Ge-wel-digquote:Op zondag 12 maart 2006 17:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb wel al een 'nieuwe' keuken trouwens.., gekocht voor 100 euro
Lijkt me leuk, ik ben benieuwt!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ik dacht ff dat je ergens een foto van ónze oude keuken had opgeduikeld. Ik ga 'm zelf zoeken en hier plaatsen
Oe!, heb je daar een foto van toevallig??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Je huisje is nog steeds fantastisch (en dit is dus een tvp).
En die 'nieuwe keuken' heeft potentie! Mijn broer had ook zo'n keuken in zijn huis, donkerbruin eiken, en die heeft de keuken behoorlijk opgeknapt door hem beige met groen te verven.
uhmm, uhhh... Als Do2 komtquote:Wanneer is de housewarming party?
Wil je dan ajb voor me vragen hoe ze dat gedaan hebben??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ze hebben ook een donkerbruine eikenhouten salontafel helemaal blank gekregen. Ik denk dat je er meer aan hebt als ik ze vraag hoe ze dat hebben gedaanDe mensen van wie ze die tafel hadden gekregen waren helemaal ontdaan nadat ze ermee klaar waren. Wilden ze de tafel eigenlijk wel weer terug hebben
Je bent gewoon jaloers!!quote:Nee, tegen DO2 heb ik niks, maar tegen jouw obsessie met DO2 heb ik wel wat
1 Mei is de datum die sowieso vast staat. Maar er is een redelijke kans aanwezig dat het een weekje eerder kanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:33 schreef vriendinnie het volgende:
Leuk huis! Wanneer krijg je de sleutel? (of heb ik daaroverheen gelezen?)
Komt dichtbijquote:Op maandag 20 maart 2006 19:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws, ik krijg m'n huisje een week eerder
Maandag 25 April, om 16:00 sta ik bij de notaris
Maandag 25 April was vorig jaarquote:Op maandag 20 maart 2006 19:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws, ik krijg m'n huisje een week eerder
Maandag 25 April, om 16:00 sta ik bij de notaris
Wat doe je dan hier??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog steeds de foto's van onze oude keuken niet gevonden
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:02 schreef Duderinnetje het volgende:
A_R ik heb vannacht over je gedroomd!!!![]()
Je hebt best lenige schildervingers![]()
![]()
On topic:
Je hebt best lenige schildervingersO nee: Wat fijn dat je huis nog eerder wordt opgeleverd
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:02 schreef Duderinnetje het volgende:
A_R ik heb vannacht over je gedroomd!!!![]()
Je hebt best lenige schildervingers![]()
![]()
On topic:
Je hebt best lenige schildervingersO nee: Wat fijn dat je huis nog eerder wordt opgeleverd
![]()
O hij kluste dat het een lieve lust was met die handjes hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is het klusforum hoor(alhoewel je dat natuurlijk heel breed kan uitleggen..)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er wordt hier verdorie gewoon over mij geroddeld!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
]Ik maak nooit bouwtekeningen ofzo, ik begin altijd gewoon..![]()
Hij moet haar nog opblazen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
![]()
Hier hebben we het hele huis op die manier verbouwd.
Alleen de constructieve dingen stonden echt op papier maar de rest was gewoon zoiets van we beginnen eraan en dan zien we wel hoe we het maken![]()
Wat is de reden trouwens dat je vriendin er niet bij is als jij je huisje betrekt ?![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij moet haar nog opblazen.
()
En dan zal ik nu de echte reden even vertellenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat is de reden trouwens dat je vriendin er niet bij is als jij je huisje betrekt ?![]()
Zelfs die dingen zet ik nooit op papier...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Hier hebben we het hele huis op die manier verbouwd.
Alleen de constructieve dingen stonden echt op papier maar de rest was gewoon zoiets van we beginnen eraan en dan zien we wel hoe we het maken![]()
Ja doen! Zien we al een beetje wat je stijl is en zoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zal ik die ook hier ff posten?? Dan is er iig wat te zien.
Het duurt anders nog 27 dagen voor ik m'n huisje heb, en daar foto's kan maken
Nou, komt ie dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja doen! Zien we al een beetje wat je stijl is en zo
Dankje!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het onwijs gezellig eruit zien!
Is dat een compliment, of een uiting van twijfel over mijn geaardheid??quote:Zeker voor een man!
Aan je geaardheid twijfel ik nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dankje!!
[..]
Is dat een compliment, of een uiting van twijfel over mijn geaardheid??
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aan je geaardheid twijfel ik niet [afbeelding]
Nu ja, dat is dan mijn stijlquote:Nee serieus: heel warm en losjes ingericht en geen showroom.
Hou ik van![]()
Dat kan kloppen, het is ook eigen ontwerp en fabrikaatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:18 schreef femmeChantal het volgende:
Die doorkijk in die houten kast vind ik apart, nooit eerder zo gezien.
dank u!!quote:Leuke inrichting, gefeliciteerd met alles! tevens tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |