Geweldige nummer vind ik ookquote:Sympathy for the Devil![]()
Ze zagen er trouwens wel uit als nerdsquote:Op maandag 13 maart 2006 01:12 schreef Bluezz het volgende:
Shit. Ik vind dit altijd zo'n lastige
Want ik was eigenlijk een watje die kon zwijmelen en slijpen op de beatles, maar na 2 nummers had ik me toch zo'n zin in de lekkere stevige stones
Maar als ik echt MOET kiezen :
[afbeelding]
Of hoe ze er nu uitzien
[afbeelding]
Idd, Doors ookquote:Op maandag 13 maart 2006 16:16 schreef Sloggi het volgende:
The Doors mogen trouwens ook wel even genoemd worden![]()
Ja, aangezien The Beatles in 1970 uit elkaar zijn gegaan, moet je toch wel zeker 45+ zijn om ze bewust te hebben meegemaakt.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:28 schreef Merisse het volgende:
HAH! Beatles of Stones is voor mijn tijd en ik ben toch echt al 1,5 jaar 40+
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef Jane het volgende:
Ja, aangezien The Beatles in 1970 uit elkaar zijn gegaan, moet je toch wel zeker 45+ zijn om ze bewust te hebben meegemaakt.
Nee, lijkt mij ook niks, Duitse muziek en orgelmuziekquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef paddy het volgende:
Werd thuis nogal doodgegooid met Duitse muziek, en orgelmuziek
Queen van wat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef paddy het volgende:
Maar was/ ben nog meer een Queen van.
Sorry, moest afsluitenquote:
ZZ wčl, dat was enge Bob Bouber. De rest van de Maskers bestaat nog steeds, althans, met wat nieuwe leden maar ook nog met sologitarist Jan de Hont. Lees op zijn site meer over ZZ, de enge Bob Bouber dus, en wat dķe allemaal voor streken uithaalde met de rest van de band, čn de geschiedenis van de groep.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:19 schreef BigBadPete het volgende:
ZZ & de Maskers, die waren pas echt eng !!
nee, de bietels zijn leukquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
zo oud ben ik nog niet maar the stones hebben nog nooit een fatsoenlijk liedje in mekaar kunnen zetten
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
zo oud ben ik nog niet maar the stones hebben nog nooit een fatsoenlijk liedje in mekaar kunnen zetten
Kijk, da's nou smaak!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Maar tegenwoordig luister ik meer naar McCartney in zijn Wings-periode
Tuurlijk De Stonesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef MissBliss het volgende:
De Stones natuurlijk
Hoewel ik het hele 'voor wie ben jij?'-tijdperk niet echt heb meegemaakt
Ik reageerde niet eens op jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tuurlijk De StonesMaar ik bedoel alleen dat andere ook goed zijn
![]()
Natuurlijk. Maar als je 8 jaar bent ken je die bands niet. Dat kwam allemaal later.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
The Sonics, The Stooges, Velvet Underground, The Who en nog enkele die me nu niet te binnen schieten.
Okquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als je 8 jaar bent ken je die bands niet. Dat kwam allemaal later.
Een Puch stond meer voor Stones ja, maar een Thomos was hier in onze omgeving een nep-puch en je maakte jezelf volslagen belachelijk. Maar dan ook volslagen belachelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef Heatseeker het volgende:
Vraagje: Was het niet zo dat je als Stones fan meestal een Puch had en als Beatles fan een Tomos?
Correct me if i'am wrong.
Puchquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Een Puch stond meer voor Stones ja, maar een Thomos was hier in onze omgeving een nep-puch en je maakte jezelf volslagen belachelijk. Maar dan ook volslagen belachelijk.
En de Puch, ik kan er nog warm van worden. Stuur verhoogd ( pen ertussen, vastlassen en zilverpapier drover) sigaar eronder ( demper eruit) en op een gegeven moment zelfs een heuse versnellingspook.
Had één klein probleempje, om de 2 km liep die sukkel vast, 5 min. wachten, starten, rijen.![]()
In ons geval was en is dat Flakkee, dus het boerenland. Er was zowiezo een enorme scheuring tussen Puch /quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Puch![]()
Maar welke omgeving bedoel je PH52? Was dat ook nog streek gevoelig ofzo?
Dat was dat enorme stierenhorens achtige geval, had ik er vroeger een op m'n fiets, met die kables die in een boog naar beneden hingen. Hoeveel keer ik daarmee op m'n bek ben gegaan, man ..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef golfer het volgende:
Mijn zwaar opgevoerde puch met Easy-rider stuur.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef golfer het volgende:
Mijn zwaar opgevoerde puch met Easy-rider stuur.![]()
Elvis? Natuurlijk telt dat, ik zag 'm eergisteren nog ergens zitten. Ik geloof bij de Mac.quote:
Heeee daar was ik gisteren ook, ik had mijn blauwe suede schoenen aan, zag je me niet zwaaien!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Elvis? Natuurlijk telt dat, ik zag 'm eergisteren nog ergens zitten. Ik geloof bij de Mac.
Grappig; bij ons (Arnhem) was het juist omgekeerd; de Puch was meer voor de "kakkers" en de tomos voor de iets "ruigere" klanten. (en de kreidler meer voor de "sjonnies" )quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
een Thomos was hier in onze omgeving een nep-puch en je maakte jezelf volslagen belachelijk. Maar dan ook volslagen belachelijk.
Ik was ook een Tomos mannetje hoorquote:
Ik heb, via, viaquote:Op donderdag 6 april 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
Topickiller blijkbaar.![]()
Wil nog wel even kwijt dat het nummer "Anyway" van Paul McCartney's laatste plaat, een juweeltje is.
Hahaha, dat is wel weer heel lief, dank je.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb, via, viavernomen dat je heel recent Papa bent geworden.
Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe kindje![]()
Geniet er van!![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 01:48 schreef Gert het volgende:
Hahaha, dat is wel weer heel lief, dank je.
Desalniettemin: ik vind je nog steeds een glibberige glijer!!![]()
Hoe oud ben je ?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef gimme.shelter het volgende:
De Stones natuurlijk!! Exile on Mainstreet is het beste album dat ooit is gemaakt! Geen twijfel over mogelijk.
Ik ben geen Beatles hater hoor, hebben ook heel mooie dingen gemaakt. Maar toch....De Stones!!
gefeliciteerd gertquote:Op donderdag 6 april 2006 09:59 schreef Gert het volgende:
Alles helemaal okidoki.
Geboren op dezelfde dag als Keith Richards' grote held Muddy Waters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |