2 uur maar, dat moet toch te doen zijn?quote:
waarheen vertrekken?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:14 schreef leonieke het volgende:
Slaapwel Fles
Ik ben gewoon aan het aftellen tot het 15u is zodat ik kan vertrekken. Wachten duurt zoooo lang en ik kan me nergens op concentreren
Het schijnt.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 uur maar, dat moet toch te doen zijn?
Hoe is het met je huis?
Naar school.quote:
FOUT!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zonder je profiel te kijken; jij komt uit Zeeland!
The only place waar ze weeral zeggen
dat is niet prettigquote:Op maandag 13 maart 2006 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt.
Het blijft staan, ook na wat sneeuwbuien
Voor de rest nog kaal, al die ***bedrijven komen hun afspraken niet na om keuken, badkamer etc te leveren. Stelltje teringlui. Ook niet even bellen of zo, gewoon niet op komen dagen.
* MutZ rent wegquote:Op maandag 13 maart 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Arg daar ook al! Het verspreid zich! REN!
stomme vergaderingenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Naar school.
Om 16.10u begint de klassenraad en rond 17u zal het ergens mijn klas zijn, maar ik moet de klassenraad (uiteraard) nog volledig voorbereiden voor mijn klas
![]()
Ow het was tegen mijquote:Op maandag 13 maart 2006 14:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zonder je profiel te kijken; jij komt uit Zeeland!
The only place waar ze weeral zeggen
het was tegen jou jaquote:Op maandag 13 maart 2006 14:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow het was tegen mij
(thx MutZ)
België dus
Maar aub niet richting België! We hebben al genoeg vreemd volk hierquote:Op maandag 13 maart 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Arg daar ook al! Het verspreid zich! REN!
Jaaa jou jaquote:Op maandag 13 maart 2006 14:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow het was tegen mij
(thx MutZ)
België dus
nee, ik ren juist weg van julliequote:Op maandag 13 maart 2006 14:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar aub niet richting België! We hebben al genoeg vreemd volk hier![]()
Niet bepaald.quote:
Sucks iddquote:Op maandag 13 maart 2006 14:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
stomme vergaderingen
ik zit nu al vanaf half 10 op school... laatste les om 11 uur afgelopen, rest niet heengeweest maar zit nu aan een zorgplan te werken...volgende les is nu op 16:15
dat vind ik een belediging voor de zeeuwen onder ons...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaaa jou ja
Maar van Zeeland wist ik het toevallig België dan weer niet maar ja 1 pot nat
al enig zicht erop dat het gaat verbeteren?quote:
tot 17:00... dan nog 1,5 uur reizen voordat ik thuis ben...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sucks idd
En hoe lang duurt ze? Ik hoop dat mijn vergadering om 18u gedaan is
Morgen en donderdag weer van hetzelfde laken een broek![]()
Het duurt toch nog 10 jaar voordat ze daar internet uitvindenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat vind ik een belediging voor de zeeuwen onder ons...
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat had ik van 98% van de lounge verwacht, maar niet van jou hoor![]()
gezelligquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het duurt toch nog 10 jaar voordat ze daar internet uitvinden
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:21 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest nog kaal, al die ***bedrijven komen hun afspraken niet na om keuken, badkamer etc te leveren. Stelltje teringlui. Ook niet even bellen of zo, gewoon niet op komen dagen.
Hoelang duurt het dan wel niet voordat ze dat in Belgie uitvinden?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef c0nd0r het volgende:
Het duurt toch nog 10 jaar voordat ze daar internet uitvinden
Ik snap niet waar die vooroordelen over Belgen vandaan komenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:32 schreef leonieke het volgende:
Ah Zeeland![]()
Nu ben ik pas beschaamd
Ik dacht al: sinds wanneer spreken ze Nederlands in Nieuw Zeeland![]()
![]()
je doet je nationaliteit wel weer eer aanquote:Op maandag 13 maart 2006 14:32 schreef leonieke het volgende:
Ah Zeeland![]()
Nu ben ik pas beschaamd
Ik dacht al: sinds wanneer spreken ze Nederlands in Nieuw Zeeland![]()
![]()
Mja, ik heb sterk zitten twijfelen of ik het ging typen of niet, maar ik zat hier te schokken van het lachen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
je doet je nationaliteit wel weer eer aan
Heb je iig een dak boven je hoofd jaquote:Op maandag 13 maart 2006 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt.
Het blijft staan, ook na wat sneeuwbuien
jaja... probeer het maar weer goed te pratenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik heb sterk zitten twijfelen of ik het ging typen of niet, maar ik zat hier te schokken van het lachen.
Maar echt... Ik ben niet dom hoor
Met al jullie domme provincies ook![]()
Je kent me beter dan dat ehquote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
jaja... probeer het maar weer goed te praten
Nope. Bedrijven bellen ook niet op of zo. De normaalste zaak van de wereld, schijnt.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
al enig zicht erop dat het gaat verbeteren?
En ik maar zoeken naar GC SCquote:
daar twijfel ik nu hard aanquote:
succesquote:Op maandag 13 maart 2006 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope. Bedrijven bellen ook niet op of zo. De normaalste zaak van de wereld, schijnt.
Ik ga nu naar het huis toe, mijn moeder aflossen van het wachten. Ik ga de boel maar wat schoonmaken voor zover dat nog kan. En anders maar ongeveer bedenken hoe we gaan inrichten,
met mijn levendige fantasie moet dat wel lukken
Overigens hebben we de rest van de inrichting al wel, wachtend op een vloer....
dan kun je lang zoekenquote:
qu!quote:
eerst wilde je nietquote:
Valt wel mee, lijkt me.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sssjttt!
Als je dat luid zegt, bannen ze jou direct![]()
Welkom terug
quote:
kom het maar goed makenquote:
20.000 moet idd lukken... zoveel hoef je er niet meerquote:Op maandag 13 maart 2006 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee, lijkt me.
Nou ja, ik ben weer weg, ik ga nu dus richting huis om te wachten of die apen langs komen.
Morgen maar eens mijn best doen om de 20.000 post te maken, moet lukken
ik heb tot kwart over 4 de tijd... dan begint m'n volgende collegequote:
succes en sterkte leoniekequote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef leonieke het volgende:
Ik ga me eens gaan klaarmaken.
Straks vertrekken richting Brussel![]()
Diemen-Zuid, toch?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb tot kwart over 4 de tijd... dan begint m'n volgende college
tegenwoordig is het Amsterdam Zuid, vlakbij het VU...quote:
* Glacier houdt zijn flauwe opmerking deze keer voor zichquote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef leonieke het volgende:
Ik ga me eens gaan klaarmaken.
Straks vertrekken richting Brussel![]()
hmzquote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
tegenwoordig is het Amsterdam Zuid, vlakbij het VU...
3 treinstations verder... a'dam zuid wtcquote:
dan moet ik weer verder zoekenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
3 treinstations verder... a'dam zuid wtc
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet ik weer verder zoeken
en ik haal het toch niet denk ik
volgens de ns ben ik er pas om 5 over 4quote:
stomme nsquote:Op maandag 13 maart 2006 15:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens de ns ben ik er pas om 5 over 4
als er geen vertragingen zijn of stroomstoringen ofzo...quote:
waar?quote:
*kijktquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:32 schreef MutZ het volgende:
als er geen vertragingen zijn of stroomstoringen ofzo...
*kijktquote:Op maandag 13 maart 2006 15:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
*kijkt
Wij zijn niet daar, wij zijn hier
dat komt omdat jij daar bent en ik hierquote:
nee hoor, ik ben hierquote:Op maandag 13 maart 2006 15:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat komt omdat jij daar bent en ik hier
hé, ik zie hier iemand zwaaien...quote:
Thaise massage nemen danquote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*nu toch wel spierpijn krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |