Ik heb echt nog nooit een club gezien met zulke kutsupporters als Feijenoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Optyfen met die gast, iedereen die achter de komst van die Jood staat is niet geschikt voor Feyenoord.
Heb nog wel een talentvolle Palestijn voor jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Optyfen met die gast, iedereen die achter de komst van die Jood staat is niet geschikt voor Feyenoord.
Die reactie van mij is al verouderd, ben ondertussen al bijgedraaid. Mag een mens ook even pissed worden na dat nieuws.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:24 schreef buzzer het volgende:
Ik heb echt nog nooit een club gezien met zulke kutsupporters als Feijenoord.
In goede tijden is het Glorie Hallelujah, en als het ook maar even beter gaat, laten ze de club vallen als een baksteen. brrrrrrrr.
Niet zo snel nee, maar als van Persie of van Bronckhorst over een paar jaar opeens bij Ajax af gaat bouwen dan zul je dergelijke spandoeken zeker wel tegenkomen in de Kuip, ben ik bang.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die reactie van mij is al verouderd, ben ondertussen al bijgedraaid. Mag een mens ook even pissed worden na dat nieuws.
In De Kuip zul je zulke spandoeken nooit tegenkomen over eigen oud-spelers hoor. Nu jij weer.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
In De Kuip zul je zulke spandoeken nooit tegenkomen over eigen oud-spelers hoor. Nu jij weer.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Merkie het volgende:
Niet de juiste man om Feyenoord uit het slop te trekken. Alleen een goede coach als het al lekker gaat.
Wanneer PSV of Ajax zou presteren zoals Feyenoord op het moment speelt zouden er waarschijnlijk maar 10.000 mensen zitten. Elke club heeft een aantal supporters en een aantal zeikerds en of succes-supporters. Daarnaast moet je het hebben van kritiek los zien van het laten vallen van Feyenoord of niet. Natuurlijk zijn er gevallen te noemen die inderdaad de club laten vallen, maar het over grote deel doet dit niet. Ook al laten veel mensen wel kritiek zien op een aantal mensen bij de club. Zie kritiek als liefde omdat je vindt dat ze beter verdienen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:24 schreef buzzer het volgende:
Ik heb echt nog nooit een club gezien met zulke kutsupporters als Feijenoord.
In goede tijden is het Glorie Hallelujah, en als het ook maar even beter gaat, laten ze de club vallen als een baksteen. brrrrrrrr.
Helemaal niet, daar schiet Feyenoord echt niets mee op hoor. Koeman is een uitstekende trainer, alleen een kut-selectie...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Word nu wel tijd
quote:
Jullie moeten eerst mensen neerzetten die kunnen uitleggen waarom bepaalde spelers zijn aangetrokken en talent blijkbaar geen kans krijgtquote:Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We moeten een type Adriaanse of van Gaal voor de groep hebben. Maar Jorien zal nu wel geen ex jood meer aan durven te trekken ;')
Slaat nergens op, voor PSV was het seizoen 98/99 een van de meest beroerde in de recente geschiedenis, nog zaten er dat seizoen gemiddeld ruim 26.000 man. En dat was nog voor de verbouwing.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Wanneer PSV of Ajax zou presteren zoals Feyenoord op het moment speelt zouden er waarschijnlijk maar 10.000 mensen zitten.
Hij liet verleden jaar een stabiel Feyenoord spelen dat helaas net tekort kwam om prijzen te pakken, merkwaardig dat hij er dan dit jaar ineens niets van kan, zijn verleden als coach en asistent leert ons anders.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:20 schreef PPWB84 het volgende:
Erwin Koeman lijkt me wel een verstandige en sympathieke man. Volgens mij heeft Feyenoord simpelweg een vrij slecht team.
Jij hebt het over 1 seizoen, ik over een iets langere periode.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
Slaat nergens op, voor PSV was het seizoen 98/99 een van de meest beroerde in de recente geschiedenis, nog zaten er dat seizoen gemiddeld ruim 26.000 man. En dat was nog voor de verbouwing.
dit zooitje is niet aan de praat te krijgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef DenniZZ het volgende:
Ik denk dat Erwin niet de juiste man is om dit zooitje aan de praat te krijgen.
Misschien 'n klusje voor Marco van Basten met de 020 crewquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dit zooitje is niet aan de praat te krijgen![]()
Ik niet. Ook Ajax is gebaat bij een sterk Feyenoord.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:38 schreef toma het volgende:
ik vind t eigenlijk wel vermakelijk als Ajacied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |