quote:Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jij bent wel erg snel Obli!!!!!
Zit je al 2 weken te F5'en in afwachting van dit topic???
Nou, om eerlijk te zijn..... Dat kan ik niet maken...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:55 schreef Lucille het volgende:
Alvast een tip als je de keuken gaat slopen. Daar kan je een hele mooie werkbank van maken. Nieuw houten blad er op en tijdens de gehele verbouwing zal je er plezier van hebben.
Daar hoop ik stiekem ook opquote:Op zondag 12 maart 2006 17:53 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk huisje!
Mss kan je die eerste keuken ook nog wel verkopen AR! Het is wel helemaal retro.
Kende ik nog niet, bedankt!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:17 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik weet niet of je deze site al kent maar is misschien ook wel handig om af en toe op te kijken.. http://www.gratisoptehalen.nl/.![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb wel al een 'nieuwe' keuken trouwens.., gekocht voor 100 euro
Ik weet dat veel mensen een hekel hebben aan dit soort oubollige keukens, maar ik hou er van:
[afbeelding]
Alleen ik laat hem niet zo donker hoor. Ik ga hem helemaal schuren, en dan verfen, of whitewash.. Weet ik nog niet precies. Maar iets wit/room/gebroken wit achtige kleur
Maar zeg nou zelf, een hele keuken, iclusief een over, gasfornuis, afzuigkap en koelkast voor maar 100 euro. En ze gaan hem nog zelf demonteren ook. Ik ben er zo blij mee, het is precies wat ik zocht![]()
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik weet dat veel mensen een hekel hebben aan dit soort oubollige keukens:
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef Dinus het volgende:
Dat wordt hartstikke leuk!
En wat een leuke bewoner![]()
Het huisje staat inquote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Een huis, jeetje, wat volwassen. Gefeliciteerd.
Waar staat dat huis?
In een lichte kleur lijkt ie me best ok. Veel werk zijn om alles in de juiste kleur te krijgen?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik weet dat veel mensen een hekel hebben aan dit soort oubollige keukens, maar ik hou er van:
Van jou had ik ook niet anders verwachtquote:Op maandag 13 maart 2006 10:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind 'm af.
Zoals een aantal posts hierboven te lezen is, en ook in mijn profiel te lezen is, woon ik inquote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef martinlutherking het volgende:
Waar woon je?
Ah, je kan het niet vaak genoeg typen natuurlijk. Wat betaal je nou voor zijn huisje in OSS?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zoals een aantal posts hierboven te lezen is, en ook in mijn profiel te lezen is, woon ik inOss
Oss
Oss
![]()
Oss
![]()
Oss
Naja, Oss is dus de plaats waar ik woon..
Kee dan. Lijkt wel okee denk ik?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tja, ik hou van m'n stadje
Ik heb hier 155.000 euro voor betaald
De doorgang van woonkamer naar de zo genaamde tuinkamer maken is nr1 op de lijst. Die tuinkamer wordt de ruimte waar ik werk/studeer. Nu nog alleen, maar volgend jaar komt m'n vriendin bij me wonen zoals het er nu naar uit zietquote:Op maandag 13 maart 2006 19:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk huisje en ik voor zie een heel leuk klustopic
Wat staat er heel hoog op je to do list omdat je aangeeft weinig geld te hebben![]()
en dan zo'n hoekbar er inquote:Op maandag 13 maart 2006 19:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De doorgang van woonkamer naar de zo genaamde tuinkamer maken is nr1 op de lijst. Die tuinkamer wordt de ruimte waar ik werk/studeer. Nu nog alleen, maar volgend jaar komt m'n vriendin bij me wonen zoals het er nu naar uit ziet
Anyway, ik volg een opleiding aan de kunstacademie, dus ik heb de ruimte om te werken en studeren hard nodig, dus is nr2 op de lijst.
En dan nummer 3 op de lijst is de keuken, maar dat heeft geen erge haast, maar ik heb gewoon erg veel zin om de keuken te maken.. Eigenlijk gewoon om de reden dat ik erg van keukens hou. Vind het er vaak gezelliger dan de woonkamer
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat van deze keukenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
Alleen ik laat hem niet zo donker hoor. Ik ga hem helemaal schuren, en dan verfen, of whitewash.. Weet ik nog niet precies. Maar iets wit/room/gebroken wit achtige kleur
Maar zeg nou zelf, een hele keuken, iclusief een over, gasfornuis, afzuigkap en koelkast voor maar 100 euro. En ze gaan hem nog zelf demonteren ook. Ik ben er zo blij mee, het is precies wat ik zocht![]()
Waar is dat dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Anyway, ik volg een opleiding aan de kunstacademie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |