Wat zit jij nou onzin uit te kranen?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Onzin. Het elftal wat er staat moet in goede doen makkelijk tegenstand kunnen bieden, zelfs winnen, tegen een ploeg als Twente
Omdat ze dus kut spelen, maar beter kunnequote:Op zondag 11 februari 2007 15:54 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Wat zit jij nou onzin uit te kranen?
Zie de spelers van Twente eens..en ik (Twente supporter) zat in het stadion..je had eens moeten zien hoe gecombineerd Twente speelt..en bij Feyenoord is het 1 grote puinzooi
Kijk ff individueel naar de kwaliteiten van spelers, dan doet Feyenoord zeker niet onder voor Twente.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:54 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Zie de spelers van Twente eens..en ik (Twente supporter) zat in het stadion..je had eens moeten zien hoe gecombineerd Twente speelt..en bij Feyenoord is het 1 grote puinzooi
Ik denk dat Twente en Feyenoord ongeveer gelijkwaardig zijn qua spelers maar bij Twente draait het en bij ons niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:54 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Wie is Twente nouquote:Op zondag 11 februari 2007 15:58 schreef WjeroneW het volgende:
Maar geef toe..Twente is op dit moment veel sterker dan Feyenoord.
Feyenoord mag wel eens rap iets laten zien..want als ze zo blijven spelen haalt Heerenveen ze misschien nog wel in!
Moeten, ja. Kunnen winnen? neequote:Op zondag 11 februari 2007 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie is Twente nou, Wij zijn Feyenoord. Wij moeten daar gewoon winnen.
quote:11/2/2007 - Koeman zegt zijn selectie de waarheid
(Gepost door K)
Erwin Koeman bleef met alle spelers lang in de kleedkamer alvorens hij de media te woord wilde staan. Hij liet weten zijn ploeg de waarheid te hebben gezegd, zo staat te lezen op Telegraaf.nl.
Feyenoord Netwerk
"Ik heb even een toespraakje gehouden. Wat ik heb gezegd? Dat bespreek ik niet in het openbaar. Of ik boos ben geworden? Wat denk je dan? Dat ik blij was ofzo? Nee, ik heb geen ultimatum gesteld. Ik ben gewoon even eerlijk en duidelijk geweest naar mijn ploeg toe.”
Feyenoord Netwerk
„De werkelijkheid doet pijn, ja. We staan op een plaats op de ranglijst waar we eigenlijk niet thuishoren. De gifbeker moet bij ons dit seizoen helemaal worden leeggedronken. Dat is ook het verschil met FC Twente. Dat is een ploeg in vorm. Alles verloopt naar wens bij die club. Bij ons zit juist alles tegen.”
Nee.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:49 schreef -jos- het volgende:
Volgens mij kunnen we beter een Ronald Koeman moet ontslagen topic aanmaken
"Serginho, wil je ff die PSP weg leggen? Dank je. Jongens, het was weer niet best en op dat soort momenten heb je scheids ook nog eens tegen. Maar goed (vaste prik bij Erwin), we moeten ff door de zure appel bijten, dus ik hoop dat jullie tegen Utrecht wat beter je best doen. OK nu allemaal de bus in en vergeet niet dat we dinsdag gaan karten, 12uur stipt aanwezig, dus vroeg opstaan!quote:Op zondag 11 februari 2007 16:46 schreef Happel het volgende:
Ik geloof dat soort berichten, waarin staat dat Koeman boos is geworden, nooit. :'
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
"Serginho, wil je ff die PSP weg leggen? Dank je. Jongens, het was weer niet best en op dat soort momenten heb je scheids ook nog eens tegen. Maar goed (vaste prik bij Erwin), we moeten ff door de zure appel bijten, dus ik hoop dat jullie tegen Utrecht wat beter je best doen. OK nu allemaal de bus in en vergeet niet dat we dinsdag gaan karten, 12uur stipt aanwezig, dus vroeg opstaan!
Alfred wacht ff...heb jij nog suggesties voor de opstelling komende zondag?"
LOLquote:Op zondag 11 februari 2007 18:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
"Serginho, wil je ff die PSP weg leggen? Dank je. Jongens, het was weer niet best en op dat soort momenten heb je scheids ook nog eens tegen. Maar goed (vaste prik bij Erwin), we moeten ff door de zure appel bijten, dus ik hoop dat jullie tegen Utrecht wat beter je best doen. OK nu allemaal de bus in en vergeet niet dat we dinsdag gaan karten, 12uur stipt aanwezig, dus vroeg opstaan!
Alfred wacht ff...heb jij nog suggesties voor de opstelling komende zondag?"
Spamquote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c5cb8ec809ec8c4cfd01
www.fr-fotopage.nl zoekt een nieuwe trainer
Wat meer respect voor Erwin is op zijn plaatsquote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c5cb8ec809ec8c4cfd01
zoekt een nieuwe trainer
Hoezo?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat meer respect voor Erwin is op zijn plaats
Knurft heeft niets met Feyenoord gewonnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
daar zijn er meer van.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Knurft heeft niets met Feyenoord gewonnen.
Geef eens 1 goede reden.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 11 februari 2007 19:43 schreef koster het volgende:
Volgend jaar gewoon: Van Hanegem, met Been en Fraser als assistenen!
Nee, Been hoofdtrainer, Van Hanegem en Fraser dan assistentquote:Op zondag 11 februari 2007 19:43 schreef koster het volgende:
Volgend jaar gewoon: Van Hanegem, met Been en Fraser als assistenen!
Amen. Dat worden geniale persconferentiesquote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, Been hoofdtrainer, Van Hanegem en Fraser dan assistent
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, Been hoofdtrainer, Van Hanegem en Fraser dan assistent
Hij heeft vorig jaar toch een bijzonder goed team neergezet, 2 keer van Ajax gewonnen wat voor jullie énorm belangrijk is, het is niet Koeman zijn schuld dat spelers als Kuyt en Kalou verkocht wordenquote:
Nee maar het mag hem wel aangerekend worden dat jonge spelers niet beter worden , of nog erger dat er totaal geen organisatie achterin is...quote:Op maandag 12 februari 2007 07:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar toch een bijzonder goed team neergezet, 2 keer van Ajax gewonnen wat voor jullie énorm belangrijk is, het is niet Koeman zijn schuld dat spelers als Kuyt en Kalou verkocht worden
quote:Op maandag 12 februari 2007 06:55 schreef sanni het volgende:
Schei eens uit met dat van Hanegem verheerlijking. Die mummie heeft in de praktijk
laten zien - toen hij bij het NL elftal zat met Advocaat - dat hij wel lekker kan
lullen achter de analyse tafel maar op de huidige generatie voetballers helemaal
geen invloed heeft inzake hun voetbalkwaliteiten.
Bijzonder goed team? Wat hebben ze gewonnen dan? Welke tactische meesterzetten heeft hij verricht waardoor bepaalde wedstrijden gewonnen werden dan? We waren alleen maar goed omdat Dirk er nog was.quote:Op maandag 12 februari 2007 07:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar toch een bijzonder goed team neergezet,
Dat er nog mensen zijn die geloven in een wederopstanding van Feyenoord tijdens de play-offsquote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef thewishmaster het volgende:
Wat verwachten jullie nu eigenlijk van Erwin Koeman met zo'n spelersgroep? Het halen van een plaats in de playoffs voor de CL is het hoogst haalbare. In die play-offs is het mogelijk om een kloteseizoen in 1 keer goed te maken, zie Ajax vorig jaar.
tuurlijk, vorig jaar moest danny immers ook blijvenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:43 schreef Erasmusch het volgende:
Wel toevallig dat er alleen nog maar joden zijn die zgn. vertrouwen hebben in Koeman![]()
Wie wil je daar neerzetten? Het gaat Feyenoord alleen geld kosten wat ze niet hebben. En degeen die daar komt gaat het met deze groep echt niet beter doen. Koeman kan moeilijk zijn kicksen aantrekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:43 schreef Erasmusch het volgende:
Wel toevallig dat er alleen nog maar joden zijn die zgn. vertrouwen hebben in Koeman![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |