De doorbloeding van je tandvlees zal direct beter worden waardoor je de eerste tijd een behoorlijke kans hebt op gezellige infecties en sluimerende dingen ie plots actief gaan worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:19 schreef Lishe het volgende:
Jeetje, jullie zijn gewoon allemaal al een hele tijd gestopt! Goed man!
Ik heb iets raars. Ik ben nu pas 5 dagen gestopt, maar heb vre-se-lij-ke kiespijn. Morgenvroeg naar de tandarts. Zou een en ander met elkaar te maken kunnen hebben? Iets van verandering van bacterien ofzo in je mand?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:13 schreef MouseOver het volgende:
Succes allemaal! En vooral de verse stopperts
eh... als je 31-12-05 gestopt ben, zit je toch NU op 3 en een halve maandquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:13 schreef MouseOver het volgende:
Weer een plaatsje omhoog
(31-12-05)
Het kost vrijwel geen moeite meer en de ik-wil-een-peuk momenten zijn nog wel aanwezig maar veel zwakker dan voorheen. Rond 3,5 maand had ik wel een vrij sterk waar-doe-ik-het-voor periode. Ik geloof dat bjina iedereen die rond die tijd heeft.
Succes allemaal! En vooral de verse stopperts
Hoeveel is bij jou een kwartaal?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh... als je 31-12-05 gestopt ben, zit je toch NU op 3 en een halve maand
Ik begrijp je echt niet hoor.quote:
Wat ben je geirriteerd swets... gestopt met roken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt niet hoor.
Je stop 31-12-05 met roken.
Dan krijg je
1. Januari
2. Februari
3. Maart
4. April
En aangezien het nu half April is, reken we die voor een halfje. Eens even tellen hoor.... 1, 2, 3 en een halfje
...joh...quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat ben je geirriteerd swets... gestopt met roken?
Ik stond nog in de twee-maanden categorie. En ben nu verhuist naar de kwartaalstoppers. Vandaar.
Snap je NU mijn vraag?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:13 schreef MouseOver het volgende:
Rond 3,5 maand had ik wel een vrij sterk waar-doe-ik-het-voor periode. I
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Laten we het op rond de 2,5-3 maanden houden
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rond 3,5 maanden krijg je vooral concentratie problemen
Dank je wel, zal de bijwerkingen zijn van het niet rokenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef schatje het volgende:
Pluissebol, ik heb je een plekje hoger gezet. Van die 6 aan het eind heb ik een 5 gemaakt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vind ik verse sigaretten rook nog steeds heerlijk ruiken en adem ik even heel diep in wanneer ik achter een roker loop![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:26 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Stopdatum 21-04-2006 (vandaag dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |