quote:Op zondag 11 februari 2007 14:03 schreef Erasmusch het volgende:
Up
Kloptquote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pak je koffers maar
Hij heeft zijn stinkende best gedaan, daarvoor respect, maar het werkt gewoon niet..
Vind je?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij heeft zijn stinkende best gedaan,
Ik zie alleen de wedstrijden natuurlijk, maar dan staat ie wel 90 minuten langs de lijn iedereen te coachen..quote:
Nou ja, er is genoeg potentie en Mario kan beter wel omgaan met talentjes. Maar er moet sowieso versterking komenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef Suijk het volgende:
Als ik Mario was zou ik er nog niet in stappen...er is geen geld voor versterking, dat wat er nu staat voldoet niet...maar hij heeft wel het allerbeste met Feyenoord voor dus als 'ie gevraagd wordt, zal hij het wel doen.
Ja, omdat ie geen duidelijk plan heeft en alles nog moet bijsturenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik zie alleen de wedstrijden natuurlijk, maar dan staat ie wel 90 minuten langs de lijn iedereen te coachen..
Dat zie ik een andere coach niet gauw doen![]()
Lul niet, a'dams is officieel ook een soort van Nederlandsquote:Op zondag 11 februari 2007 14:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is er niet een goeie coach uit het buitenland of zo? De halve selectie spreekt toch niet Nederlands.
Dit ben ik niet met je eens, Feyenoord moet een trainer als Co Adriaans/Louis van Gaal hebben die wat kunnen doen met jonge middelmatige doch talentvolle spelers.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Vervanger op dit moment zou zijn,
Duidelijk Willem...
Zeker niet. Er is geen enkele speler beter geworden onder Koeman. Niet dat de selectie zo enorm talentvol is, maar het moet toch zeker wel beter kunnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:31 schreef toma het volgende:
je schiet er niks mee op als Koeman weg gaat. Er is gewoon duidelijk kwaliteit te kort. Ik vind dat Koeman nu al ongeveer een rendement van 110% uit de selectie haalt.
Onzin. Het elftal wat er staat moet in goede doen makkelijk tegenstand kunnen bieden, zelfs winnen, tegen een ploeg als Twentequote:Op zondag 11 februari 2007 15:31 schreef toma het volgende:
je schiet er niks mee op als Koeman weg gaat. Er is gewoon duidelijk kwaliteit te kort. Ik vind dat Koeman nu al ongeveer een rendement van 110% uit de selectie haalt.
Slechter wel een paar...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:33 schreef Merkie het volgende:
Er is geen enkele speler beter geworden onder Koeman.
Eens, er zitten echt hele talentvolle spelers tussen. Ik noem:quote:Op zondag 11 februari 2007 15:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Onzin. Het elftal wat er staat moet in goede doen makkelijk tegenstand kunnen bieden, zelfs winnen, tegen een ploeg als Twente
Inderdaad, deze spelers zijn weliswaar niet de absolute top, maar elke subtopper zou een van deze spelers graag erbij hebben...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:40 schreef Fetai het volgende:
[..]
Eens, er zitten echt hele talentvolle spelers tussen. Ik noem:
Ekramy, Buijs, De Guzman, Drenthe, Hofs, Lensky, Vincken, Vlaar, Huysegems en Castelen. Maar met Koeman wordt het maximale er gewoon niet uitgehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |