Daar heb je idd gelijk in.. Maargoed, dat excuus kan ik gebruiken als ze toch blijft volhoudenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Jeweet denk ik niet dat op een gegeven monent 80% van de Nederlandse huishoudens zo'n lamp had
![]()
Ben je niet een beetje te oud om posters van popsterren boven je bed te hebben hangen? (het is Bowie, maar toch)quote:
neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:28 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te oud om posters van popsterren boven je bed te hebben hangen?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Het is Bowie! En als het een mooie plaat is van Bowie, moet het kunnen, zo luidt hier de consensus.
Bij gelabelde dozen stel ik me smoezelige kartonnen dozen voor met stickertjes erop die half afgebladderd en viezig zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal eens een foto maken van mijn gelabelde dozen om het goede voorbeeld te tonen.
Gewoon 'diversen' opzettenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Deze kun je labelen. Maar ik heb het niet gedaan, omdat ik niet weet wat ik er op moet zetten.
'Rommel' op het labeltje staat niet zo netjes.
Wat voor label heb jij dan aan je rommeldoos gegeven?? Of is dat gewoon allemaal in de vuilnisbak verdwenen??quote:Op zondag 26 maart 2006 08:18 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie hebben er echt geen kaas van gegeten, he? Zulke dozen zijn spic en span, keurig gelabeld, een toonbeeld van orde.
En een caterie diversen is natuurlijk een zwaktebod; in een goed systeem dekt elke zorgvuldig afgebakende categorie het geheel.
Ik heb geen rommel. Wat ik niet gebruik, gaat weg. En als je veel rommel hebt en wilt houden, kun je die ook weer sorteren.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat voor label heb jij dan aan je rommeldoos gegeven?? Of is dat gewoon allemaal in de vuilnisbak verdwenen??
Dankje voor je advies Claudia!quote:Op zondag 26 maart 2006 17:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb geen rommel. Wat ik niet gebruik, gaat weg. En als je veel rommel hebt en wilt houden, kun je die ook weer sorteren.
Trouwens, het eerste wat ik na mijn verhuizing heb gedaan, is het opruimen van al mijn shit. Daar ben ik heel blij om. We zijn hier nog steeds bezig met 'klussen', telkens een projectje. Dan is het tussendoor wel eventjes een rommel, maar als het projectje af is, valt er weer te leven. Ik zou het niet trekken om wekenlang tussen de dozen en verfpotten te bivakkeren. Dus mijn advies is: zorg na je verhuizing dat je huis op orde is en doe lekker rustig aan met klussen.
Doe er dan op z'n minst een lijstje omheen of iets...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Het is Bowie! En als het een mooie plaat is van Bowie, moet het kunnen, zo luidt hier de consensus.
Ja, want dan ben je wel volwassen en verantwoordquote:Op zondag 26 maart 2006 17:37 schreef Igraine het volgende:
[..]
Doe er dan op z'n minst een lijstje omheen of iets...
Zo volwassen en verantwoord als je kan zijn met posters boven je bed iig....quote:Op zondag 26 maart 2006 17:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, want dan ben je wel volwassen en verantwoord
Leuke dozen!!!quote:
Ja, dat kan ook natuurlijk. Denkt je vriendin er ook zo makkelijk over? Ik heb begrepen dat het nog wel even duurt voor jullie er samenwonen, dat scheelt. Kun je een paar maanden de gekke kunstenaar uithangen tussen je dozen en verpotten.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik stel het zeker op prijs, maar mijn karakter zit iets anders in elkaar. Ik zou er geen probleem mee hebben om maanden tussen dozen en verfpotten te zitten
Precies, het niveau van een roos op canvas geprint, die mooi kleurt bij je Ikea bed zal ik wel nooit halenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef Igraine het volgende:
[..]
Zo volwassen en verantwoord als je kan zijn met posters boven je bed iig....![]()
M'n vriendin denkt er idd iets minder makkelijk over. Vandaar dat ik ook maar veel kasten ga maken. Dan zit de troep iig achter een deurtjequote:Op zondag 26 maart 2006 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook natuurlijk. Denkt je vriendin er ook zo makkelijk over? Ik heb begrepen dat het nog wel even duurt voor jullie er samenwonen, dat scheelt. Kun je een paar maanden de gekke kunstenaar uithangen tussen je dozen en verpotten.
Ja, want zo ziet mijn slaapkamer eruit....quote:Op zondag 26 maart 2006 17:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Precies, het niveau van een roos op canvas geprint, die mooi kleurt bij je Ikea bed zal ik wel nooit halen
Cando??quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:11 schreef Igraine het volgende:
Als je laminaat wil heb je van Cando (volgens mij) meer kleuren dan alleen beuken, eiken enzo... En is volgens mij nog iets goedkoper dan die 16,50 per m2. Misschien vindt je het ook minder mooi, maar ja....
Deze week bij Karwei in de aanbieding: ¤ 9,99 per m2quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ze hebben kalk eiken
[afbeelding]
Nu nog prijzen vinden...
Ja dat had ik ook altijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk is het ook maar vreemd dat je gewoon een "vloer" kan kopen. Of een "keuken". Ik bedoel, in mijn belevingswereld zijn die dingen zo vanzelfsprekend, dat je die eigenlijk gewoon hebt..
Welke vloer AR?
Ah joh welja, wij wonen hier nu zo'n paar jaar en over 2 1/2 maand gaat onze nieuwe vloer erin.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:40 schreef Vonkenboer het volgende:
Mooie vloer, het is idd één van die dingen die echt nu moet aanpakken; wanneer je huis is ingericht doe je het idd niet heel erg makkelijk meer
Waar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gewoon 'diversen' opzetten
Ik zal morgen nog een foto maken van m'n homemade bureau, tevens teken, schilder en fok! plek
waar wat??quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
wyccie plast niet door een slurfje maar een gaatje, Vonkenboer.
wyccie is een 'zij', geen 'hij'quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef wyccie het volgende:
Er wordt hier over mij geroddeld![]()
AR, mooi bureau hoor. Ik zou ook zo'n 'hoog' bureau willen hebben, veel efficiënter ruimtegebruik.
Maak je die voor me, klusvriendje?
Gelukkig wel, anders kreeg ik ruziequote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
'Klusvriendjes' zijn jongens die alleen op mogen komen draven als er een schapje opgehangen moet worden.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
'Klusvriendjes' zijn jongens die alleen op mogen komen draven als er een schapje opgehangen moet worden.
Ik vind het klussen zelf ook leuk hoor...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat Tha_Erik dat zelfs een bediende of slaaf noemt...maar zo gemeen ben ik niet.
Lijkt me trouwens best leuk om binnenhuisarchitect te worden. Het opnieuw inrichten van een woning is het leukste deel van verhuizen.
Oh, daar heb je geen moeite mee!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Gelukkig wel, anders kreeg ik ruzie
Ik ken de verkeerde mensen, erg jammer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig heb ik al een vader die over zich heen laat lopen.
Ik heb ook geen opleiding gevolgd hoor. Ben gewoon ooit begonnen..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het klussen ook wel leuk, maar ik ben er niet zo ervaren in. Het enige wat ik doe is kasten en bedden in elkaar zetten volgens montagehandleidingen. Zelf iets maken, heb ik nog nooit gedaan, behalve dan ooit jaren geleden op school een klein kastje maken (zagen ging al scheef).
Ik ben meer van de macramee en zo
Waar heb ik geen moeite mee?? Met klusvriendje zijn??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, daar heb je geen moeite mee!Gelukkig heb ik al een vader die over zich heen laat lopen.
Dat klinkt erg foutquote:
Kquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 12:13 schreef ElisaB het volgende:
En ik heb nog steeds de foto's van onze oude keuken niet gevonden
-inboedelverzekering voor zodra je meubels er zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zo, gas, water en electra is nu ook geregeld. Vanavond telefoon en televisie doen.
Eens kijken, wat voor dingen moeten er nog meer voor de verhuizing geregeld zijn??
Punt 1 en 2 zijn ook al geregeldquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
-inboedelverzekering voor zodra je meubels er zijn
-opstalverzekering vanaf het moment van de overdracht (dat wil de hypotheekverstrekker ook erg graag)
-TPG-verhuisservice
Oh, het is maar een topic volquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dan hoef je alleen nog maar even Verhuizen! Ervaringen, tips en blunders svp! door te lezen![]()
ziet er goed uitquote:Op zondag 2 april 2006 15:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik geloof dat ik nu een goed plaatje heb
Zo wordt de vloer dus:
[afbeelding]
Heel bekend gevoel hoor. Hoezeer je je ook verheugt op een nieuw (eigen) huis, er is altijd wat sentiment. Je neemt toch afscheid van een vertrouwde plek en vaak neem je ook een "nieuwe stap in je leven" (of voelt het althans zo). Best eng, maar ook leuk, en die combinatie werkt enig weemoed in de hand.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog 1 week en ongeveer 3 en een half uur tot ik de sleutel krijg
Ik ben nu bezig met inpakken... pfff
Valt ook niet echt mee, ik geloof dat ik deze kamer stieken wel een beetje zal missen.
Ookal heb ik er nu een hekel aan dat de wc op een koude hal zit, en hij moeilijk doorpspoelt. De badkamer delen met 2 anderen staat me ook enorm tegen.
En de sexgeluiden van de persoon boven heb ik ook niet zo'n behoefte aan om te horen..
Maar toch.., ik ga het hier wel een beetje missen..
internet verhuizenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Punt 1 en 2 zijn ook al geregeld
Beter dan te willen vertrekken alsof de duvel op je hielen zit?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar toch.., ik ga het hier wel een beetje missen..
En je kon er niet van slapenquote:Op donderdag 20 april 2006 04:16 schreef Automatic_Rock het volgende:![]()
Vanmiddag om 16:00 is het zover
![]()
Uhmmmm, soms wel hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Modjes slapen niet, jij toch ook niet! Toch...?
He, zelfs donkerblauw is ook wakkerquote:Op donderdag 20 april 2006 06:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Heel veel plezier A_R!!
Geniet ervan, want zo'n eerste moment met de sleutel in je hand krijg je niet meer terug!
Je zou eigenlijk een filmcamera mee moeten nemen! Dan kun je haar er later toch nog bij laten zijn zeg maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 06:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
He, zelfs donkerblauw is ook wakker
Dankje Duud
Ik zal zeker genieten..., alleen m'nzal ik wel missen
quote:Op donderdag 20 april 2006 07:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een filmcamera mee moeten nemen! Dan kun je haar er later toch nog bij laten zijn zeg maar.
Dat is leukquote:
Paspoort?!quote:Op donderdag 20 april 2006 07:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is leuk
En nu de uren maar aftellen hè?
Ligt je paspoort klaar voor de notaris? Is je opstal geregeld?
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Paspoort?!
*meteen maar klaar legt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |