Ijsbolleke is een belg ja, of had je iets anders uit mijn verhaal begrepenquote:
Zehmel.. je moet ook niet voor de politieburo vuurwerk gaan afsteken he..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef Relmarokkaan het volgende:
Te vroeg afsteken van vuurwerk.![]()
Schieten met zo'n klein luchtbuksje.![]()
Mishandeling.
Flikkers rijden rond in burger! En toen moest ik bij de Aldi werkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Zehmel.. je moet ook niet voor de politieburo vuurwerk gaan afsteken he..![]()
Sinds waneer hebben ze bij @j@x hooligans Of zijn die 15/16 jarige kids van de f-side soms de harde kern ??quote:Op maandag 13 maart 2006 21:18 schreef Camplo het volgende:
Dagje zitten voor rellen.
En pas geleden me eerste ban gehad
Grapjequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:51 schreef Jajong het volgende:
2 jaar jeugddetentie voor zware mishandeling.
Gij speelt met uw leven maat ik ben de jongste zoon van het ijsbolleke en ooit komt de tijd dat ik u vindt!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
weheheh, wat ik allemaal heb gedaan, overigens ben ik voor weinig delicten opgepakt
![]()
Het begon toen ik 12 was. Verkeerde vrienden (jaartje of 16-18). In het beginnen voetbalden we altijd en iedereen vond mij natuurlijk een schattig mannetje dus ik mocht altijd meedoen. Maar ik kwam vaak in de finale ook
,
maar dat even terzijde. Die ene gozer (cyril heette die, spreek uit als seeriel) die had een alarmpistool. twas in de zomer en ijsbolleke (de ijsboer in een wagentje) kwam altijd bij ons in de buurt. Toen zeiden ze tegen mij: Bluf dat je em bedreigt. Maarja ik had daar schijt aan en pakte die gun en ging op ijsbolleke af. Toen ik met het pistool naar em wees en zei: Een ijsje of je leven, handelde de Vlaamse dikzak snel. Hij pakte mij in een houtgreep en pakte het pistool af.
Ietwat beteuterd liep ik terug en zei tegen die cyril dat ze pistool was afgepakt. Hij kon er helemaal niet om lachen kan ik je zeggen
. Toen zei die dat ik moest betalen, maar dat wilde ik niet. Toen ging hij mij bedreigen. Hij zei dat hij mij zou slaan als ik hem geen geld gaf. Toen ben ik maar naar huis gelopen en vroeg ik geld aan me moeder. Mijn moeder vroeg waarvoor...
![]()
Uiteindelijk is het allemaal met een sisser afgelopen. Ik heb die cyril trouwens geen geld gegeven![]()
Hiervoor een kloon aanmaken is werkelijk uiterst kansloos, beste.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:19 schreef Ijsbolleke het volgende:
[..]
Gij speelt met uw leven maat ik ben de jongste zoon van het ijsbolleke en ooit komt de tijd dat ik u vindt!
Dan gon der koppe rollen wees maar zeker ik ben mijn vader niet maar gij ben niet meer zeker van u leven maat
hah!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:37 schreef SCH het volgende:
Ik zat een avondje in de cel nadat ik voor de wedstrijd Utrecht-Heerenveen ben opgepakt.
Best stoer voor een flikker
Het is ook niet echt iets om op Fok te zetten....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Noooooooh wat een gangsters hier.![]()
idd als ik echt voor iets ergs gepakt was had ik t hier echt niet verteldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:15 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Het is ook niet echt iets om op Fok te zetten....
Ontkennen heeft geen zinquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
idd als ik echt voor iets ergs gepakt was had ik t hier echt niet verteld![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |