abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35992109
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Robar het volgende:

[..]

Goeie instelling knulletje
Ooit aan gedacht wat er gebeurt als Nederland Portugal voorbij gaat op de UEFA ranglijst?
Vertel het eens. Dat er nog meer clubs zich voor schut mogen gaan zetten in Europa?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35992166
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef Silenus het volgende:
UEFA-coëfficienten lijst interesseert mij ook weinig.
Wij zijn Ajax, we moeten gewoon maar zorgen dat we elk jaar kampioen worden. Daar zijn we Ajax voor. En voor alle andere plaatsen moeten we blij zijn als we evt. CL mogen spelen.

En over de wedstrijd, wordt gewoon 0-1. Huntelaar gaat 'm maken.

Ik kan deze bekrompen visie echt niet begrijpen.
pi_35992175
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik kan deze bekrompen visie echt niet begrijpen.
Waarom niet?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35992239
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vertel het eens. Dat er nog meer clubs zich voor schut mogen gaan zetten in Europa?
Extra CL plaats.
En die zijn doorgaans voor Ajax, PSV, Feyenoord en nu eventueel AZ.
En die clubs hoeven echt geen modderfiguur te slaan hoor.

En wat maakt het in godsnaam uit?
Het is goed voor het niveau van het Nederlands voetbal in zijn geheel.
Meer spelers die internationale ervaring op kunnen doen en daarvan kunnen leren.
Of ze nu alles verliezen of niet, dat doet er niet toe.
pi_35992250
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waarom niet?
Zie boven.
  maandag 13 maart 2006 @ 15:22:20 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35992254
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef Silenus het volgende:
UEFA-coëfficienten lijst interesseert mij ook weinig.
Wij zijn Ajax, we moeten gewoon maar zorgen dat we elk jaar kampioen worden. Daar zijn we Ajax voor. En voor alle andere plaatsen moeten we blij zijn als we evt. CL mogen spelen.

En over de wedstrijd, wordt gewoon 0-1. Huntelaar gaat 'm maken.
Natuurlijk moeten wij als Ajacieden ons niet druk maken over deze UEFA Coëfficiëntenranglijst, want ook al zou Nederland één club mogen afvaardigen aan de CL, dan nóg zou Ajax dit voortaan moeten zijn. Het is een aantal jaren wat minder geweest, maar de vette jaren komen er weer aan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35992293

I HAVE A DREAM!!

Houd van een lijntje.
pi_35992340
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:21 schreef Robar het volgende:

[..]

Extra CL plaats.
En die zijn doorgaans voor Ajax, PSV, Feyenoord en nu eventueel AZ.
En die clubs hoeven echt geen modderfiguur te slaan hoor.

En wat maakt het in godsnaam uit?
Het is goed voor het niveau van het Nederlands voetbal in zijn geheel.
Meer spelers die internationale ervaring op kunnen doen en daarvan kunnen leren.
Of ze nu alles verliezen of niet, dat doet er niet toe.
Alsof AZ wat te zoeken heeft in de CL. Je moet er al helemaal niet aan denken dat clubs als Vitesse, FC Utrecht, Heerenveen of FC Groningen CL gaan spelen. Die gaan af als een gieter, zoals Willem II en Heerenveen in het verleden. Zelfs PSV wist nog maar 2x de volgende ronde te behalen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 maart 2006 @ 15:38:37 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35992788
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Alsof AZ wat te zoeken heeft in de CL. Je moet er al helemaal niet aan denken dat clubs als Vitesse, FC Utrecht, Heerenveen of FC Groningen CL gaan spelen. Die gaan af als een gieter, zoals Willem II en Heerenveen in het verleden. Zelfs PSV wist nog maar 2x de volgende ronde te behalen.
daarom is het zo fijn dat bijna alle clubs hebben ingestemd met de play offs hebben dat soort clubs nog meer kans op de CL . Al verwacht ik dat ajax ten tijde van de play offs goed genoeg in vorm zal zijn en dus alsnog de CL plek zal gaan pakken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35992868
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daarom is het zo fijn dat bijna alle clubs hebben ingestemd met de play offs hebben dat soort clubs nog meer kans op de CL . Al verwacht ik dat ajax ten tijde van de play offs goed genoeg in vorm zal zijn en dus alsnog de CL plek zal gaan pakken.
Yep, clubs als FC Utrecht hebben nu meer kans op de CL. Het is 'n paar wedstrijdjes winnen, dat is makkelijker dan na 34 wedstrijden 2e staan in de competitie.
  maandag 13 maart 2006 @ 15:41:52 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35992894
Degene die dat toch heeft bedacht moet toch een enorme black-out gehad hebben? Dan kan je nog beter 2 afzonderlijke competities houden en tussen hen aan het eind van het jaar playoffs houden, als je zonodig zo'n systeem wilt.
pi_35993028
Dit jaar ben ik er wel blij mij

Maar vanaf het volgend seizoen moet het worden afgeschaft
Houd van een lijntje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 maart 2006 @ 15:47:03 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35993065
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:41 schreef twi het volgende:
Degene die dat toch heeft bedacht moet toch een enorme black-out gehad hebben? Dan kan je nog beter 2 afzonderlijke competities houden en tussen hen aan het eind van het jaar playoffs houden, als je zonodig zo'n systeem wilt.
niet alleen de bedenker heeft dan een blackout gehad maar dan ook vrijwel alle clubs. Dat wat jij voorstelt met 2 afzonderlijke competities heeft PSV trouwens ook voorgesteld
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 13 maart 2006 @ 15:49:51 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35993149
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

niet alleen de bedenker heeft dan een blackout gehad maar dan ook vrijwel alle clubs. Dat wat jij voorstelt met 2 afzonderlijke competities heeft PSV trouwens ook voorgesteld
De bedenker van de play-offs is overigens ook een PSV'er, ben druk aan het googlen maar kan niet zijn precieze naam vinden. PSV heeft het overigens wél netjes geregeld dat haar SCC-houders niet hoeven te betalen voor de (eventuele) play-offwedstrijden.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35993271
play offs wat een oneerlijk iets is dat eigenlijk, maar ben er dit jaar wel blij mee
pi_35993291
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De bedenker van de play-offs is overigens ook een PSV'er, ben druk aan het googlen maar kan niet zijn precieze naam vinden. PSV heeft het overigens wél netjes geregeld dat haar SCC-houders niet hoeven te betalen voor de (eventuele) play-offwedstrijden.
Ja, mogen ze bij ons ook wel ff laten weten. Maar je zult wel gewoon moeten betalen
  maandag 13 maart 2006 @ 15:57:15 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35993379
De play-offs zijn ook kut, het mooie van een competitie is dat je kan zeggen dat de winnaar de beste was, over het hele seizoen (34 wedstrijden) gezien. Maar nu bij de play-offs kan je in vier wedstrijden een heel seizoen goedmaken, Feyenoord en AZ bijvoorbeeld staan het hele seizoen boven Ajax, maar zouden volgend jaar UEFA Cup kunnen spelen en Ajax in de Champions League.

Voordeel is dat je misschien voor tweemaal in een seizoen naar de Kuip mag, zou natuurlijk een mooi scenario zijn: in Rotterdam je CL-ticket veiligstellen, als dat geen agressie opwekt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 maart 2006 @ 15:59:36 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35993447
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

PSV was dan ook de enige ploeg die tegen de play offs heeft gestemd dus ze zijn gewoon consequent geweest.

Maar hebben jullie liever eerst AZ of eerst Feyenoord in de 1e ronde van de play offs?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_35993474
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

PSV was dan ook de enige ploeg die tegen de play offs heeft gestemd dus ze zijn gewoon consequent geweest.

Maar hebben jullie liever eerst AZ of eerst Feyenoord in de 1e ronde van de play offs?
Maakt me geen reet uit, we moeten ze gewoon allebei pakken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 maart 2006 @ 16:01:22 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35993501
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
De play-offs zijn ook kut, het mooie van een competitie is dat je kan zeggen dat de winnaar de beste was, over het hele seizoen (34 wedstrijden) gezien. Maar nu bij de play-offs kan je in vier wedstrijden een heel seizoen goedmaken, Feyenoord en AZ bijvoorbeeld staan het hele seizoen boven Ajax, maar zouden volgend jaar UEFA Cup kunnen spelen en Ajax in de Champions League.

Voordeel is dat je misschien voor tweemaal in een seizoen naar de Kuip mag, zou natuurlijk een mooi scenario zijn: in Rotterdam je CL-ticket veiligstellen, als dat geen agressie opwekt.
het kan nog erger, stel je het AZ van vorig jaar voor, die zakten helemaal in die zouden dus waarschijnlijk uiteindelijk met Intertoto genoegen hebben moeten nemen....
DeLuna vindt me dik ;(
pi_35993527
als je in de play offs verliest dan heb je toch nog wel uefa cup, of niet?
pi_35993532
FC Utrecht is altijd wel goed tegen Ajax en Feyenoord. Die zouden dus zomaar eens CL kunnen gaan spelen.
pi_35993561
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
FC Utrecht is altijd wel goed tegen Ajax en Feyenoord. Die zouden dus zomaar eens CL kunnen gaan spelen.
dat zou echt schandalig zijn
pi_35993572
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geeft maar weer aan wat voor achterlijk systeem het is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 maart 2006 @ 16:07:19 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35993670
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:02 schreef jimjim1983 het volgende:
als je in de play offs verliest dan heb je toch nog wel uefa cup, of niet?
de verliezers van de eerste play off ronde bij 2/5 spelen nog tegen elkaar en de verliezer daarvan moet nog in de slag met de winnaar van 6/9 voor de laatste UC plek
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')