quote:Op maandag 13 maart 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
J'tje mag openen!!
quote:De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.
J is duidelijke de laatste poster! Daarbij, jij komt net binnenvallen en draagt niets zinnigs bij dan een TVP... J was aan het vertellen over haar spannende werkzaamheden!!!quote:
quote:
Ja... beetje jammerquote:
regels zijn regelsquote:Op maandag 13 maart 2006 16:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
J is duidelijke de laatste poster! Daarbij, jij komt net binnenvallen en draagt niets zinnigs bij dan een TVP... J was aan het vertellen over haar spannende werkzaamheden!!!
Bloederige verhalen..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
J is duidelijke de laatste poster! Daarbij, jij komt net binnenvallen en draagt niets zinnigs bij dan een TVP... J was aan het vertellen over haar spannende werkzaamheden!!!
Nou ja.. zal het maar zeggen dan..quote:
Beetje kinderachtigquote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
regels zijn regels
was wel een keinuttige TVP ook trouwens!
Kan je doen jaquote:Op maandag 13 maart 2006 16:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik kan wel raden wat jouw favoriete tijd van de maand is!
Cool! Ik zal het niet doorvertellenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. zal het maar zeggen dan..
Stiekem heb ik geen fulltime baan, ik zit niet in Ierland...
Heb het gewoon te druk met undercover Fa spelen..![]()
Ik heb met mezelf afgesproken het laatste uurtje nix te doenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:22 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er ook weer.
Ik wilde wat gaan doen, maar mn systeem werkte tegen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb met mezelf afgesproken het laatste uurtje nix te doen
En nu werk jij het systeem tegen door te gaan fokkenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wilde wat gaan doen, maar mn systeem werkte tegen.
Ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
En nu werk jij het systeem tegen door te gaan fokken?
Ben ik het helemaal mee eens. Ik moet hier eerst nog babbelen over een stage vergoeding anders doe ik helemaal nix meer hierquote:
Woon jij daar dichtbij JD?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:25 schreef JDude het volgende:
Schietpartij in Breda
Uitgegeven: 13 maart 2006 18:06
BREDA - Door een schietpartij in de Oranjeboomstraat in Breda zijn maandag "vermoedelijk" drie slachtoffers gevallen. Dat maakte de politie van Midden- en West-Brabant bekend.
Informatie over de toedracht en de toestand van de slachtoffers ontbreekt nog.
Ik vroeg me al af wat al die politie hier met hoge snelheid door de straat moest
Berlijn, werken, slapen, dingen doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:17 schreef Misstique het volgende:
Waar is iedereen?
Ow.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Berlijn, werken, slapen, dingen doen.
Arrogantiequote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef killswitch het volgende:
ik heersch
etenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Berlijn, werken, slapen, dingen doen.
Dat valt onder "dingen doen"quote:
Klopt, we kunnen alles daaronder scharen.quote:
Zeg eens KS, waarom heersch jij?quote:
Het was een legitieme vraag! Ik ken je niet goed genoeg...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je dat uberhoubt nog moet vragen zegt al genoeg
nee maar je kent me toch wel goed genoeg om te kunnen beoordelen dat ik gewoon heerschquote:Op maandag 13 maart 2006 21:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was een legitieme vraag! Ik ken je niet goed genoeg...
Zo'n driehonderd meter verderop.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:53 schreef Misstique het volgende:
Woon jij daar dichtbij JD?
smoesjes, je schoot gewoon uit het raam!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n driehonderd meter verderop.
Maar wel na een bocht, dus ik zie er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |