Wel! Als ik dronken ben! En als ik iets boeiends te melden heb. Maar dat heb ik tegenwoordig niet meer. En jij smst ook nietquote:Op maandag 13 maart 2006 19:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij smst mij nooit meer, terwijl die andere dat van tijd tot tijd wel eens doet
Welles.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wel! Als ik dronken ben! En als ik iets boeiends te melden heb. Maar dat heb ik tegenwoordig niet meer. En jij smst ook niet.
He PeRiquote:
En een lelijk grijs vlak!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
In forum_light heb je onderaan geen MyAT-knopje!
Nu moet ik weer heeeeeeeelemaal naar boven!
Bijna, gek!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:31 schreef Paltos het volgende:
36 000 000?
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Morgen The Cable Guy.
Overmorgen Man on the Moon.![]()
![]()
quote:
M'n vingertjes doen gewoon pijn van al dat werk.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
LeBeau is tof, trouwens. Hij copypasterde keiveul voor mij!
Ja, ik ook. Had liever gezien dat ze de film een uur langer hadden gemaakt zodat de personages wat beter konden worden uitgewerkt. Ik vond het nu allemaal te oppervlakkig. Geen slechte film maar ook geen echt goede. Jammer.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
Ja, ik vind 'm tegenvallen. Gewoon, anders dan ik had gedacht.
Je had ook nee kunnen zeggen, maar nee, LeBeau is veel te goed voor deze wereld en doet het gewoonquote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
M'n vingertjes doen gewoon pijn van al dat werk.
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef rena het volgende:
[..]
Je had ook nee kunnen zeggen, maar nee, LeBeau is veel te goed voor deze wereld en doet het gewoon![]()
![]()
![]()
Dan zouden we uitstervenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef LeBeau het volgende:![]()
Ja, waren er maar meer van mij heh? Dan zou de wereld gelijk een stukje mooier zijn.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Ja, waren er maar meer van mij heh? Dan zou de wereld gelijk een stukje mooier zijn.![]()
Zie deze post van mij.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij wel.
Bijna 36.000.000 berichten geplaatst
36.000.000 bijna!
Signsquote:
Hoi niksan!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef niksan het volgende:
[..]
Signs
Wanneer die ene gast tv kijkt en ziet dat er aliens op de wereld zijn/rondlopen, loopt er ook een alien om het huis van hem en zijn familie
(Hij is ook bang enzo
)
Vage uitleg, maar ik kan er niet meer van maken
klopt, je ziet die alien in de spiegeling van de tvquote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef niksan het volgende:
Signs
Wanneer die ene gast tv kijkt en ziet dat er een alien op de wereld zijn/rondlopen, loopt er ook een alien om het huis van hem en zijn familie
(Hij is ook bang enzo
)
Vage uitleg, maar ik kan er niet meer van maken
Waarom?quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom?Mag ik je niet meer lief verwelkomen
Die ene smiley werkt hier niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:35 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar dat was ik niet
Dat was mijn andere ik
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die ene smiley werkt hier niet.
Ah, nu ik je quote zie ik dat je het al geëdit hebt.
Zo. Nu hebben we samen drie fouten in zes minuten verbeterd.quote:
Dus. Moet jij niet leren voor een tentamen ofzo?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo. Nu hebben we samen drie fouten in zes minuten verbeterd.
Whehe, jij ja!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Dus. Moet jij niet leren voor een tentamen ofzo?
Nee, ik ook nog nietquote:
Heul nietquote:
Heb je niet iets beters te doen, zoals posters van Djem ophangen ofzo?quote:
Hoezo? Ze heeft toch al gewonnen?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Heb je niet iets beters te doen, zoals posters van Djem ophangen ofzo?
Over 45 minuten jaquote:Op maandag 13 maart 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welles! [afbeelding]
Ach, mens! Ga toch tv kijken!
Iew! Nu kan ik nooit meer normaal naar die moddermonster-vechtscènes kijken!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hij speelde mee in Power Rangers, wat had je verwacht?
Je bent de woonkamer nog vergetenquote:
Echt welquote:
Je zag dat hij stiekem meer wou.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iew! Nu kan ik nooit meer normaal naar die moddermonster-vechtscènes kijken!
Is er niets groters?quote:
Jawel, Niña en Caroline.quote:
Dat kan nietquote:
Nee, want ik heb jou helemaal niet in mijn lijst!quote:
En dat terwijl we het tofste zijn van heel deze SC!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want ik heb jou helemaal niet in mijn lijst!!!
En Paltos ook niet!!
En al stond je in mijn lijstquote:Op maandag 13 maart 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want ik heb jou helemaal niet in mijn lijst!!!
En Paltos ook niet!!
Want je hebt me geblokkeerd?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:50 schreef niksan het volgende:
[..]
En al stond je in mijn lijst:D:D:D
:DDDD
Dan nog, zie je me niet:D
:D ::DD D:D: D: D:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |