Schoolquote:Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef vlad het volgende:
je bent er vroeg bij vandaagdrukke planning of kan je niet wachten tot de punten van de F1 manager ingevuld zijn?
![]()
[bibberende opa stem]quote:Op maandag 13 maart 2006 08:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
School
Ik geloof dat de punten er vanavond pas bij komen
Opa's werken nietquote:Op maandag 13 maart 2006 08:53 schreef vlad het volgende:
[..]
[bibberende opa stem]
wees blij dat je nog naar school kan. als je aan het werk bent ga je school nog wel missen
[/bibberende opa stem]
![]()
maar zijn slim en hebben een schat aan ervaringquote:
Nee dankje.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:54 schreef vlad het volgende:
wil trouwens best ruilen voor vandaag![]()
heb een leuk maar langdurige klus op het programma staan, interesse?![]()
dat is dan weer jammer dan.moet ik toch zelf aan het werkquote:Op maandag 13 maart 2006 08:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee dankje.
Maar ik moet ook tot kwart voor 5 op school zitten en dan nog een uurtje richting huis rijden
Wat voor een opdracht moet je doen dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 08:57 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is dan weer jammer dan.moet ik toch zelf aan het werk![]()
wat ik de afgelopen 3 maanden heb gedaan. testen, testen en nog meer testenquote:Op maandag 13 maart 2006 08:58 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wat voor een opdracht moet je doen dan?
Schiet eens op danquote:Op maandag 13 maart 2006 09:00 schreef vlad het volgende:
[..]
wat ik de afgelopen 3 maanden heb gedaan. testen, testen en nog meer testen![]()
maar vandaag is makkelijk en een leuke meting. alleen duurt de hele dag![]()
ja hoor eensquote:
Dus je gaat op je luie reet zitten en niks doen?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:05 schreef vlad het volgende:
[..]
ja hoor eens![]()
ik ben uit canada gehaald om te helpen met testen. het ontwerp van die nieuwe injector was in de basis al klaar. Dat daar nu een probleem in zit is niet mijn fout![]()
![]()
dat zei ik nietquote:Op maandag 13 maart 2006 09:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dus je gaat op je luie reet zitten en niks doen?
Dus je hebt nu niks te doen?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:08 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zei ik niet![]()
we zijn nu oplossingen aan het verzinnen en die ga ik zo testen. en dat de flowbank dat voor mij doet kan ik ook niets aan doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |