Hmm, http://www.xs.to dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:27 schreef gebakken-koekje het volgende:
nah nu heb ik tinypics gedaan en krijg ik nog allemaal kruisjes![]()
Yepsersquote:Op maandag 13 maart 2006 14:40 schreef _Arual_ het volgende:
je koopt samen met je moeder een huisje, begrijp ik dat nu goed?
Eeeeuhm waarom niet? Wij hebben onze redenen om dat te doen en zijn er gelukkig mee dus doen we datquote:
Je moet je niet aangevallen voelen hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Eeeeuhm waarom niet? Wij hebben onze redenen om dat te doen en zijn er gelukkig mee dus doen we dat![]()
Er is inderdaad heel veel licht, de voorkant van mijn kamer heeft net als die van mijn moeder ook schuine ramen, dus ook daar komt heel veel licht in, vinden we zelf ook mooi
Dat hoor ik op de bouw wel vaker; ach we zitten nog ruim in de planning hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 14:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
De bedoeling is dat we er in mei gaan wonen en met de planning kan het ook allemaal![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat hoor ik op de bouw wel vaker; ach we zitten nog ruim in de planning hoor![]()
*tot dat*
- Bestelling niet aankomt op de dag dat je het verwacht..
- Er goederen verkeerd besteld worden..
- Er dingen niet afgemaakt kunnen worden omdat je dit mist en dat mist en dat niet af kunt maken..
Mijn ervaring is dat de planning al snel het raam uit wordt gegooit![]()
Maar niettemin een mooi appartement !
Maar het kookeiland heeft geen gasaansluiting of verkijk ik mij daar zo vreselijk op ?![]()
![]()
Ja leuk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:41 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ja gezellig winkelende mensen kijken![]()
![]()
Spannend!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:40 schreef gebakken-koekje het volgende:
we gaan er de 2e week van mei in![]()
![]()
Wat is dat wachten toch onwijs spannend hè? Zeker als je het, zoals bij jullie, langzaamaan steeds meer 'huis' ziet worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:03 schreef gebakken-koekje het volgende:
Komt weer wat vooruitgang inZe zijn gisteren begonnen met de badkamer/toilet. De vloer daar dr in maken, tegels zetten en bad/douche enz dr in zetten. Dat gaat ongeveer 2 weken duren alles bij elkaar. Als dat klaar is beginnen ze met de muren
![]()
1 mei komt de keuken dr in en 15 mei moeten we officieel uit ons oude huis zijn. Gaat nu echt snel en ik ben benieuwd hoe alles eruit ziet als het helemaal klaar is!![]()
Kan ik me voorstellen!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:01 schreef gebakken-koekje het volgende:
Gaat nu echt SUPER snel! we krijgen 28 april de sleutel (was eerst 1 mei) en 6 en 7 mei gaan we echt verhuizen, we hebben er echt super veel zin in![]()
![]()
Hoe ga je de douche afschermen? Komt er een douchewand of een gordijn?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:57 schreef gebakken-koekje het volgende:
[afbeelding]
De douche met wandtegels![]()
Inderdaad, valt die schakelaar wel buiten de douchezone (Dus buiten zone II in onderstaande tekening)?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoe ga je de douche afschermen? Komt er een douchewand of een gordijn?
* vraagt ivm lichtschakelaar
Bron: karwei.nlquote:Wel een aardlekschakelaar
Is uw elektrische installatie beveiligd met een aardlekschakelaar, dan geldt voor de badkamer de volgende zonering:
-Zone 1 = de ruimte direct boven badkuip, douche of wastafel (tot 225cm hoog)
-Zone 2 = de ruimte met een straal van 60cm of minder rondom badkuip, douche of wasbak (tot 225cm hoog)
-Zone 3 = de ruimte op meer dan 60cm afstand van badkuip, douche of wasbak
In zone 1 mag zich geen enkele elektrische installatie bevinden. In zone 2 alleen apparaten op laagspanning (12 of 24 Volt). In zone 3 mag normale spanning (220 Volt) aangelegd zijn.
Verder gelden de volgende regels:
-Alle waterleidingen en metalen delen van de vloer (Lewis platen), badkuip, douche en CV radiatoren moeten afzonderlijk beveiligd met een (blanke) aardedraad.
-Halogeen spotjes in zone 2 zijn toegestaan, mits de transformator zich in zone 3 bevindt (of buiten de badkamer).
-Stopcontacten, schakelaars of dimmers in zone 3 moeten voorzien zijn van randaarde.
-Alle lampen moeten waterdicht, geaard of dubbel geïsoleerd zijn.
-Andere 220V apparaten mogen alleen in de badkamer worden gebruikt in zone 3.
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Mijn ervaring is dat de planning al snel het raam uit wordt gegooit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |