ik vroeg me gisteravond in bed af hoeveel Zonda's er in Nederland rondrijden, zou je dat ergens na kunnen kijken
tevens goeieavond
herkenbaarquote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef Sjoem het volgende:
Guess what, de mentor was er niet, dus ik had 4 uur geleden al naar huis kunnen gaan
Hij heeft mijn mailadres volgens mij niet. Van niemand niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had die hond je dat niet even kunnen mailen, dat hij er niet was?
voor veel mensen is geld geen probleemquote:Op maandag 13 maart 2006 17:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Ze worden niet officieel geimporteerd, dat weet ik wel. En het zullen er denk ik niet meer zijn dan een handje vol. Die dingen zijn stervensduur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |