Conclusie: slotjequote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef Sloggi het volgende:
Ruud had 62 punten uit 34 wedstrijden.
Erwin 63 uit 28
eensch, alleen TS ziet de 1-1 op teletekst om 16.20u of zo en denkt dan dat RKC gelijkwaardig was....quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Slotje, heeft niks met Erwin te maken dit verlies. Het team speelt super goed, alleen worden de kanzen niet afgemaakt. Vandaag hadden we met 10-0 moeten winnen.
Net als Castelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ben wel benieuwd wat Ruud Gullit vanavond zegt.
Hij had het vast wel anders gedaan.. Kuyt en Kalou zijn dankzij meneer Gullit ook doorgebroken natuurlijk.![]()
OK, zullen we Kuijt en Kalou dan maar ontslaan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Slotje, heeft niks met Erwin te maken dit verlies. Het team speelt super goed, alleen worden de kanzen niet afgemaakt. Vandaag hadden we met 10-0 moeten winnen.
zullen we jou maar ontslaan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
OK, zullen we Kuijt en Kalou dan maar ontslaan?
je mag transfervrij vertrekkenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord geld heeft om mijn contract af te kopen
Tief gewoon opquote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord geld heeft om mijn contract af te kopen
Ja, ik vond het ook al vreemd...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:45 schreef Sloggi het volgende:
Wel leuk dat ik zo serieus genomen word hier
Goh.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:01 schreef LENUS het volgende:
Slotje, bagger
Op dit soort topics kan ik helaas niet inhoudelijk reargeren.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Reageer liever inhoudelijk, een beetje humor moet kunnen.
Och toch, op je pik getrapt Loek?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Idd, die gozer die dit topic heeft geopent is een heumeu naar mijn mening
Jou topic titel daagt nou niet echt uit tot discussie. Blijkbaar gaat dit topic over zijn ontslag. Had dan gewoon een topic geopent met een titel zoals "Het functioneren van Koeman"quote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Sloggi het volgende:
Tief nou eens op met je gebagger
Laten we dit topic gebruiken om Erwin's presteren tot nu toe te beoordelen, lijkt me een beter idee dan te zeiken over slotjes.
Als je het hebt over ontslag dan heb je het toch ook over het functioneren van iemand?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jou topic titel daagt nou niet echt uit tot discussie. Blijkbaar gaat dit topic over zijn ontslag. Had dan gewoon een topic geopent met een titel zoals "Het functioneren van Koeman"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |