Wou inderdaad net vragen: "Neuk je al dan?"quote:Op zondag 12 maart 2006 23:51 schreef Oosthoek het volgende:
Heb je een feestje binnenkort? Want voor neuken zul je ze niet nodig hebben.
Een jaarvoorraad voor BHFH is helemaal niets.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:53 schreef longinus het volgende:
Dien een klacht in bij durex, er staat een nummer op de verpakking zodat ze storingen kunnen nagaan.
Wie weet krijg je wel een jaarvoorraad aan condooms als excuus.
Of ze sturen je er 6 na,.
Dat ligt er aan! Als de houdbaarheidsdatum is moet hij weer nieuwe kopen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een jaarvoorraad voor BHFH is helemaal niets.
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef Catch22- het volgende:
wat moet jij met condooms?
Ik wou het niet te cynisch laten overkomen anders wordt de reaktie weer verwijderd.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een jaarvoorraad voor BHFH is helemaal niets.
In persoon langsgaan?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef jjenn het volgende:
ja das lullig, hoe wil je gaan klagen?
opbellen en zeggen er zitten er te weinig in? hoe bewijs je dat jij ze niet gewoon hebt gebruikt...![]()
haha..
maarja wel lastig
quote:
Durex zal gewoon nieuwe opsturen. Niet omdat ze iedereen geloven maar simpelweg omdat het minder kost om alle 'klachten' op zo'n manier af te handelen dan voor elke klacht te gaan kijken of het wel waar is of niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef jjenn het volgende:
ja das lullig, hoe wil je gaan klagen?
opbellen en zeggen er zitten er te weinig in? hoe bewijs je dat jij ze niet gewoon hebt gebruikt...![]()
haha..
maarja wel lastig
Dat blijkt uit dit stelletje debielen: Gratis Producten 2.0quote:Op maandag 13 maart 2006 00:07 schreef jjenn het volgende:
[..]
en daarmee bewijs je dat ze niet thuis op je kamer liggen?
mensen gaan ver voor gratis dingen hoor
hmm bedankt voor de tipquote:Op maandag 13 maart 2006 00:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Durex zal gewoon nieuwe opsturen. Niet omdat ze iedereen geloven maar simpelweg omdat het minder kost om alle 'klachten' op zo'n manier af te handelen dan voor elke klacht te gaan kijken of het wel waar is of niet.
haha onder andere ja... je moest eens weten bij de albert heijn (daar heb ik gewerkt) wat ze allemaal deden om die poppekast poppen BIJVOORBEELD gratis te krijgen...quote:Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat blijkt uit dit stelletje debielen: Gratis Producten 2.0
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik had ze een x gemailed omdat de condoom was gescheurd, toen kreeg ik iets van 5pakken gratuis ter vergoeding
en die heb ik toen op fok verkocht voor 10euro per pak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |