Sterkte.... dat soort dingen zijn gewoon kut om t zo maar even te zeggen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, een nieuw topic dus
Ik ben vandaag voor het laatst naar mijn opa geweest. Hij was helemaal geel en opgezwollen, en zijn bloeddruk moesten ze na 3 pogingen met de hand meten omdat hij buiten het meetbereik van de apparatuur vielMaar het kan nog wel weken duren voor hij echt overlijdt
Was zwaar. Ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen....
damn, kunnen ze hem niet helpen? apparatuur uit ofzo?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, een nieuw topic dus
Ik ben vandaag voor het laatst naar mijn opa geweest. Hij was helemaal geel en opgezwollen, en zijn bloeddruk moesten ze na 3 pogingen met de hand meten omdat hij buiten het meetbereik van de apparatuur vielMaar het kan nog wel weken duren voor hij echt overlijdt
kan ik begrijpen ja, lijkt me ook geen mooi laatste beeld om te onthoudenquote:Was zwaar. Ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen....
Ja nou ja, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, gedaan wat ik wilde doen, het is goed zoquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Sterkte.... dat soort dingen zijn gewoon kut om t zo maar even te zeggen.
Nee, daarom heb ik ook geen foto's gemaakt, en hou ik het bij de herinnering van afgelopen septemberquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef qu63 het volgende:
kan ik begrijpen ja, lijkt me ook geen mooi laatste beeld om te onthouden
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, een nieuw topic dus
Was zwaar. Ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen....
ik heb gelukkig niemand achteruit zien gaan, dus ik weet het niet precies natuurlijkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik ook geen foto's gemaakt, en hou ik het bij de herinnering van afgelopen september
Toen zijn we nog door de duinen gaan crossen met zijn electromobielquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik ook geen foto's gemaakt, en hou ik het bij de herinnering van afgelopen september
Mja in dit soort situaties weet ik niet altijd iets te zeggen, dus kan ik me beter maar stil houden.quote:
Ja, dat kan ik begrijpen. Hoewel je niet echt iets verkeerd kunt zeggen hoor, denk ikquote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja in dit soort situaties weet ik niet altijd iets te zeggen, dus kan ik me beter maar stil houden.
Ow ik wil dan wel eens over iets heel anders beginnen of iets zeggen om mensen gerust mee te stellen maar dan doe ik t tegenovergestelde, daar ben ik heel goed inquote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik begrijpen. Hoewel je niet echt iets verkeerd kunt zeggen hoor, denk ik
Ach, zou je echt iets verkeerds zeggen, dan denk ik gewoon "dat kon ze niet weten"quote:Op zondag 12 maart 2006 21:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ow ik wil dan wel eens over iets heel anders beginnen of iets zeggen om mensen gerust mee te stellen maar dan doe ik t tegenovergestelde, daar ben ik heel goed in
Nee als het te erg wordt krijgt hij morfine, maar nu nog niet. Vandaar ook dat ik denk dat het nog wel ff kan duren... En helpen kunnen ze hem niet, alles is al afgekoppeld omdat zijn nieren niks meer doen. We gaan het zien iig. Mijn pa is er wel een stuk droger onder dan ik moet ik zeggen. Tenminste, vandaag.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
*Leest net terug,
strekte Dr_Flash, hoop dat het geen 'martelende' strijd wordt hoor.
Ja, af en toe, als je mazzel hebt hequote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef classpc het volgende:
Ik zie dat FOK! weer omhoog is.
Okee doeiquote:
Doei!quote:
www.fox.com/24quote:Op zondag 12 maart 2006 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
qu waarom staat er 24 in jouw avatar?
Ja hoor, met jouw ook?quote:Op maandag 13 maart 2006 06:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey, nog al iemand wakker!! Alles goed??
Ja, lekker.. Heb goed geslapen voor de verandering... En ik ga vandaag mijn huisje eens even opruimen, ben ik de laatste tijd niet echt aan toe gekomen..quote:
Ow, dat had je niet mogen zeggen...quote:Op maandag 13 maart 2006 06:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, lekker.. Heb goed geslapen voor de verandering... En ik ga vandaag mijn huisje eens even opruimen, ben ik de laatste tijd niet echt aan toe gekomen..
Misschien is het bij mij wel erger dan bij jou..quote:Op maandag 13 maart 2006 06:28 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ow, dat had je niet mogen zeggen...
* doderok kijkt om zich heen![]()
je gaat het huis toch kopen?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:06 schreef leonieke het volgende:
Ik moet me gaan klaarmaken. Straks bezoekje aan bank voor inlichtingen![]()
Neeneequote:
quote:
Zou ze het appreciëren om zo genoemd te worden, denk je?quote:
Als het om vette fritten gaat...quote:Op maandag 13 maart 2006 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ze het appreciëren om zo genoemd te worden, denk je?
de zon schijnt iig wel flink nuquote:Op maandag 13 maart 2006 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi
ik blijf nog maar even thuis vandaag
Ik hoop ZO dat het snel zomer wordt
Ik dacht meer aan heet en lekker en zoquote:
Ja, het moet alleen nog maar even 20 graden warmer wordenquote:
Als het 15 graden is en zonnig, is het ook al heerlijk buitenquote:Op maandag 13 maart 2006 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, het moet alleen nog maar even 20 graden warmer worden
door de zon lijkt het al warmer iigquote:Op maandag 13 maart 2006 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het moet alleen nog maar even 20 graden warmer worden
Dat zeg ik, 20 graden warmerquote:Op maandag 13 maart 2006 09:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als het 15 graden is en zonnig, is het ook al heerlijk buiten
quote:
hoop ellende jaquote:Op maandag 13 maart 2006 09:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ze geven gelukkig langzaam stijgende temparaturen op voor de komende 10 dagen...er is nog hoop
Sterktequote:Op maandag 13 maart 2006 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik duik weer ff met een kop thee mn bedje in
volgens mij is het prachtig weer om met de camera de vrije natuur in te trekkenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens douchen, in bed liggen is ook maar niks met dit weer....
Probleem, die natuur kan vrij zijn, ik ben het nietquote:Op maandag 13 maart 2006 10:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
volgens mij is het prachtig weer om met de camera de vrije natuur in te trekken
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan heet en lekker en zo
In beide gevallenquote:
Het is ook best goed weer om eerst eens die griep uit de kop te blazen voordat ik me weer naar buiten waagquote:Op maandag 13 maart 2006 10:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
volgens mij is het prachtig weer om met de camera de vrije natuur in te trekken
Daar ga ik eigenlijk ook niet van kwijlenquote:
Gaat het wel wat beter al met je?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook best goed weer om eerst eens die griep uit de kop te blazen voordat ik me weer naar buiten waag
Maar dat is vast lang niet zo leukquote:Op maandag 13 maart 2006 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is ook best goed weer om eerst eens die griep uit de kop te blazen voordat ik me weer naar buiten waag
mwoa niet echt nog, heb ook een soort keelontstekingkje erbij gekregen denk ikquote:
Dat is minderquote:Op maandag 13 maart 2006 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa niet echt nog, heb ook een soort keelontstekingkje erbij gekregen denk ik
je wordt gegarandeerd tweede bij Idolsquote:Op maandag 13 maart 2006 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa niet echt nog, heb ook een soort keelontstekingkje erbij gekregen denk ik
Que?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wordt gegarandeerd tweede bij Idols
Floortje had er ook last van, Maud (wie? Maud) bij het nationaal songfestival ookquote:
Als je het zo bekijkt, wil ik zelfs een superpak zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan heet en lekker en zo
Ik vraag me nog steeds af waarom beide vrouwen zo ver zijn gekomen in de desbetreffende idols reeksenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee. Krijg je er een geile stem van dan?
Jij kijkt daar naar?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom beide vrouwen zo ver zijn gekomen in de desbetreffende idols reeksen
Voor mijn portie leedvermaak wel ja.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, wil ik zelfs een superpak zijn![]()
Hallo, mevrouwtje met je duizend-in-een-dozijn-avatarquote:
Ja is wel even wennen voor jou he, langer dan 10 minuten achter elkaar dezelfde avatarquote:Op maandag 13 maart 2006 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Die avatar is toch al de hele week geldig? Ik doe mee omdat ik graag meedoe aan prijsvragen![]()
En het duurt nog maar een tijdje dus, dan neem ik weer een van de 1000 andere mogelijkheden
Die GAMES-wedstrijdquote:Op maandag 13 maart 2006 12:02 schreef Glacier het volgende:
De actie is geloof ik over nu..alleen kan ik dat nergens zwart op wit vinden
ik verander hem vanavond weer terug, zit nu nog op schoolquote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallo, mevrouwtje met je duizend-in-een-dozijn-avatar
Ik krijg van jou altijd hongerquote:Op maandag 13 maart 2006 12:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Maar heb jij er ook last van ofzo?![]()
Net alsof je dan dat suffe ding niet kan veranderenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik verander hem vanavond weer terug, zit nu nog op school
ik weet de url van m'n avatar niet uit m'n hoofd... en ik wil eigenlijk weer een andere avatar, ben op deze een beetje uitgekeken...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof je dan dat suffe ding niet kan veranderen
Deze?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik weet de url van m'n avatar niet uit m'n hoofd... en ik wil eigenlijk weer een andere avatar, ben op deze een beetje uitgekeken...
ik heb hem ook op m'n eigen webspace staanquote:
dat optreden was ook om te janken, en ik vraag me af of het in andere omstandigheden nou zoveel beter was geweest...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maud (wie? Maud) bij het nationaal songfestival ook
Op mijn eerste dag van deze periode van werkloosheis is het mooi weer... Dus lekker!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Op mijn eerste dag van deze periode van werkloosheis is het mooi weer... Dus lekker!
Een beetjequote:
Ja, maar daar weet je de url niet vanquote:Op maandag 13 maart 2006 12:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb hem ook op m'n eigen webspace staan
Oeh!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een beetje![]()
Ik lag gisteravond er al redelijk vroeg in, en heb bijna het klokje rond geslapen. Vanmorgen even wakker geweest en wat gedronken en zo. Toen er lekker weer in gekropen. Ben nu net wakker
Omdat ik niet meer over seks mag praten?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:27 schreef leonieke het volgende:
Fles waarom moet jij constant over eten praten?![]()
Met zijn tweetjes liggen klinkt wel weer gezelliger dan ik die alleen lag...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oeh!
Klinkt stukken beter dan met tweeën constant liggen draaien en keren omder er wel constant iemand niet kon slapen![]()
Hmm ik had er ook wel iets warms bij willen habben jaquote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met zijn tweetjes liggen klinkt wel weer gezelliger dan ik die alleen lag...
Lekker is dat hequote:Op maandag 13 maart 2006 12:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een beetje![]()
Ik lag gisteravond er al redelijk vroeg in, en heb bijna het klokje rond geslapen. Vanmorgen even wakker geweest en wat gedronken en zo. Toen er lekker weer in gekropen. Ben nu net wakker
Voor een keertje wel.quote:
wat ben je toch weer lief vandaagquote:Op maandag 13 maart 2006 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar daar weet je de url niet van
Druif
ach, zo af en toe een keertje, moet kunnenquote:
Zolang dat niet te snel is gaat het vast wel goedquote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voor een keertje wel.
Nu moet ik trouwens eerst zien hoe laat die vergadering vanmiddag begint..
Klinkt ook beter dan constant liggen draaien terwijl er naast je iemand ligt te snurken/tandenknarsenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oeh!
Klinkt stukken beter dan met tweeën constant liggen draaien en keren omder er wel constant iemand niet kon slapen![]()
18.00 uur, dus dat wordt zo even voorbereiden... De printer draait de stukken er al uit..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang dat niet te snel is gaat het vast wel goed
compleet oneens isquote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen slapen is ook gewoon heel lekker
Ik heb het over het slaap deel ja, dat is alleen gewoon lekkerderquote:
Slaap?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb het over het slaap deel ja, dat is alleen gewoon lekkerder
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen slapen is ook gewoon heel lekker
Een kind hoort alleen in bed te liggen!!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet
.
Alleen slapen is,
behalve op doktersvoorschrift,
zonder meer slecht voor een mens.
Een kind kan je vertellen,
hoe eenzaam het zich voelt,
als het alleen in bed ligt.
Je zou, als dat enigszins mogelijk is,
altijd met iemand moeten slapen
van wie je houdt.
Zo laadt de één,
gratis en voor niks,
de batterijen van de ander op.
Echt wel, je slaapt veel beter alleenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet
.
Alleen slapen is,
behalve op doktersvoorschrift,
zonder meer slecht voor een mens.
Een kind kan je vertellen,
hoe eenzaam het zich voelt,
als het alleen in bed ligt.
Je zou, als dat enigszins mogelijk is,
altijd met iemand moeten slapen
van wie je houdt.
Zo laadt de één,
gratis en voor niks,
de batterijen van de ander op.
Mijn kinderen liggen ook alleen in bed, er zijn grenzenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een kind hoort alleen in bed te liggen!!
Ik nietquote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, je slaapt veel beter alleen
Daar verschilt het dan. Ik slaap slecht als ik niet alleen in bed ligquote:Op maandag 13 maart 2006 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik slaap meestal al beroerd, maar als ik alleen lig slaap ik helemaal niet
.
Als ik samen met iemand lig, wil ik negen van de tien keer niet eens aan slapen denkenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar verschilt het dan. Ik slaap slecht als ik niet alleen in bed lig
pas je wel op dat je het niet te vaak doet?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, zo af en toe een keertje, moet kunnen
dat heb ik nou ook altijdquote:Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik samen met iemand lig, wil ik negen van de tien keer niet eens aan slapen denken![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
pas je wel op dat je het niet te vaak doet?
stel je voor dat je watjesgedrag gaat vertonenquote:
Hou je snuitquote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
stel je voor dat je watjesgedrag gaat vertonen
kijk, dit gedrag is al een stuk beterquote:
ik slijm nooitquote:
toevallig dat jij deze reactie weer leestquote:
Godsamme zeg, kon het NOG voorspelbaarder?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
toevallig dat jij deze reactie weer leest![]()
ik had niet eens url's doorgegeven ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme zeg, kon het NOG voorspelbaarder?
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
toevallig dat jij deze reactie weer leest![]()
doet het dan geen pijnquote:
Ik heb gewoon de hele tijd dit topic open hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Godsamme zeg, kon het NOG voorspelbaarder?
wel slijmen doet juist pijnquote:
ik bedoelde als je in bed ligt enzoquote:
qu! jij denkt direct weer aan sex... dirty mindquote:
jaquote:Op maandag 13 maart 2006 13:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
qu! jij denkt direct weer aan sex... dirty mind
Alweer?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:27 schreef dolle_hond het volgende:
moet ik in een ander topic nog gaan vertellen dat jag mijn zoon is?
het ligt eraan wie het wil wetenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:27 schreef dolle_hond het volgende:
moet ik in een ander topic nog gaan vertellen dat jag mijn zoon is?
als ze het waard zijnquote:
gelukkigquote:Op maandag 13 maart 2006 13:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan val ik buiten die doelgroep...
quote:
Jezus qu, wie neuk jij NIET in de lounge?quote:
*meldtquote:Op maandag 13 maart 2006 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus qu, wie neuk jij NIET in de lounge?
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
[..]
Ik weet gewoon wanneer ik praten moetquote:Op maandag 13 maart 2006 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Handig moment voor een snelle disclaimer ja
fles heeft nog niet ontkendquote:
die krijg jij nietquote:Op maandag 13 maart 2006 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mutsefluts
weet jij of er ergens staat wanneer ik mijn Xbox thuis krijg?
willen we dat wel weten?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Krijgen we nu ook de vraag wie hij graag wil neuken of treden we dan te veel in details??
is dat hetquote:Op maandag 13 maart 2006 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij wil te graag, dat werkt averechts
quote:
it's mine, my preciousquote:
met de nadruk op "open staan"quote:Op maandag 13 maart 2006 13:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat roepen helpt ook niet
Niets roepen, maar overal voor openstaan is het motto
dat geldt toch meer voor vrouwen?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat roepen helpt ook niet
Niets roepen, maar overal voor openstaan is het motto
quote:
in dit geval is alles mogelijk hoor...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sommige dingen zijn bij definitie onbestaanbaar, die hoef je niet te ontkennen.
Anders open ik ook wel een topic zodra ik ontdek dat een cirkel geen vierkant is
Mijquote:Op maandag 13 maart 2006 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wanneer de uitslag komt... ik denk dat die gewoon op games komt te staan...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, ok, je lult maar wat
enig idee wanneer de uitslag komt? En waar?
[..]
ach, ze zullen mij er ook wel over mailen denk ik zoquote:Op maandag 13 maart 2006 13:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wanneer de uitslag komt... ik denk dat die gewoon op games komt te staan...
*proest*quote:Op maandag 13 maart 2006 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[flauwe opmerking]waar neukt ie jou dan?[/flauwe opmerking]
bedoel je roosje? of dat tv programmaquote:
John kan ook nogquote:
Best een leuk programma hoorquote:
Linda is ook niet meer wat ze geweest is anders hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 13:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Fles kennende vindt ie Linda lekkerder
tja, ze wordt ook ouder hequote:Op maandag 13 maart 2006 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Linda is ook niet meer wat ze geweest is anders hoor
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Linda is ook niet meer wat ze geweest is anders hoor
Is dat gunstig dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
En die laat nog wel vanalles ophijsen, straktrekken en wegspuiten.
heel af en toequote:
Weet ik het, iets van 45-46 of zoquote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef leonieke het volgende:
Dat is toch die van Wedden dat...? Hoe oud zou ze nu al zijn?
1964, reken maar uitquote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef leonieke het volgende:
Dat hoopte ik, voor als hier het schip met geld zou aanmerenquote:
Wedden Dat?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef leonieke het volgende:
als kandidaat ergens in?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heel af en toe
ik ben 2 keer in een tv-programma verschenen
laatste keer is zeker 15 jaar geleden.
1e keer was 1984 denk ik.
nee, en die wil ik ook niet zienquote:Op maandag 13 maart 2006 13:53 schreef Glacier het volgende:
Over verbouwen gesproken..hebben jullie een recente foto van Cher gezien?
* Glacier holt hard weg
Nee, post eens? Of is dat contra-policy denk je?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:53 schreef Glacier het volgende:
Over verbouwen gesproken..hebben jullie een recente foto van Cher gezien?
* Glacier holt hard weg
veel sterktequote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef dolle_hond het volgende:
1e keer als kandidaat in een spelshow
2e keer in een reportage
en nu ga ik vergadeen
verbouwd of niet, Cher is contra-policyquote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, post eens? Of is dat contra-policy denk je?
Veel plezierquote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef dolle_hond het volgende:
2e keer in een reportage
en nu ga ik vergadeen
Het is heel engquote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, post eens? Of is dat contra-policy denk je?
sterktequote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef dolle_hond het volgende:
2e keer in een reportage
en nu ga ik vergadeen
ik ben 1x bij geef nooit op geweestquote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef dolle_hond het volgende:
2e keer in een reportage
en nu ga ik vergadeen
Maar wel mooiquote:
jij vindt van niet qu?quote:
iemand die er nog een beetje naturel uitzietquote:Op maandag 13 maart 2006 14:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
jij vindt van niet qu?
wat vind jij dan mooi?
namen qu, ik wil namenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
iemand die er nog een beetje naturel uitziet
krijg je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |