Ik denk dat de laatste jaren Jason Kidd er nog het dicht bij in de buurt kwam. In he seizoen 98-99 en 99-00 had hij het op 3 rebounds per game na.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef ScienceFriction het volgende:
Inderdaad... Als je ziet dat de beste rebounders niet ver boven de 10 rpg zitten, dan wordt het erg moeilijk en de beste PG's hebben een average van rond de 10... een triple double averagen lijkt me dus erg sterk. Zelfs Magic Johnson deed dat niet.
Idd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:06 schreef Robertje het volgende:
Kobe...love him or hate him.
quote:
als Detroit van Miami verliest staat het 2-1 Miami, dan krijgen ze toch homecourt? Iemand die het zeker weet? Ik dacht dit ooit gehoord te hebben maar kan het niet onderbouwen.quote:
Nope, gewoon conference winnen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef J-Will het volgende:
[..]
als Detroit van Miami verliest staat het 2-1 Miami, dan krijgen ze toch homecourt? Iemand die het zeker weet? Ik dacht dit ooit gehoord te hebben maar kan het niet onderbouwen.
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef J-Will het volgende:
[..]
als Detroit van Miami verliest staat het 2-1 Miami, dan krijgen ze toch homecourt? Iemand die het zeker weet? Ik dacht dit ooit gehoord te hebben maar kan het niet onderbouwen.
Ach, Robertson won in die jaren ook geen titel. Pas toen hij slechts 19 punten en 5 rebounds had werd ie kampioen. Voor de enige keer. Jordan kwam ook eens dichtbij, 32 punten, 8 rebounds en 8 assists. Ook geen kampioen toen...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste jaren Jason Kidd er nog het dicht bij in de buurt kwam. In he seizoen 98-99 en 99-00 had hij het op 3 rebounds per game na.
Je vergeet het belangrijkste element: De teams die alledrie om zich heen hadden toen ze kampioen werden. Juist die teams zorgden ervoor dat de sterren niet alles moesten doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, Robertson won in die jaren ook geen titel. Pas toen hij slechts 19 punten en 5 rebounds had werd ie kampioen. Voor de enige keer. Jordan kwam ook eens dichtbij, 32 punten, 8 rebounds en 8 assists. Ook geen kampioen toen...
Chamberlain won ook pas ringen toen ie onder de 20 punten scoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |