quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:44 schreef MyImmortal het volgende:
damn heb net dat proggie eetmater gedaan, ik eet echt veel te weinig
2400 calorieen + 2 eiwitshakes die er niet bijzitten dus rond de 2600 calorieen.qua eiwit zit ik dan wel vrij goed, iets van 200-210 gram eiwit.
toen ik er voor het eerst kwam en beetje uitleg kreeg enzo zei sjakie a, ja als je de terugbeweging maakt moeten de plakken elkaar net niet raken. Kom ik 2 dagen later, sjakie b, zelfde uitleg: de plakken moeten elkaar raken en dan ga je weer. Toen zei ik ja maar 2 dagen terug zei sjakie a dat ze elkaar niet moesten raken, zegtie ja tis maar wat je zelf het lekkerst vindquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Pff, praat me niet over 'kennis' van sportscholen. Gisteren vertelde een instructeur mij dat je bij de deadlift het gewicht niet op de grond moet laten 'vallen' omdat de spanning er dan af gaat. Ik probeer uit te leggen dat dat juist te bedoeling is bij een deadlift, en dat het dan veel zwaarder is omdat alle snelheidsenergie dan verloren gaat zodat je meer kracht moet zetten, maar nee hoor, de spanning erop houden was veel zwaarder, tuurlijk
![]()
idd,alhoewel ik het wel beetje heb verwacht aangezien ik altijd van gewicht schommel en soms ook lichter word. wat ik me wel afvraag, of het door hoge eiwit gehalte komt dat ik wel in 'size' groter word. Ik blijf namelijk vrij hetzelfde in grote en groei altijd een beetje per week. Iedereen schat mij ook zwaarder in dan dat ik daadwerkelijk weegquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat is wel schrikbarend weinig idd.
ik had 2600 calorieen en 150 gram eiwit, maar dat is zonder avondeten (moeders kookt elke dag andersquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:44 schreef MyImmortal het volgende:
damn heb net dat proggie eetmater gedaan, ik eet echt veel te weinig
2400 calorieen + 2 eiwitshakes die er niet bijzitten dus rond de 2600 calorieen.qua eiwit zit ik dan wel vrij goed, iets van 200-210 gram eiwit.
hoeveel weeg je en hoe groot ben je?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef LedZep het volgende:
Op een goeie dag eet ik 4000 kcals, op een mindere 3500.
1.80 bij 73 kilo. Ectoquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
hoeveel weeg je en hoe groot ben je?
no worries, ik ben ook ecto, maar vertoon nu toch wat vet rond mijn middel. ben zelf 1.76m en ook 73 kilo in de ochtend na wc beurtquote:
Ik ben benieuwd hoeveel jij eet, maar ik schat dat jij ook op minstens 4000 zit (16 boterhammen, 5 cracker, bak kwark + avondeten etc is dat al ongeveer). Ik heb het 1 keer uitgerekend en nu zit ik altijd ommenabij die hoeveelheid. Eetschema's zijn niet aan mij besteedt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef ivosnivo het volgende:
ik ga toch is binnenkort uitrekenen hoeveel cal ik binnen krijg. Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden, ging gewoon meer eten als ik zwaarder wou worden, of minder als ik lichter wou worden
eetmeter is handigquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef ivosnivo het volgende:
ik ga toch is binnenkort uitrekenen hoeveel cal ik binnen krijg. Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden, ging gewoon meer eten als ik zwaarder wou worden, of minder als ik lichter wou worden
kom ik met mijn 188 en jawel 74 kiloquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
no worries, ik ben ook ecto, maar vertoon nu toch wat vet rond mijn middel. ben zelf 1.76m en ook 73 kilo in de ochtend na wc beurt![]()
Ondanks wat sommigen hier denken/dachten ben ik ook maar een miezerig ventje hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
kom ik met mijn 188 en jawel 74 kilo
Ja ik moet nog veel trainen en eten![]()
als je zegt bodybuild denkt iedereen gelijk aan gasten van 2 bij 2 meterquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ondanks wat sommigen hier denken/dachten ben ik ook maar een miezerig ventje hoor. En ik moet mezelf er steeds maar weer van overtuigen dat zelfs een goede deadlift opbouwen jaren kost, laat staan een volledige 'goede' training met fatsoenlijke gewichten én een fatsoenlijk lichaam. But once we'll get revanche
.
5quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:21 schreef ivosnivo het volgende:
hoeveel glazen melk is 1 liter?
ik hou 0,2 l per glas aan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:21 schreef ivosnivo het volgende:
hoeveel glazen melk is 1 liter?
iest mis met alcoholquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:29 schreef ivosnivo het volgende:
gvd wat een gekut, ik ga zo slapen ik probeer het morgen nog wel een keer. dat ding gooit er ineens allemaal andere voedsel dingen bij, zelfs alcohol. ben ik voor niks bezig geweest alles in te voeren.
Niks mee aan de hand. Zeker voor krachtsporters is 's avonds eten erg belangrijk, want je groeit in je slaap, maar in je slaap heb je over het algemeen weinig voedingsstoffen, dus als je ervoor niet eet, mis je die groei in je slaap!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:19 schreef Alessandro het volgende:
Ik zie hier mensen zeggen dat ze om 23.00 nog een kwark nemen en dan gaan slapen. Maar zo laat nog en dan gaan slapen lijkt me niet echt gezond? Ik ben vaak ook rond 21.00 klaar met sporten en neem dan binnen het uur nog een kwark 500gram. Maar is dat wel goed voor je vraag ik me af. Dacht dat je na 20.00 niet meer mocht eten. En met een 500gram kwark lijkt me dat niet lekekr slapen zo laat nog.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:21 schreef ivosnivo het volgende:
ik eet 4300 kcal per dag normaal ongeveer 4000.
Volgens mij heeft iedereen hier daar wel last vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:31 schreef Semargofni het volgende:
Mijn ma zit af toe te zeiken of het wel allemaal zo gezond is wat ik doe. "`s-avonds nog boterhammen eten kan toch niet gezond zijn, dan moet je lichaam juist rusten" , "zoveel gewicht tillen, dalijk belast je nog iets".
Ach ja, moeders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |