quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
Ik ben er wel voor dat iedere Nederlander eens een paar uur wordt opgesloten om het te ervaren. Zonder te weten of en wanneer ie weer wordt vrijgelaten, dat hoort bij de sensatie.
Volgens mij ben je ook een braaf 9 tot 5 mannetje gewordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben geen criminele fokker die wel eens veroordeeld is.
daarom zit hij nu te internettenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook een braaf 9 tot 5 mannetje geworden![]()
niet 9 tot 5. wel heel braafquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook een braaf 9 tot 5 mannetje geworden![]()
diamanten zijn ook kleine dingen. Tot je ze jat...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:28 schreef Tiemie het volgende:
Ja, ehh, nouja.... Een paar kleine dingen......
en dan wordt je vergetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
Ik ben er wel voor dat iedere Nederlander eens een paar uur wordt opgesloten om het te ervaren. Zonder te weten of en wanneer ie weer wordt vrijgelaten, dat hoort bij de sensatie.
Oke...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:29 schreef Kresj het volgende:
[..]
diamanten zijn ook kleine dingen. Tot je ze jat...
Vlegelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Oke...
Rijden onder invloed, Diefstal (een paar pakjes sigaretten), brandstichting (Ki(ndr)Va(kantie)Da(gen)-huisje in brand gestoken), wildplassen, Diefstal (auto bij de sloop), valse naam opgeven etc, openbare geweldpleging etc.
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:27 schreef Xennia het volgende:
Een bezoek bij de jeugdrechter in Duitsland wegens het bezit van wiet. Gevolg: boete of taakstraf. Ben maar voor de boete gegaan, waar ik nog wel wat vanaf onderhandeld heb.
Je mag op zich best iets specifieker zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:46 schreef dennetje het volgende:
jep 2x
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:19 schreef Ijsbolleke het volgende:
[..]
Gij speelt met uw leven maat ik ben de jongste zoon van het ijsbolleke en ooit komt de tijd dat ik u vindt!
Dan gon der koppe rollen wees maar zeker ik ben mijn vader niet maar gij ben niet meer zeker van u leven maat
Waarvoor laten ze een 12 jarige in de cel zitten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:38 schreef Noorman het volgende:
Taakstraf van 20 uur toen ik twaalf was. Toen ook een paar uur in de cel gezeten.
Jezus na een ban voelen jullie je crimineel ?quote:er criminele FOK!kers die ooit veroordeeld zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |