2 uur maar, dat moet toch te doen zijn?quote:
waarheen vertrekken?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:14 schreef leonieke het volgende:
Slaapwel Fles
Ik ben gewoon aan het aftellen tot het 15u is zodat ik kan vertrekken. Wachten duurt zoooo lang en ik kan me nergens op concentreren
Het schijnt.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 uur maar, dat moet toch te doen zijn?
Hoe is het met je huis?
Naar school.quote:
FOUT!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zonder je profiel te kijken; jij komt uit Zeeland!
The only place waar ze weeral zeggen
dat is niet prettigquote:Op maandag 13 maart 2006 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt.
Het blijft staan, ook na wat sneeuwbuien
Voor de rest nog kaal, al die ***bedrijven komen hun afspraken niet na om keuken, badkamer etc te leveren. Stelltje teringlui. Ook niet even bellen of zo, gewoon niet op komen dagen.
* MutZ rent wegquote:Op maandag 13 maart 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Arg daar ook al! Het verspreid zich! REN!
stomme vergaderingenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Naar school.
Om 16.10u begint de klassenraad en rond 17u zal het ergens mijn klas zijn, maar ik moet de klassenraad (uiteraard) nog volledig voorbereiden voor mijn klas
![]()
Ow het was tegen mijquote:Op maandag 13 maart 2006 14:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zonder je profiel te kijken; jij komt uit Zeeland!
The only place waar ze weeral zeggen
het was tegen jou jaquote:Op maandag 13 maart 2006 14:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow het was tegen mij
(thx MutZ)
België dus
Maar aub niet richting België! We hebben al genoeg vreemd volk hierquote:Op maandag 13 maart 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Arg daar ook al! Het verspreid zich! REN!
Jaaa jou jaquote:Op maandag 13 maart 2006 14:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow het was tegen mij
(thx MutZ)
België dus
nee, ik ren juist weg van julliequote:Op maandag 13 maart 2006 14:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar aub niet richting België! We hebben al genoeg vreemd volk hier![]()
Niet bepaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |