Schoolquote:Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef vlad het volgende:
je bent er vroeg bij vandaagdrukke planning of kan je niet wachten tot de punten van de F1 manager ingevuld zijn?
![]()
[bibberende opa stem]quote:Op maandag 13 maart 2006 08:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
School
Ik geloof dat de punten er vanavond pas bij komen
Opa's werken nietquote:Op maandag 13 maart 2006 08:53 schreef vlad het volgende:
[..]
[bibberende opa stem]
wees blij dat je nog naar school kan. als je aan het werk bent ga je school nog wel missen
[/bibberende opa stem]
![]()
maar zijn slim en hebben een schat aan ervaringquote:
Nee dankje.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:54 schreef vlad het volgende:
wil trouwens best ruilen voor vandaag![]()
heb een leuk maar langdurige klus op het programma staan, interesse?![]()
dat is dan weer jammer dan.moet ik toch zelf aan het werkquote:Op maandag 13 maart 2006 08:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee dankje.
Maar ik moet ook tot kwart voor 5 op school zitten en dan nog een uurtje richting huis rijden
Wat voor een opdracht moet je doen dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 08:57 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is dan weer jammer dan.moet ik toch zelf aan het werk![]()
wat ik de afgelopen 3 maanden heb gedaan. testen, testen en nog meer testenquote:Op maandag 13 maart 2006 08:58 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wat voor een opdracht moet je doen dan?
Schiet eens op danquote:Op maandag 13 maart 2006 09:00 schreef vlad het volgende:
[..]
wat ik de afgelopen 3 maanden heb gedaan. testen, testen en nog meer testen![]()
maar vandaag is makkelijk en een leuke meting. alleen duurt de hele dag![]()
ja hoor eensquote:
Dus je gaat op je luie reet zitten en niks doen?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:05 schreef vlad het volgende:
[..]
ja hoor eens![]()
ik ben uit canada gehaald om te helpen met testen. het ontwerp van die nieuwe injector was in de basis al klaar. Dat daar nu een probleem in zit is niet mijn fout![]()
![]()
dat zei ik nietquote:Op maandag 13 maart 2006 09:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dus je gaat op je luie reet zitten en niks doen?
Dus je hebt nu niks te doen?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:08 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zei ik niet![]()
we zijn nu oplossingen aan het verzinnen en die ga ik zo testen. en dat de flowbank dat voor mij doet kan ik ook niets aan doen![]()
volgens mij heeft ie 877 pkquote:Op maandag 13 maart 2006 11:13 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
dat x2 wint het toch wel van een boot![]()
Sorryquote:Op maandag 13 maart 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
Maargoed, niets aan te doen. Ik had deze echt niet staan, alleen dat gare Audi A4 geval en dacht, dat kan beter
Als jij er maar blij van wordtquote:
Cheyle OPquote:Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef Hugster het volgende:
De OP
quote:MTM TT Bimoto
MTM Bimoto is the latest project from the company in German city of Wettstetten ? and the until now far most spectacular. When you pass the car at the show you first of all notice the colour, then perhaps the not very big rear wing and the fine looking wheels.
But when you take closer look you... ?hi, what?s that? Right below the rear window is another engine, a beautiful sight just like in a Ferrari 360 Modena. But this is not enough; the yellow MTM is still running with the original engine up front. That makes two engines developing 326 bhp each.
MTM founder Roland Mayer explains:
Perhaps the idea with two engines seems daring, but the design has a lot of advantages to others constructions. The alternative to this twin engine would be a biturbo V8 midengine, which is a much more complicated and expensive re design of the car.
Another main idea is to keep the car easy-handling thanks to four-wheel drive and weight distribution?, explains Mr. Mayer.
Specs:
· Audi TT MTM bimoto
· 2 x 1.8-litre Turbo 20V 4-cyl. inline
· Streetcar:
· 2 x 326 bhp = 652 bhp
· 2 x 438 Nm = 876 Nm
· 2 x 1796 ccm = 3592 ccm
· Racingcar:
· 2 x 501 bhp = 1002 bhp
· 2 x 542 Nm = 1084 Nm
· 2 x 2042 ccm = 4084 ccm
· 0-100 km/h: 3.1 sec.
· Top speed: 340 km/h
· 6 speed manual
· 395.000 DM
· MTM ? Motoren-Technik Mayer
Yellow Audi TT Coupé looks like most yellow TT's, but it isn't. The second engine behind the seats. Two rev counters pointing at 8000 rpm. 19 in wheels covering brake system from Audi RS4. Diffuser like a racing car. Air scoops keeping the midengine cool. Sketches the wheels are bigger than just 19 inch!
b]vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
[/b]
De code voor de op is hier te vinden
Chat on
--------------------------------------------------------------------------------
Mercedes-Benz 190D: 75pk op 1180 kilo, 0 - 100 in 18,5 seconden, topsnelheid van 150km/h, en wat reed jij op je twintigste?
Wil jij ook zo'n te gek gaaf 190D Fanboy shirt? Klikken dan!
Boh, geil stukje werk gekquote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef lipje het volgende:
[quote]
MTM TT Bimoto
MTM Bimoto is the latest project from the company in German city of Wettstetten ? and the until now far most spectacular. When you pass the car at the show you first of all notice the colour, then perhaps the not very big rear wing and the fine looking wheels.
But when you take closer look you... ?hi, what?s that? Right below the rear window is another engine, a beautiful sight just like in a Ferrari 360 Modena. But this is not enough; the yellow MTM is still running with the original engine up front. That makes two engines developing 326 bhp each.
MTM founder Roland Mayer explains:
Perhaps the idea with two engines seems daring, but the design has a lot of advantages to others constructions. The alternative to this twin engine would be a biturbo V8 midengine, which is a much more complicated and expensive re design of the car.
Another main idea is to keep the car easy-handling thanks to four-wheel drive and weight distribution?, explains Mr. Mayer.
Specs:
· Audi TT MTM bimoto
· 2 x 1.8-litre Turbo 20V 4-cyl. inline
· Streetcar:
· 2 x 326 bhp = 652 bhp
· 2 x 438 Nm = 876 Nm
· 2 x 1796 ccm = 3592 ccm
· Racingcar:
· 2 x 501 bhp = 1002 bhp
· 2 x 542 Nm = 1084 Nm
· 2 x 2042 ccm = 4084 ccm
· 0-100 km/h: 3.1 sec.
· Top speed: 340 km/h
· 6 speed manual
· 395.000 DM
· MTM ? Motoren-Technik Mayer
Yellow Audi TT Coupé looks like most yellow TT's, but it isn't. The second engine behind the seats. Two rev counters pointing at 8000 rpm. 19 in wheels covering brake system from Audi RS4. Diffuser like a racing car. Air scoops keeping the midengine cool. Sketches the wheels are bigger than just 19 inch!
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
Chat on
Cheyle OP![]()
![]()
M5, ben jij daar?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Pff, ik doe het de volgende keer ook wel niet meer
Zeikerds!
die van jou is ook mooi hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 11:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Pff, ik doe het de volgende keer ook wel niet meer
Zeikerds!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |