abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36034770
Gert heeft een zoon gehad die op jonge leeftijd is overleden. Daarna met Hermien dus nog een zoon gehad die nu in trouble is...beiden heette Gert jr.
pi_36035586
Nuoro,

Bedoel jij misschien het schandaal wat Gert heeft gehad met Peter Muller en daar ook nog Johnny Hoes in betrok, toen loog hij ook al alles aan elkaar.

Gert heb je nog nooit op een waarheid kunnen betrappen!!!!!!!!

Zie de volgende link http:// www.peterjmuller.nl/archief/1970/1970.html

Lees de datums 21 augustus en 12 september
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:02:26 #103
16715 Mylene
*schatje*
pi_36048948
Gert Timmerman heeft wederom de cover van de Privé gehaald.

pi_36049385
Ik vind Gert Timmerman een schatje
All the ducks are swimming in the water, fal de ral de ral da, fal de ral de ral da
pi_36049685
Goedemorgen allemaal,

Alles is zo te zien weer bij elkaar, ik was al bang dat het opgehouden was.
Maar niet sluiten hoor want francis heeft nog meer in petto.
Oh ja Gert durft niet te scheiden omdat Babs heeft gedreigd zich zelf van kant te maken.
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:30:31 #106
19194 Oversight
◢◤
pi_36049789
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef rakker582 het volgende:
Goedemorgen allemaal,

Oh ja Gert durft niet te scheiden omdat Babs heeft gedreigd zich zelf van kant te maken.
Sluiten ?

welnéé !

Ik zat juist af te wachten wie er allemaal binnen zouden druppelen en heb vast even een familielid van mij gebeld om te kijken of die er iets van weet..

Nu nog kijken of mijn oude buurman nog woont waar hij woonde en hier en daar even inlezen

Oeps ! schandalig foutje die ik niet ga coveren....
dit was dus Mirage...
◢◤
pi_36049846
Dat van die plaat is waar, de ex webmasters hadden hem in hun bezit. Maar gert wilde hem graag hebben, en ze hebben de plaat aan hem gegeven. Maar volgens mij hebben ze nog wel een gedeelte van de plaat, maar weet het niet zeker. Kan wel even navragen
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:59:58 #108
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36050677
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef rakker582 het volgende:
Goedemorgen allemaal,

Hallo daar, Rakker, en of ik nog meer heb - onder de druk beginnen een aantal zaken danig te bezwijken ..... Geloof mij, ik hou er echt niet mee op - er zijn te veel dingen die 'aantoonbaar' worden en uitstijgen boven de wettelijke verplichting "redelijk vermoeden van schuld".
Als het goed is hebben jullie van mij de mailtjes ontvangen die hierover handelen en weten jullie inhoudelijk waar de zwakke plek nu zit - ik kan er hier nog even niet verder op ingaan en al evenmin op mijn log - maar vertrouw mij als ik zeg: ik lieg niet!!!!!!!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:47:35 #109
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36052093
De brief van de tekstschrijfster van Gert en Hermien Timmerman, gepubliceerd hier op haar verzoek, gericht aan het management en de bezoekers vna deze site - op haar wens zal deze brief ook worden overgenomen in mijn log en vervolgens per email verzonden worden naar het management .......

Beste Wim, Harry, Lia en Wim en lezers ....

In deze open brief hier dan mijn uitleg over mijn houding in de timmerman-affaire. Ik heb altijd een uitstekende band met Hermien gehad. Maar ook Gert wilde ik niet neerdrukken. En dat heb ik hem ook vaak laten zien.
Mijn ogen zijn wijd opengegaan bij het aanhoren van de lasterpraat over Hermien - die zich niet meer kan verdedigen. Om kort te gaan: toen ik gebeld werd door Babs die door de telefoon gilde dat "het vuile rotwijf Hermien zelfmoord had gepleegd uit wraakzucht om in een kuil terecht te komen die ze voor anderen gegraven had" wist ik niet of ik mijn oren nog ooit kon geloven.
Toen ze ook nog eens gilde dat "zij mooier was dan Hermien en de beide dochters bij elkaar" en hierop in hysterich gelach uitbarste - besefte ik dat er mensen zijn die zelfs jaloers kunnen zijn op een overledene.
Daarna vervolgde Gert met "ja Marg, en ze was nog lesbisch ook". Dit laatste overigens met alle respect voor alle anders geaarde mensen hoor, voor mij zat de belediging hierin dat deze beweringen gewetenloos en volkomen ongegrond gedaan zijn.
Zowel Babs en Gert schenen zich niet te realiseren dat zij dit tegen mj vertelden, een tekstschrijfster die meer dan 30 jaar met Hermien gewerkt heb waarmee ik altijd een hele bijzondere en goede band had.

Daarbij komen nog de walgelijke voorstellen om de heer Heuskens allerlei zielige verhaaltjes op de mouw te spelden om zo geld bij hem los te peuteren - en de vraag om mee te werken aan het verzwijgen van een Buma-Stemra pensioen zodat de heer Heuskens ons mogelijk van geld en levensonderhoud wilde voorzien!

Echter, er is te veel om op te noemen, er zou geen einde komen aan deze brief.
Ik zit zo niet in elkaar - ik ben zeker geen heilige - en ook hier hebben de nodige foute dingen gespeeld - maar er is genoeg zelfrespect hier om daar een ander niet voor op te laten draaien.

Bovendien wilde Gert ook weer eens een bijbelclub oprichten en wederom de mensen uitmelken.
Hij heeft mij altijd voorgelogen en bedrogen - en daar hoeft niet nog meer bij te komen.
Ik ken hem als geen ander en weet precies hoe hij met zijn timide houding en zachte stem het medelijden op weet te wekken bij zijn publiek. Maar mijn medelijden heb ik opzij gezet. Ik heb er genoeg van.
Ik vindt het heel erg voor jullie - voor het mangement en de sitebeheerders, dat dit allemaal zo gelopen is - in eerste instantie heb ik Francis gevraagd om het te laten rusten maar die kon er al heel lang niet meer mee uit de voeten. Hij trok zich niets meer van mij aan en ging voor de waarheid - dat heeft hi jgoed gedaan - wat de gevolgen voor hem ook zullen zijn.

De leugens wat betreft de dochters, jullie, en mogelijk zelfs toekomstige slachtoffers van de zoveelste bijbelclub, worden ontrafeld nu - ik kan en wil het niet langer onder stoelen of banken steken.

Een ding moet mij nog van het hart - Hermien is hoog verheven boven deze ordinaire vrouw die zich Babs noemt en opgeworpen heeft als manager. Ik weet wat erin Hermien leefde. Vlak voor zij stierf heb ik nog met haar gesproken, samen met Francis. Nu weten jullie waarom dit alles mij niets meer doet - Gert heeft alles omlaag gehaald wat goed was. Er is niets meer over en voor mij is alles voorbij. Ik hou nu op. Sorry voor mijn boosheid, maar dit moest eruit. De beste wensen voor jullie allemaal, en alle goeds toegewenst - wat betreft de dochters - het spijt mij ontzettend - de beste wensen en hopelijk nog eens tot ziens .............

Margje Capelle Jonkman .....
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:00:15 #110
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36052481
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 01:06 schreef hendrikje65 het volgende:
Vraagje

Ben benieuwd hoever Francis ermee is?
Ter zake wat?
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:13:44 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_36052929
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:47 schreef de moeder van FrancisC het volgende:

Om kort te gaan: toen ik gebeld werd door Babs die door de telefoon gilde dat "het vuile rotwijf Hermien zelfmoord had gepleegd uit wraakzucht om in een kuil terecht te komen die ze voor anderen gegraven had" wist ik niet of ik mijn oren nog ooit kon geloven.
Toen ze ook nog eens gilde dat "zij mooier was dan Hermien en de beide dochters bij elkaar" en hierop in hysterich gelach uitbarste - besefte ik dat er mensen zijn die zelfs jaloers kunnen zijn op een overledene.
Die Babs lijkt wel bezeten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_36053018
Onder welke steen kom ik vandaan??
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 13:23:57 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36053306
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef fashionably_late het volgende:
Onder welke steen kom ik vandaan??
weet ik niet
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_36054804
Francis,
Doe in de eerste plaats je moeder even de groeten en een dikke knuffel.
Ik heb het boek doorgelezen wat ze had meegegeven, nou als ik er nu aan terug denk lopen de rillingen me weer over de rug. Wat moet dat een vreselijke tijd zijn geweest. Misschien dat er ooit nog eens wat mee gedaan kan worden maar dat moet nu nog maar even niet, maar het is onvoorstelbaar wat daar allemaal is gebeurd.
Sorry dat ik het hier nu zo even neer zet en voor velen is het onbegrijpelijke taal maar de mensen die het aangaat begrijpen het wel.
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 14:16:07 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36055299
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef rakker582 het volgende:
Wat moet dat een vreselijke tijd zijn geweest. Misschien dat er ooit nog eens wat mee gedaan kan worden maar dat moet nu nog maar even niet, maar het is onvoorstelbaar wat daar allemaal is gebeurd.
Doe je dan op bovennatuurlijke zaken?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_36055564
Ja ook. maar ik kan dat nu niet uitleggen sorry
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:48:35 #117
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36056570
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef rakker582 het volgende:
Francis,
Doe in de eerste plaats je moeder even de groeten en een dikke knuffel.
Ik heb het boek doorgelezen wat ze had meegegeven, nou als ik er nu aan terug denk lopen de rillingen me weer over de rug. Wat moet dat een vreselijke tijd zijn geweest. Misschien dat er ooit nog eens wat mee gedaan kan worden maar dat moet nu nog maar even niet, maar het is onvoorstelbaar wat daar allemaal is gebeurd.
Sorry dat ik het hier nu zo even neer zet en voor velen is het onbegrijpelijke taal maar de mensen die het aangaat begrijpen het wel.
Zou jij mij vandaag even prive willen mailen om het een en ander iets duidelijker te krijgen, beste Rakker?
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 15:29:40 #118
135486 Manu82
How you doin'?
pi_36058015
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:13 schreef APK het volgende:

[..]

Die Babs lijkt wel bezeten.
Toen ik het las (en andere stukken) kwam ik ook op dat idee! En heeft iemand dat stuk in de prive digitaal?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_36058248
Manu,
Ik kan je verzekeren dat dat mens gestoord is.
Die leeft in een heel andere wereld en dat zie je ook aan haar ogen, die zijn gewetensloos.
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:40:09 #120
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36058363
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:29 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Toen ik het las (en andere stukken) kwam ik ook op dat idee! En heeft iemand dat stuk in de prive digitaal?
Misschien plakt er wel iets aan Senior en doet dat ook dingen met (vatbare) mensen in zijn omgeving ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36058616
Beste mevrouw Capelle,

Het is voor de insiders goed voor te stellen, dat u met een enorm dilemma hebt gezeten,
na zulke scheldkanonnades zoals Babs dat gewend is te doen.
Volgens bekende fotografen zoals Edwin Smulders en Remy van Maren, zijn die Gert
en Babs met deze vulgaire scheldpartijen al begonnen op hun trouwdag ergens in de
koffiekamer van een bejaardenhuis.
Omdat de bladen toen geen 2000 Euro op tafel wilden leggen voor de foto´s van dit
lugubere paar schijnt Edwin Smulders bijna door Gert Timmerman overreden te zijn .
Hierover is toen een hele rel door de bladen beschreven en dan begin je aan een sprookjeshuwelijk.
Spokenhuwelijk is een beter woord.
Hermien en de dochters, zijn door Babs in het bijzijn van Gert altijd door het slijk gehaald.
In een ander Forum wist ze zelfs haar ex er nog bij te betrekken en overal voor uit te schelden.
Ze schijnt vroeger een kaaskraam gehad te hebben, maar een viskraam had haar beter gepast.
Met alle respect voor de vrouwen in de viskraam, in de omgeving Enschede worden dit soort
tantes nogal gauw viswijf genoemd.

Mevrouw Capelle trekt u zich van dit lugubere paar maar niks aan, wij wensen u het
allerbeste toe en geweldig dat u deze bevinding in dit Forum hebt gezet. Insiders
kunnen weten dat dit de profielschets over ener Babs Stoevenbeld is.

Maar als Babs na scheiding van Gert, zichzelf van het leven wil beroven komt er dan een Topic met de naam "opknoping van Babs" ipv. "ontknoping van Gert?"

Echtscheiding voor Gert, zolderkamer gezocht............met plaats voor een kruidenrekje?

Wij zien al weer uit naar de volgende Privé, dit is echt smullen, doet hij het als kokje toch zo gek nog niet.
pi_36062316
Gert had gewoon een vader moeten zijn voor zijn dochters.

De meeste kerkgenootschappen moeten nog bijkomen van de belastingschuld die door hen betaald is, daar valt ook geen geld meer los te peuteren.

Een zinkend schip, die door de kapitein en haar koksmaatje zelf naar de haaien wordt geholpen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:18:11 #123
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36063095
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:45 schreef geanini het volgende:
Gert had gewoon een vader moeten zijn voor zijn dochters.

De meeste kerkgenootschappen moeten nog bijkomen van de belastingschuld die door hen betaald is, daar valt ook geen geld meer los te peuteren.

Een zinkend schip, die door de kapitein en haar koksmaatje zelf naar de haaien wordt geholpen.
Wat ik echter ook hoop is dat de meeste kerkgenootschappen verantwoording tonen, open staan voor ontuchtzaken, in plaats van de deuren op slot te houden nadat kinderen misbruikt zijn - een kerk als de Banier bijvoorbeeld die zich hult in stilzwijgen en onder het motto de slachtoffers in de annonimitiet te houden, de deur wijdt openzet naar toekomstige mogelijkheden voor pedofielen - die er straffeloos hun gang kunnen gaan en wiens vervolging openlijk wordt tegengewerkt -
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:25:29 #124
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36063334
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:18 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Wat ik echter ook hoop is dat de meeste kerkgenootschappen verantwoording tonen, open staan voor ontuchtzaken, in plaats van de deuren op slot te houden nadat kinderen misbruikt zijn - een kerk als de Banier bijvoorbeeld die zich hult in stilzwijgen en onder het motto de slachtoffers in de annonimitiet te houden, de deur wijdt openzet naar toekomstige mogelijkheden voor pedofielen - die er straffeloos hun gang kunnen gaan en wiens vervolging openlijk wordt tegengewerkt -
Hier wil ik het volgende nog aan toevoegen - deze vormen van tegenwerking zonder ontkenning van de zaak zijn niet alleen hetzelfde als bekennen, maar ook schouderophalend tegenover de waarheid staan - in mijn log vindt je een reactie onder de pseudoniem In-Stilte - Ik heb contact opgenomen met dit contact en na het nodige mailverkeer, waarin het voorval niet wordt ontkend maar toegegeven, (en bovendien informatieoverdracht is waaruit ik kon afleiden dat het inderdaad een insider betrof) - maar dan het zwaktebod komt dat ik een strijd zou strijden voor slachtoffers die datzelf helemaal niet willen - dit is niet de bedoeling - ik vervolg echter een pedofiel vergrijp - of men dit nu lekker vindt of niet - als we dit over de kant zouden laten gaan, zou ieder kind dat om welke reden dan ook in een kerk komt of een zondagsschool bezoekt, niet alleen ten prooi kunnen vallen aan een dader - maar de dader straffeloos kunnen worden gesteld met medewerking van de voorganger - Dit mag niet gebeuren, en geloof mij, wat een ieder hier ook van vindt - ik zal de zaak vervolgen tot mijn laatste ademtocht als het moet!
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:50:18 #125
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36064062
Gevonden

Mooi om te horen dat er nog een vervolg komt Francis...ik was al bang dat dit hele gebeuren als een nachtkaars zou uitgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')