Ja, precies, nou weet ik hem weer helemaal. Is uit "Raw", dacht ikquote:Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nice house, nice neighberhood, perfect for the kids "STEM" Get out!!!!! To bad we can't buy it, goodbye![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, precies, nou weet ik hem weer helemaal. Is uit "Raw", dacht ik![]()
En @Gert (in dit topic dus): Je vergeet het gaspistool, dat lag ook onder zijn kussen. Fijn hoor, dat geloof![]()
Gert Timmerman' s eigen uitspraken tegenover verslaggeefster Alice Oppenheim, Elseviers Magazine 12 februari 1977 ondersteunen het beeld van de bizarre meldingen en gemoedstoestanden der opgemelde aanwezigen en getuigen uit die tijd: "Ik sliep met drie pistolen onder mijn kussen, zo bang was ik. Een waterpistool, een gaspistool en een pistool ......quote:Op maandag 13 maart 2006 23:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ontopic, weet alleen van een waterpistool en een echt pistool?
Is er meer bekend over die "verschijningen" in die studio inmiddels?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
En btw hij had die pistolen volgens mij ook als hij in de Studio sliep!
Supermom!! Ik jou wel hoor, maar ik ben coldturkey gegaan wbt zwaaienquote:Op maandag 13 maart 2006 23:34 schreef SuperMOM het volgende:
morwen!! ik herkende je niet aan je nieuwe avatar![]()
Wat ik van FrancisC en leukeleuk begreep is dat ook wat ze bedoelde en zo bedoelde Sheila het ook, als er zoveel negativiteit in een huis is, of in hun geval duiveluitdrijvingen etc....voel je dat heus wel aan als kind. En is het huis niet meer veilig maar "eng" en "bezeten" (en wie weet wat die kinderen nog meer hebben gezien) Als je 2 godsdienstwaanzinnige ouders heb (in die tijd dan) waar moet je dan heen als kind?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Supermom!! Ik jou wel hoor, maar ik ben coldturkey gegaan wbt zwaaien![]()
En ze zijn hier superstreng![]()
![]()
![]()
Maar, om maar weer even iets ontopic te zeggen. Ik denk dat mensen met hun eigen negativiteit de sfeer in een huis kunnen bepalen en dan heb ik het niet direct over materialisatie daarvan (al sluit ik dat niet eens uit)
Maar ik heb zelf ook vaak gehad dat ik me in een huis of ruimte niet goed voel of zelfs angstig. Misschien is dat in het Timmerman-huis ook wel zo, ik zou het moeten ondervinden om het zelf te kunnen plaatsen.![]()
Ik vraag me af wat er eerder kwam in dit geval. Gert die door het lint ging tegen zijn kids en daar Satan de schuld van geeft of een daadwerkelijk bezeten huis of mensen waardoor Gert dit gedaan heeft.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat ik van FrancisC en leukeleuk begreep is dat ook wat ze bedoelde en zo bedoelde Sheila het ook, als er zoveel negativiteit in een huis is, of in hun geval duiveluitdrijvingen etc....voel je dat heus wel aan als kind. En is het huis niet meer veilig maar "eng" en "bezeten" (en wie weet wat die kinderen nog meer hebben gezien) Als je 2 godsdienstwaanzinnige ouders heb (in die tijd dan) waar moet je dan heen als kind?
Ik vind Gert eigenlijk ook een eng mannetje worden die met z'n charme en overredingskracht de steun van het publiek weer weet te vinden. Het grote probleem is dat nu de kliko voor hem echt opengaat en dat het blijkt dat het niet echt positief voor hem gaat uitpakken!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
<knip> Ik vind Gert eerlijk gezegd een eng mannetje........
Ben er weer - Manu heeft me overgehaald om hier weer eens een kijkje te nemen dus bij deze ....Het lijkt mij het gemakkelijkste dat ik gewoon antwoord op vragen omdat ik eerlijk gezegd op dit moment niet zoveel meer durf te zeggen ....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind Gert eigenlijk ook een eng mannetje worden die met z'n charme en overredingskracht de steun van het publiek weer weet te vinden. Het grote probleem is dat nu de kliko voor hem echt opengaat en dat het blijkt dat het niet echt positief voor hem gaat uitpakken!
Daar heeft ie het dan zelf naar gemaakt. En ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit sympathiek heb gevonden. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat zijn dochters dit soort verhalen verzinnen. Het lijkt mij niet iets om er zomaar even uit te gooien, elk kind wil trots zijn op zijn ouders dus zal het eerder verzwegen worden. Zeker door de publiciteit die in dit geval eraan gegeven wordt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind Gert eigenlijk ook een eng mannetje worden die met z'n charme en overredingskracht de steun van het publiek weer weet te vinden. Het grote probleem is dat nu de kliko voor hem echt opengaat en dat het blijkt dat het niet echt positief voor hem gaat uitpakken!
Waarom zou je dat niet durven?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:28 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ben er weer - Manu heeft me overgehaald om hier weer eens een kijkje te nemen dus bij deze ....Het lijkt mij het gemakkelijkste dat ik gewoon antwoord op vragen omdat ik eerlijk gezegd op dit moment niet zoveel meer durf te zeggen ....
In de voorgaande delen liep het hier en daar nogal behoorlijk uit de hand, en ik liet mij ook hier en daar teveel door emoties lijden zeg maar - de discussie kreeg een soort van wending die ik niet wilde - Manu, een van de meest kritische geesten bestookte mij voortdurend maar, de kritiek die hij had, gaf aan dat hij alles toch inhoudelijk volgde - het was echter moeilijk om een beeld te schetsen dat voor iedereen even duidelijk zou zijn ....... teveel informatie ..... maar ik wil het hier graag verder proberen .....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet durven?
Mijn excuses vooraf, ik heb het verder niet echt gevolgd. Maar we leven nog altijd in een vrij land, dacht ik, dus.![]()
Ok, duidelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:40 schreef FrancisC het volgende:
[..]
In de voorgaande delen liep het hier en daar nogal behoorlijk uit de hand, en ik liet mij ook hier en daar teveel door emoties lijden zeg maar - de discussie kreeg een soort van wending die ik niet wilde - Manu, een van de meest kritische geesten bestookte mij voortdurend maar, de kritiek die hij had, gaf aan dat hij alles toch inhoudelijk volgde - het was echter moeilijk om een beeld te schetsen dat voor iedereen even duidelijk zou zijn ....... teveel informatie ..... maar ik wil het hier graag verder proberen .....
Prima toch, als je wat wilt weten vraag je het maar gewoon, waar ik kan zal ik antwoorden, waar niet het antwoord schuldig blijven -quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ok, duidelijkIk ben zelf niet zo'n roddelkont en ik vraag me af of het topic hier goed staat aangaande het Timmerman verhaal. Maar ik wil zeker meebabbelen over de vreemde gebeurtenissen in en om hun huis.
Er werd ook een beetje smakeloos getrold, Francis.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:40 schreef FrancisC het volgende:
In de voorgaande delen....
Ok, wat vind jij van mijn stelling dat mensen zelf negativiteit op kunnen wekken in een ruimte, een huis of om het even welke omgeving?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:58 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Prima toch, als je wat wilt weten vraag je het maar gewoon, waar ik kan zal ik antwoorden, waar niet het antwoord schuldig blijven -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |