Wou inderdaad net vragen: "Neuk je al dan?"quote:Op zondag 12 maart 2006 23:51 schreef Oosthoek het volgende:
Heb je een feestje binnenkort? Want voor neuken zul je ze niet nodig hebben.
Een jaarvoorraad voor BHFH is helemaal niets.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:53 schreef longinus het volgende:
Dien een klacht in bij durex, er staat een nummer op de verpakking zodat ze storingen kunnen nagaan.
Wie weet krijg je wel een jaarvoorraad aan condooms als excuus.
Of ze sturen je er 6 na,.
Dat ligt er aan! Als de houdbaarheidsdatum is moet hij weer nieuwe kopen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een jaarvoorraad voor BHFH is helemaal niets.
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef Catch22- het volgende:
wat moet jij met condooms?
Ik wou het niet te cynisch laten overkomen anders wordt de reaktie weer verwijderd.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een jaarvoorraad voor BHFH is helemaal niets.
In persoon langsgaan?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef jjenn het volgende:
ja das lullig, hoe wil je gaan klagen?
opbellen en zeggen er zitten er te weinig in? hoe bewijs je dat jij ze niet gewoon hebt gebruikt...![]()
haha..
maarja wel lastig
quote:
Durex zal gewoon nieuwe opsturen. Niet omdat ze iedereen geloven maar simpelweg omdat het minder kost om alle 'klachten' op zo'n manier af te handelen dan voor elke klacht te gaan kijken of het wel waar is of niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef jjenn het volgende:
opbellen en zeggen er zitten er te weinig in? hoe bewijs je dat jij ze niet gewoon hebt gebruikt...![]()
haha..
maarja wel lastig
Dat blijkt uit dit stelletje debielen: Gratis Producten 2.0quote:Op maandag 13 maart 2006 00:07 schreef jjenn het volgende:
[..]
en daarmee bewijs je dat ze niet thuis op je kamer liggen?
mensen gaan ver voor gratis dingen hoor
hmm bedankt voor de tipquote:Op maandag 13 maart 2006 00:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Durex zal gewoon nieuwe opsturen. Niet omdat ze iedereen geloven maar simpelweg omdat het minder kost om alle 'klachten' op zo'n manier af te handelen dan voor elke klacht te gaan kijken of het wel waar is of niet.
haha onder andere ja... je moest eens weten bij de albert heijn (daar heb ik gewerkt) wat ze allemaal deden om die poppekast poppen BIJVOORBEELD gratis te krijgen...quote:Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat blijkt uit dit stelletje debielen: Gratis Producten 2.0
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik had ze een x gemailed omdat de condoom was gescheurd, toen kreeg ik iets van 5pakken gratuis ter vergoeding
en die heb ik toen op fok verkocht voor 10euro per pak
Wat ben jij toch een azijnpisser.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat blijkt uit dit stelletje debielen: Gratis Producten 2.0
Dat is echt heel cheapquote:Op maandag 13 maart 2006 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik had ze een x gemailed omdat de condoom was gescheurd, toen kreeg ik iets van 5pakken gratuis ter vergoeding
en die heb ik toen op fok verkocht voor 10euro per pak
quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb dus vorige week een 24 pak condooms gekocht van durex bij de supermarkt. Het pakje was gewoon gesealed en er leek niks aan de hand. thuis heb ik het pak open gemaakt en er zitten er maar 18 in !!Ik nog een keer tellen omdat ik het niet kon geloven (en het paj dus gewoon in hete lastic zat, dus er niet mee gerommeld kan zijn zou je denken) maar nee, er zitten er dus echt maar 18 in... 9 pakjes van 2!
Wie heeft zoiets eerder meegemaakt?? Ik ga zeker mijn beklag doen bij durex, ik vroeg me af of er nog meer slachtoffers zijn, aangezien het lijkt dat er in de fabriek iets is fout gegaan!
Door een foto mee te sturen van zichzelfquote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef jjenn het volgende:
Mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:33 schreef MREn het volgende:
[..]
Door een foto mee te sturen van zichzelf
je kunt natuurlijk in een boze brief aan Durex dreigen in een volgende brief alle twaalf volle condooms op te sturen als ze je eisen niet inwilligen.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:41 schreef AlohaXa het volgende:
Potverdorie! Dat is mij ook gebeurd!
Koop ik met veel moeite een pakje durex bij de kruitvat, omdat de goedkope van de apotheek op waren en ik iets nieuws wilde proberen. Zouden er 24 in zitten... zitten er 12 in![]()
Durfde ik niet meer terug om dat aan te kaarten
You make me sick.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk in een boze brief aan Durex dreigen in een volgende brief alle twaalf volle condooms op te sturen als ze je eisen niet inwilligen.![]()
Op pagina 1 anders ook...quote:Op maandag 13 maart 2006 00:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Bel De Telegraaf. Voor pagina 5 hebben ze altijd wel een plekje voor opmerkelijke/zonderlinge Man-Bijt-Hond berichten.
Maar niet voor beteuterde slachtoffers. Op 5 staan ze met foto en 3/4 pagina artikel en al.quote:
Ik denk meer een voorraad voor het levenquote:Op maandag 13 maart 2006 09:13 schreef Klonk het volgende:
koop je je voorraad voor de komende 20/30 jaar jaar, word al genaaid bij de aankoop
BHFH heeft een voorkeur voor kleine meisjesquote:Op maandag 13 maart 2006 09:14 schreef -Marc- het volgende:
Alle betere condooms komen in 12 of minder varpakkingen...
Wat moet je dan met een 24 pak?
WTF heb je aan extra glijmiddel?
ik ben nog aardigquote:Op maandag 13 maart 2006 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk meer een voorraad voor het leven
ík sta positief in het leven en gun iedereen wat ie graag wilquote:Op maandag 13 maart 2006 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef die jongen nou geen valse hoop
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ík sta positief in het leven en gun iedereen wat ie graag wil![]()
Wanneer ga je bukken voor BHFH dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ík sta positief in het leven en gun iedereen wat ie graag wil![]()
ik ben geen klein meisjequote:Op maandag 13 maart 2006 09:58 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wanneer ga je bukken voor BHFH dan?![]()
Daar kan je inderdaad ook plastic zakjes voor gebruiken!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:05 schreef BrauN het volgende:
Psst... bij het masturberen is een condoom niet noodzakelijk, hoor.![]()
ritsel, ritselquote:Op maandag 13 maart 2006 10:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Daar kan je inderdaad ook plastic zakjes voor gebruiken!
komt een man bij de dokter en zegt, dokter ik heb een papieren zakquote:Op maandag 13 maart 2006 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een papieren zak
Ritsel, ritselquote:Op maandag 13 maart 2006 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt een man bij de dokter en zegt, dokter ik heb een papieren zak![]()
Hint: Je hoeft bij prostitue bezoek niet zelf de condooms mee te nemenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:42 schreef Lucille het volgende:
Ik tel ze nooit, ik gebruik ze en als het pak bijna op is koop ik een nieuwe. ;')
Maar ga wel met een korte broek!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hint: Je hoeft bij prostitue bezoek niet zelf de condooms mee te nemen
Wat moet jij met condooms? Tegen de tijd dat jij een potentieel "slachtoffer" (quote:Op zondag 12 maart 2006 23:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb dus vorige week een 24 pak condooms gekocht van durex bij de supermarkt. Het pakje was gewoon gesealed en er leek niks aan de hand. thuis heb ik het pak open gemaakt en er zitten er maar 18 in !!Ik nog een keer tellen omdat ik het niet kon geloven (en het paj dus gewoon in hete lastic zat, dus er niet mee gerommeld kan zijn zou je denken) maar nee, er zitten er dus echt maar 18 in... 9 pakjes van 2!
Wie heeft zoiets eerder meegemaakt?? Ik ga zeker mijn beklag doen bij durex, ik vroeg me af of er nog meer slachtoffers zijn, aangezien het lijkt dat er in de fabriek iets is fout gegaan!
Over het algemeen hebben die bedrijven er schijt aan of je de waarheid spreekt of niet... Het is goedkoper en makkelijker om gewoon een pakje nieuwe rubbers op te sturen dan een klant te verliezen of slechte PR op te lopen.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef jjenn het volgende:
haha..
maarja wel lastig
Precies! Er was toch ook zo'n site van een kerel die allemaal standaard brieven aanbood met 'klachten' zodat je gratis spul kreeg ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 15:36 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben die bedrijven er schijt aan of je de waarheid spreekt of niet... Het is goedkoper en makkelijker om gewoon een pakje nieuwe rubbers op te sturen dan een klant te verliezen of slechte PR op te lopen.
ha ha .....quote:Op maandag 13 maart 2006 17:24 schreef MrKickass het volgende:
9 pakjes van 2... word je gepusht om 2x te wippen voor je geld... waaaahhh![]()
hahaquote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies! Er was toch ook zo'n site van een kerel die allemaal standaard brieven aanbood met 'klachten' zodat je gratis spul kreeg ofzo
waar heb je het over :Squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |