quote:Op maandag 13 maart 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
J'tje mag openen!!
quote:De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.
J is duidelijke de laatste poster! Daarbij, jij komt net binnenvallen en draagt niets zinnigs bij dan een TVP... J was aan het vertellen over haar spannende werkzaamheden!!!quote:
quote:
Ja... beetje jammerquote:
regels zijn regelsquote:Op maandag 13 maart 2006 16:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
J is duidelijke de laatste poster! Daarbij, jij komt net binnenvallen en draagt niets zinnigs bij dan een TVP... J was aan het vertellen over haar spannende werkzaamheden!!!
Bloederige verhalen..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
J is duidelijke de laatste poster! Daarbij, jij komt net binnenvallen en draagt niets zinnigs bij dan een TVP... J was aan het vertellen over haar spannende werkzaamheden!!!
Nou ja.. zal het maar zeggen dan..quote:
Beetje kinderachtigquote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
regels zijn regels
was wel een keinuttige TVP ook trouwens!
Kan je doen jaquote:Op maandag 13 maart 2006 16:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik kan wel raden wat jouw favoriete tijd van de maand is!
Cool! Ik zal het niet doorvertellenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. zal het maar zeggen dan..
Stiekem heb ik geen fulltime baan, ik zit niet in Ierland...
Heb het gewoon te druk met undercover Fa spelen..![]()
Ik heb met mezelf afgesproken het laatste uurtje nix te doenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:22 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er ook weer.
Ik wilde wat gaan doen, maar mn systeem werkte tegen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb met mezelf afgesproken het laatste uurtje nix te doen
En nu werk jij het systeem tegen door te gaan fokkenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wilde wat gaan doen, maar mn systeem werkte tegen.
Ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
En nu werk jij het systeem tegen door te gaan fokken?
Ben ik het helemaal mee eens. Ik moet hier eerst nog babbelen over een stage vergoeding anders doe ik helemaal nix meer hierquote:
Woon jij daar dichtbij JD?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:25 schreef JDude het volgende:
Schietpartij in Breda
Uitgegeven: 13 maart 2006 18:06
BREDA - Door een schietpartij in de Oranjeboomstraat in Breda zijn maandag "vermoedelijk" drie slachtoffers gevallen. Dat maakte de politie van Midden- en West-Brabant bekend.
Informatie over de toedracht en de toestand van de slachtoffers ontbreekt nog.
Ik vroeg me al af wat al die politie hier met hoge snelheid door de straat moest
Berlijn, werken, slapen, dingen doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:17 schreef Misstique het volgende:
Waar is iedereen?
Ow.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Berlijn, werken, slapen, dingen doen.
Arrogantiequote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef killswitch het volgende:
ik heersch
etenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Berlijn, werken, slapen, dingen doen.
Dat valt onder "dingen doen"quote:
Klopt, we kunnen alles daaronder scharen.quote:
Zeg eens KS, waarom heersch jij?quote:
Het was een legitieme vraag! Ik ken je niet goed genoeg...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je dat uberhoubt nog moet vragen zegt al genoeg
nee maar je kent me toch wel goed genoeg om te kunnen beoordelen dat ik gewoon heerschquote:Op maandag 13 maart 2006 21:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was een legitieme vraag! Ik ken je niet goed genoeg...
Zo'n driehonderd meter verderop.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:53 schreef Misstique het volgende:
Woon jij daar dichtbij JD?
smoesjes, je schoot gewoon uit het raam!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n driehonderd meter verderop.
Maar wel na een bocht, dus ik zie er niets van.
Gekkenhuis, echt.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:53 schreef Janetje het volgende:
De gezelligheid druipt er vanaf hier..
Was het altijd maar zo.. tja..quote:
druk..quote:
Oh kut, janet is er, verstop je!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:09 schreef Janetje het volgende:
Woei, leven.
Nee, jou hou ik nog even.quote:
Jup.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, op zich logisch, zo'n antwoord op zo'n driewerf nare dag als vandaag
Nee. Ik heb gewoon zo'n dag dat ik nergens zin in heb. En dan bedoel ik ook echt nérgéns zín ín.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:21 schreef Misstique het volgende:
Heb ik wat gemist?
bier.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon zo'n dag dat ik nergens zin in heb. En dan bedoel ik ook echt nérgéns zín ín.
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent het enige dat me momenteel op de been houdt![]()
Hola.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:26 schreef Litso het volgende:
Hela.
--> R&P?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hey.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij houdt me op m'n andere been natuurlijk![]()
je 3e been zeker?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij houdt me op m'n andere been natuurlijk![]()
Heeft die ondersteuning nodig dan?quote:
Ach.. ik denk, jij bent de expert..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat zou je toch echt aan RPP zelf moeten vragen!
J.! Je icon!quote:
Never mind, daar is 'ie al weerquote:Op maandag 13 maart 2006 22:38 schreef JDude het volgende:
J.! Je icon!
Ehhh.. wat is daarmee?quote:
Okidokie..quote:
heb je nou al es een kamer of niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Okidokie..
Tja, ik heb hier echt geen nieuwe..
Hij was even helemaal weg. Maar dat zal wel weer aan mijn brakke PC gelegen hebben ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
Okidokie..
Tja, ik heb hier echt geen nieuwe..
[insert plaatje geweer met touwtje]quote:
Dear Janet,quote:Op maandag 13 maart 2006 22:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Laat maar.. ik hoor wel dat je het niet meent..
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dear Janet,
With my heart full of regret
I apologize to you
In front of the whole BeF crew
I would like to make with a beer
But as you are not here
That will have to wait
Although I think August is a bit late
Prachtig. Poëzie. Prima. Puikend. Pils.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef rompompom het volgende:
Dear Janet,
I apologize to you
But as you are not here
That will have to wait
Onze dichterquote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dear Janet,
I apologize to you
But as you are not here
That will have to wait
Hetgeen de brave lezertjes niet erg vinden..quote:
Beste rompompom,quote:
Vm'kequote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*weer thuis is...
Best wel toffe JDudequote:Op maandag 13 maart 2006 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Beste rompompom,
het klinkt misschien wat stom.
Maar ondanks je amnesie,
schrijf je pure poëzie.
*Plop!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef rompompom het volgende:
Best wel toffe JDude
Jou woorden van zo even
Waren goed voor mijn gemoed
En daarom wil ik je een virtueel biertje geven
Dat klinkt als een Grolsch beugeltjequote:Op maandag 13 maart 2006 23:04 schreef JDude het volgende:
[..]
*Plop!
Vergeet niet, o vrinden, ook dit geluid is pure poëzie!
*ziet gelijk alweer een missende letterquote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Best wel toffe JDude
Jou woorden van zo even
Waren goed voor mijn gemoed
En daarom wil ik je een virtueel biertje geven
En dat van die gore taalpurist..quote:Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*ziet gelijk alweer een missende letter![]()
Poetic license!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oh hansquote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
.. als een groot, scherp vleesmes..quote:Op maandag 13 maart 2006 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat moet em nu toch wel door zijn ziel snijden...
met kartelsquote:Op maandag 13 maart 2006 23:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
.. als een groot, scherp vleesmes..
teef je bent gewoon jaloers dat hij geen gedicht voor jou heeftquote:Op maandag 13 maart 2006 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat moet em nu toch wel door zijn ziel snijden...
Die zo lekker achter die losgesneden stukken vlees blijven haken..quote:
ik heb sex met hansquote:Op maandag 13 maart 2006 23:27 schreef Misstique het volgende:
J. weg en iedereen is meteen weg??
Oh dan is t goed. Carry on.quote:
hans en ik hebben sexquote:Op maandag 13 maart 2006 23:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu we zitten gewoon met zen 3en in een multi
Sfeervol.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:32 schreef killswitch het volgende:
Owquote:Op maandag 13 maart 2006 23:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
Mag ik die 2e van links?quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je ziet toch meteen dat m'n '' het niet doetquote:
quote:
Wrom?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik moest een tvp hebben
Neuh.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heeft dat met jouw sport te maken??
Die waterpolo'ers?quote:
tis een geil wijf, who cares wat voor sport Jdude doetquote:Op maandag 13 maart 2006 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens wielrennen, maar om nou te zeggen dat je daar voor je lol op TV naar kijkt...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:41 schreef killswitch het volgende:
tis een geil wijf, who cares wat voor sport Jdude doet
Vrouwen die rondrijden met bijnamen als 'Tinus' hebben al geen enkele kans meerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens wielrennen, maar om nou te zeggen dat je daar voor je lol op TV naar kijkt...
niet echt een naam die je graag zou willen schreeuwen in bedquote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vrouwen die rondrijden met bijnamen als 'Tinus' hebben al geen enkele kans meer
jij doet aan waterpolo?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Das de bijnaam van een vriend van mequote:Op maandag 13 maart 2006 23:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet echt een naam die je graag zou willen schreeuwen in bed
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Das de bijnaam van een vriend van me![]()
Zo ontdek je nog eens wat over FA's.quote:
Alsof jij in bed schreeuwtquote:Op maandag 13 maart 2006 23:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet echt een naam die je graag zou willen schreeuwen in bed
Ik zei een vriend, niet mn vriend.quote:
Ja omdat jij dacht dan hebben ze het niet doorquote:Op maandag 13 maart 2006 23:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zei een vriend, niet mn vriend.
Zo noem ik hem niet!!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja omdat jij dacht dan hebben ze het niet door
HA think again he`![]()
TMIquote:
We pesten je maar watquote:
Posts zonder PI worden hier toch niet serieus genomen.quote:
Tja ik vind het iets teveel fucking moeite om steeds z`on ding aan te vinkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Posts zonder PI worden hier toch niet serieus genomen.
Misstique daarentegen wel door 10nus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Posts zonder PI worden hier toch niet serieus genomen.
Geen idee, ik zoen mn beste vriend niet.quote:
Als het ooit waar blijkt te zijn he`quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, ik zoen mn beste vriend niet.
Onze dichter des vaderlands is weer scherp!quote:
Hmm.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:23 schreef JDude het volgende:
Oh.
Gelukkig, nog íemand die mijn klaagzang van zojuist heeft gelezen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:24 schreef Misstique het volgende:
Hmm.
Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig, nog íemand die mijn klaagzang van zojuist heeft gelezen.
Of niet natuurlijk.
Och, het is even afzienquote:
* Grouphugtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:29 schreef Misstique het volgende:
We hebben vandaag helemaal geen grouphug gehad..
Is dit topic tenminste nog een beetje gered.quote:
beetje dan hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dit topic tenminste nog een beetje gered.
Nauwelijks.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:56 schreef killswitch het volgende:
beetje dan he
Relativeren is ook een vak.quote:
quote:
Ik niet... Msn vraagt veel aandacht vandaag!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:19 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog!
Have fun 14.gifquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik niet... Msn vraagt veel aandacht vandaag!
Zeker ongewenst zwangere negertjes moreel aan het ondersteunenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik niet... Msn vraagt veel aandacht vandaag!
Moet zeggen dat het me vandaag goed af gaat!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:27 schreef Bartje71 het volgende:
[..]
Zeker ongewenst zwangere negertjes moreel aan het ondersteunen
Je kent me, dat doe ik altijd al!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:36 schreef Bartje71 het volgende:
Je slaat door
Jij krijgt de orginaliteitsprijsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:44 schreef JDude het volgende:
Bartje bidt niet voor bruune boon'n.
Daar was ik al bang voor jaquote:
hihihiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:36 schreef Bartje71 het volgende:
Je slaat door
*klimt balkon opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:02 schreef Bizznitch het volgende:
Hans oh hans....... waar zijt gij mijn hans
tell me about it.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja zo zien vrouwen zichzelf graag he
stfu schatjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja zo zien vrouwen zichzelf graag he
alsof ik een andere keus hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon toegeven, wij weten wel beter
grappig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:16 schreef risible het volgende:
[..]
heb ik al eens gedaan in een grijs verleden.
het volledige verhaal is inderdaad nogal hillarisch.quote:
De teloorgang van de PI.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:16 schreef risible het volgende:
[..]
heb ik al eens gedaan in een grijs verleden.
Wat heeft Hillary Clinton er mee te maken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:19 schreef risible het volgende:
[..]
het volledige verhaal is inderdaad nogal hillarisch.
vertel!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:19 schreef risible het volgende:
[..]
het volledige verhaal is inderdaad nogal hillarisch.
grapjas.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat heeft Hillary Clinton er mee te maken?
Nee ik was ooit eens iets wat ze nu emo of gothic noemen ofzo maar toen woonde ik nog in Roubaix.quote:
ja leuk en aardig maar waar kan ik die vinden want ik zie ze nietquote:
Ah ok. Als je niet het snel reageren gebruikt, maar 'reageer in dit topic' doet, heb je die optie welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:24 schreef risible het volgende:
[..]
ja leuk en aardig maar waar kan ik die vinden want ik zie ze niet
rou wattes? frankrijk?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:23 schreef risible het volgende:
[..]
Nee ik was ooit eens iets wat ze nu emo of gothic noemen ofzo maar toen woonde ik nog in Roubaix.
Inderdaad Frankrijk ja... roubaix nabij Lille.quote:
bij gewoon quoten zie je ze ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah ok. Als je niet het snel reageren gebruikt, maar 'reageer in dit topic' doet, heb je die optie wel
ah bingoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah ok. Als je niet het snel reageren gebruikt, maar 'reageer in dit topic' doet, heb je die optie wel
man hoe hou je dat vol?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je eerste post mét PI!
Dat volhouden is aan Fok!verslaafden toevertrouwdquote:
dat is toch dat schermpje onderin als je niet iemand quote?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Speciale Fok! extensie voor Firefox waarmee je ze ook bij het snel reageer schermpje hebt
Voeg me maar toe op MSN. Adres staat in m'n profielquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:39 schreef risible het volgende:
[..]
dat is toch dat schermpje onderin als je niet iemand quote?
tof waar kan ik dat downloaden scheelt aardig wat tijd.ja ik ben lui
waarvan u hier een perfewct voorbeeld in volle glorie kunt bewonderenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat volhouden is aan Fok!verslaafden toevertrouwd
1 jaar daar gewoont en geen woord fransquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:30 schreef risible het volgende:
[..]
Inderdaad Frankrijk ja... roubaix nabij Lille.
was ook maar 1 jaartje en ik kan geen woord frans alhoewel ik er geboren ben.
um je msn staat niet in je profiel en waar kan ik hem wel en dus niet downloaden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op MSN. Adres staat in m'n profiel
De versie die op de download site staat is namelijk niet geschikt voor FF 1.5.0.1.
wonen bij mijn biologische vader.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
1 jaar daar gewoont en geen woord frans... wat heb je daar in godsnaam gedaan dan
* PrintScreen beseft dat ontkennen weinig zin heeftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarvan u hier een perfewct voorbeeld in volle glorie kunt bewonderen
hey PS
Dat mail adres is m'n MSN adresquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:41 schreef risible het volgende:
[..]
um je msn staat niet in je profiel en waar kan ik hem wel en dus niet downloaden?
ik ben dan ook zeer verheugd dat ik u irl in volle glorie heb mogen bewonderenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen beseft dat ontkennen weinig zin heeft![]()
Dat in volle glorie is dan wel weer mooi
Heej ks
Het mooie Amelandquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben dan ook zeer verheugd dat ik u irl in volle glorie heb mogen bewonderen
[/geslijm]
alles goed?
ameland is zeker tofquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het mooie Ameland
Nope
Maar met mijzelf wel
Werkt het?quote:
Jupquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:48 schreef risible het volgende:
en dan moet ik firefox uit en aan doen toch rompompom?
lol ik heb die smileys boven mijn reageervenster.quote:
Baal idd dat ik de meeting moet missenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
ameland is zeker tof
je blijft gewoon te goed voor deze wereld
GMTAquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
went vanzelf wel, word gewoon automatisme
WOW wacht ff, ik heb wat gemist blijkbaarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Baal idd dat ik de meeting moet missen
Zal ik dan maar overstappen naar een ander level?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
WOW wacht ff, ik heb wat gemist blijkbaar[sub]ff bijlezen[/sub
nee blijf maar lekker hier
Goed zo!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:50 schreef risible het volgende:
[..]
lol ik heb die smileys boven mijn reageervenster.
Slaap wel en droom van Bier en Frituur!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:54 schreef risible het volgende:
ik ga maar eens slapen denk ik.
ik moet er over 4 uur weer uit
morgen weer even kijken hoe het hier is.
Er lijkt weer een Ddos aanval te zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
WOW wacht ff, ik heb wat gemist blijkbaarff bijlezen
nee blijf maar lekker hier
snap ik maar wist nog niet dat je niet gingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Amelandmeet is the word
Maar ik ben zo moe
mja kan er ook niet op komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er lijkt weer een Ddos aanval te zijn
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
snap ik maar wist nog niet dat je niet ging
[..]
mja kan er ook niet op komen
idd, al spreek ik je jammer genoeg erg weinigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg om dat te weten
Morgen nieuwe ronden, nieuwe kansen
Je weet waaromquote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
idd, al spreek ik je jammer genoeg erg weinig![]()
niets morgen, check het topic maar
i knowquote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet waarom
* PrintScreen het topic heeft gechecked![]()
Damn, ik baal echt dat ik niet kan
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
i know
tuurlijk baal je ik kom en dat is tof
of zouden willen kennen als we nuchter waren geweestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar jij bent is het tof jah
* PrintScreen denkt aan liedjes meezingen die we niet horen te kennen![]()
Ja, Hoiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:01 schreef Pheno het volgende:
Ja, hallo
En wederom een dag.quote:
Dat lijkt me een makkelijk streven, en een goed streven ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wederom een dag.
Even doorwerken naar de 20k posts en dan is mijn target voor vandaag weer gehaald
Ik schrok eerst toen ik dat las. Gelukkig ging het over fok!quote:
Mijn werk is mijn hobby, met een enorme efficientie waardoor ik ernaast nog kan fok!ken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik schrok eerst toen ik dat las. Gelukkig ging het over fok!
Deze stage is geen hobby maar noodzakelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn werk is mijn hobby, met een enorme efficientie waardoor ik ernaast nog kan fok!ken.
Op stage , toen was er geen fok denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Deze stage is geen hobby maar noodzakelijk
Op mijn eerste stage heb ik me aangemeld op fok! Sinds dien is het alleen maar slechter gegaan.. alhoewel mijn opleidings niveau wel gestegen is... hmmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op stage , toen was er geen fok denk ik
lolquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Op mijn eerste stage heb ik me aangemeld op fok! Sinds dien is het alleen maar slechter gegaan.. alhoewel mijn opleidings niveau wel gestegen is... hmm![]()
Achja... ik zal maar op je "lol" replyen dan kan jij naar de 20K door hier weer een reactie op te gevenquote:
Thanksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja... ik zal maar op je "lol" replyen dan kan jij naar de 20K door hier weer een reactie op te geven
best veel, maar dan ligt het er natuurlijk nog aan wanneer je die 10000 gehaald hadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:27 schreef JDude het volgende:
Eens even kijken hoe veel ik er al weer bij heb sinds de 10.000!
Afgelopen weekend geloof ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
best veel, maar dan ligt het er natuurlijk nog aan wanneer je die 10000 gehaald had
Goedemorgen,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:33 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |