Donequote:Op zondag 12 maart 2006 15:11 schreef Life het volgende:
Oh zou een modje zo vriendelijk willen zijn de TT te fatsoeneren?
uit?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef postmortum het volgende:
ts ik raad je aan om haar een breezertje te geven dan wil ze vast wel met je uit hoor![]()
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:16 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik ben blij dat dat soort volk bestaat. Levert mij extreem veel centjes op als ik die spyware geinfecteerde pc's mag fixen![]()
![]()
![]()
Geloven? ik weet het wel zeker.quote:
quote:~Nina~
LEKKERE GARDA CHICK
met onze blonde haartjes & attitude,
maken wij de jongens in Italia 2006
HE-LE-MAAL Gek
Zie je snel BABE
Tering dat is dan de jeugd van tegenwoordig, ijdel en arrogant bezig zijn met hun uiterlijk. Waar zijn de hippies en al dat andere radicale linkse tuig toch gebleven?quote:
in een donker kamertje met een mes of schaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
Tering dat is dan de jeugd van tegenwoordig, ijdel en arrogant bezig zijn met hun uiterlijk. Waar zijn de hippies en al dat andere radicale linkse tuig toch gebleven?
Gothics zijn lang niet altijd links.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
in een donker kamertje met een mes of schaar.
WTF heeft zij aan? Ziet er niet uit.quote:
http://www.hpa.org.au/quote:Op zondag 12 maart 2006 15:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
Waar zijn de hippies en al dat andere radicale linkse tuig toch gebleven?
Kudo's, oftewel QDoWs zijn punten die je iemand kan geven op hun profielsite. Hoe meer Kudo's, hoe populairder je bent bij je online vriendjes!quote:
EN van de voorkant genomenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
deze foto is nog wel cute
Dat zeg ik, je verdient er dus niet veel mee. Extreem veel centjes is iets anders dan een paar honderd EUR.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:21 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Geloven? ik weet het wel zeker.
Genoeg om m'n Stufi op te zeggen en elke donderdag lallend door groningen te strompelen.
quote:HEERLIJK!!![]()
Wat wil je zeggen, dat ze niet lekker is ?quote:
Misschien iets voor je volgende tutorial.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:52 schreef Life het volgende:
Mijn haat voor domme vrouwen groeit met de minuut. Is dit slecht?
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:33 schreef Life het volgende:
Kudo's, oftewel QDoWs zijn punten die je iemand kan geven op hun profielsite. Hoe meer Kudo's, hoe populairder je bent bij je online vriendjes!
Kom je wel eens buiten?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:49 schreef eBay het volgende:
Dat ze eerst eens een fatsoenlijk fotos leren maken en een fatsoenlijke camera kopen.
Maar waarom lijken het nou net van die hoeren op die fotos? of is dat tegenwoordig mode ofzo ?![]()
Deze meisjes, want dat zijn het nog.. zitten in de puber-tijd van hun leven. In de puber-tijd ben je nu eenmaal met dit soort perikkelen bezig. Gezien haar variëteit aan dure merkkleding wordt ze waarschijnlijk gespekt door paps. Maar over 2 - 4 jaar zijn ze al een stuk volwassener en wijzer hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:52 schreef Life het volgende:
Mijn haat voor domme vrouwen groeit met de minuut. Is dit slecht?
Volwassener en wijzer? Of in een dronken bui met kind geschopt door een bacoboy en daarna fijn thuisblijvende mama.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Deze meisjes, want dat zijn het nog.. zitten in de puber-tijd van hun leven. In de puber-tijd ben je nu eenmaal met dit soort perikkelen bezig. Gezien haar variëteit aan dure merkkleding wordt ze waarschijnlijk gespekt door paps. Maar over 2 - 4 jaar zijn ze al een stuk volwassener en wijzer hoor.
Uit onderzoek van segratieve trends, blijkt dat mensen elkaar selectereert bij hun partnerkeuze op opleiding, inkomen en religie (die laatste zie je vooral bij Turken en Marokanen). Afleidend uit haar foto's zie ik typisch 'hockeybreezertje' met een hoog uitgavepatroon. Het zal mij niets verbazen als zij dan ook kiest voor een elitaire uni-pik met een goed inkomen. Kortom deze dame, zie je later wel naast je voor het stoplicht in een nieuwe BMW Z3 Cabrio staan (bij wijze van).quote:Op zondag 12 maart 2006 16:33 schreef francoise het volgende:
[..]
Volwassener en wijzer? Of in een dronken bui met kind geschopt door een bacoboy en daarna fijn thuisblijvende mama.
Gelukkig zijn deze zogenaamde breezers ook in hun volwassen leven nog herkenbaar. Ze plegen zichzelf namelijk dusdanig te verminken met inkttekeningetjes, dat je later enkel nog hun trui aan de achterzijde hoeft op te tillen om te weten of je met 'zo eentje' te maken hebt..
Nou ja, "mooi"quote:
Wat voor wijf krijg je later met HBO eigenlijk? kun je mij dat vertellen?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het zal mij niets verbazen als zij dan ook kiest voor een elitaire uni-pik met een goed inkomen. Kortom deze dame, zie je later wel naast je voor het stoplicht in een nieuwe BMW Z3 Cabrio staan (bij wijze van).
Denk je dat ik de toekomst kan voorspellen?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Wat voor wijf krijg je later met HBO eigenlijk? kun je mij dat vertellen?
quote:Zwanger van segregatie
In zijn oratie schetst Jan Latten een toekomstvisie waarin maatschappelijke ‘uitsortering’ steeds sterker lijkt te worden. Concentratiewijken, achterstandsgroepen, zwarte en witte scholen zijn inmiddels termen die dagelijks gebezigd worden. Jongeren dragen al verschillen met zich mee; laagopgeleide ouders, schooluitval en sociale isolatie zetten een deel van hen voor de toekomst op achterstand. Succesvolle jongeren zijn er uiteraard ook. In tegenstelling tot vroeger zal de partnerkeuze van huidige jongeren de trend van uitsortering versterken. Onder andere door emancipatie en etnische voorkeuren wordt selectie op gelijksoortigheid zichtbaar: men kiest voor iemand met dezelfde opleiding, hetzelfde inkomensniveau, of dezelfde religie, zoals bijvoorbeeld Turken en Marokkanen aangeven. Individuele achterstand of voorsprong wordt op die manier via de partner ‘verdubbeld’. Het gevolg is dat succesvolle burgers én achterblijvers (relatief vaak van niet-westerse afkomst) zich de komende jaren sterker zullen profileren. De aankomende - overwegend autochtone - ‘elite’ zal zich isoleren via partnerkeuze en wonen. Dit biedt hen garanties op sociale en financiële zekerheid, de juiste scholen voor de eigen kinderen, en een grote kans dat zoveel mogelijk voor hen behouden blijft.Volgens Latten zal etnische integratie vooral een zaak zijn van de achterblijvers onder de autochtonen. Hij concludeert dat normen inzake uitsortering lijken te schuiven. Toekomstig onderzoek zal zich volgens hem sterk richten op segregatieve trends.
Nouja gelukkig, dat betekent dat je eerst een baan in de fabriek van haar vader moet hebben, en dan na jaren van trouw zweren met haar trouwen, alvorens je kunt nuecken.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:58 schreef BobbyB het volgende:
Gelukkig woont ze nog bij mij in de buurt ook
Is beetje jammer idd, maar dan ga je toch haar eerst wassen, daarna in bad en daarna een beurt geven ? Wat doe je moeijlijk. Volgens mij is ze alleen niet meerderjarig, maar goed. Doet ook geen pijnquote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat een ranzig wijf, laat haar eerst eens wat minder make-up gebruiken.
Nice tits though
Ze is 16quote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Is beetje jammer idd, maar dan ga je toch haar eerst wassen, daarna in bad en daarna een beurt geven ? Wat doe je moeijlijk. Volgens mij is ze alleen niet meerderjarig, maar goed. Doet ook geen pijn
Verdulleme, ik heb dit wel eens eerder gezegd: Maar toen ik 16 was zagen die vrouwen er uit mijn klas niet zo gelikt uit. En dat is pas 6 jaar geleden, kun je nagaan wat de tijd snel vordertquote:
Godverdomme wat een ballenquote:
Ik denk er net zo over. Ze doen op de foto's tegenwoordig alsof ze hoeren zijn. Zwaar makup en maar proberen zo zwoel mogelijk te kijken. En hoe oud zijn ze? 14 ofzo?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:03 schreef renz0r het volgende:
Erg neppe foto's. fotosoep en plamuurlaag....Wat doen die wijven zichzelf aan, paupervol
Dat je als ouders niet ingrijpt, mijn kinderen zo later? No way
Die mensen zijn imho bij voorbaat al kansloos!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik denk er net zo over. Ze doen op de foto's tegenwoordig alsof ze hoeren zijn. Zwaar makup en maar proberen zo zwoel mogelijk te kijken. En hoe oud zijn ze? 14 ofzo?
Ik voel een generatiekloof.
Dat zeg je nuquote:
schop haar maar zo hard dat ze bij mij terecht komtquote:
Dat zal ik op het moment zelf ook zeggen. Ik ga namelijk echt geen 16-jarig meisje neuken.quote:
Wat goed dat jij zulke mooie plaatjes bijdraagt....quote:Op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef Marruk het volgende:
Ik maar scrollen en ik zie vrijwel geen foto's![]()
Ja, digitale make-up in de vorm van Photoshopquote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat een ranzig wijf, laat haar eerst eens wat minder make-up gebruiken.
Je bent heaumeaux ?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang ze me niet aankijkt vind ik alles best![]()
Al is dat persoon zónder make up een stuk lelijker, ik neem liever iemand met een littekentje op de voorkant dan dat ze voor miljarden aan makeup besteed om er voor een ánder tof uit te zien.quote:
Das waar. Maar ik zou haar niet af slaanquote:Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al is dat persoon zónder make up een stuk lelijker, ik neem liever iemand met een littekentje op de voorkant dan dat ze voor miljarden aan makeup besteed om er voor een ánder tof uit te zien.
Partyflockquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:47 schreef stampgek_carool het volgende:
Ghehe, leuke reacties lees ik hier in dit topic! Ik heb zelf ook even gekeken naar die foto's van die meisjes die schuin met hun hoofd op de foto's staan en tja.. dat heeft niks met lelijkheid te maken hoor! Het is gewoon eens wat anders dan recht met je hoofd op de foto, want als je dat de hele tijd zou zien wordt het ook wel een beetje saai he! Ik houd er ook van om op verschillende manieren op foto's te gaan.![]()
is daar wat mis mee dan? ik lever toch geen commentaar op jou hobbies??quote:
hoezo? dan wil ik ook weten waarom?quote:
Partyflock alias PFquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:36 schreef stampgek_carool het volgende:
[..]
is daar wat mis mee dan? ik lever toch geen commentaar op jou hobbies??
Maar de hele tijd met je hoofd schuin op de foto wordt niet saai danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:47 schreef stampgek_carool het volgende:
Het is gewoon eens wat anders dan recht met je hoofd op de foto, want als je dat de hele tijd zou zien wordt het ook wel een beetje saai he!
Ohquote:Op maandag 13 maart 2006 13:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja gelukkig, dat betekent dat je eerst een baan in de fabriek van haar vader moet hebben, en dan na jaren van trouw zweren met haar trouwen, alvorens je kunt nuecken.
En dan ook alleen maar om kinderen te krijgen natuurlijk
Dat kan, hebben sommigen ook gedaan maar mocht niet van die modderfokkers Fokmodjes. Er staat een link in de OP.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Dick-Schaffa het volgende:
kan je eea ook onderbouwen met fotomateriaal?
Op GeenStijl houden velen van Fokforum bashen.quote:
Je bedoelt, je hebt laatst een foto v/d zijkant van jouw brommer genomen, omdat je al die foto's van de voorkant zat werd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn vriendin heeft der ook zo eentje schuins in haar gezicht
Maar ze heeft er ook waar ze recht op staat heur
Nouja mijn vriendin komt ook uit Veenendaal en ik nueck gewoon, dus het kan wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef BobbyB het volgende:
OhDan blijf ik wel bij mijn eigen vriendin...
nee afwisseling.. ik ben dol op afwisselingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar de hele tijd met je hoofd schuin op de foto wordt niet saai dan?
Wat een onzin! je moet niet iedereen over één kam scheren.. Ik vind partyflock leuk en ook fokforum waar ik sinds kort ook een profiel op heb. Er zitten niet alleen maar nazi's op partyflock! In ieder geval ik ben geen nazi en ja ik vind hardcore wel lekkere muziek ja.. als mensen daar problemen mee hebben, jammer dan voor ze. En ik vind R&B ook leuk dus. Wat maakt het nou uit? Heb ik jullie meteen wat misdaan ofzo omdat ik een partyflock heb!???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Partyflock alias PF
Er heerst al een lange vete tussen PF en Fok users, dit is een mooi voorbeeld.![]()
Jij leest alle topics tot 4 maanden geleden nog even ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Uhh, boeiend. Maar wat is het probleem.![]()
Maak er een topic overquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:07 schreef illusions het volgende:
Wat ook kansloos is...
[afbeelding]
Je lippen tuiten op de foto.. doet tegenwoordig ook elke breezerhoer, staat tof.
Nah, was n foutje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij leest alle topics tot 4 maanden geleden nog even ?
Ze willen graag op een ouwe taart lijken die net een verjongingskuur heeft gehadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:07 schreef illusions het volgende:
Wat ook kansloos is...
[afbeelding]
Je lippen tuiten op de foto.. doet tegenwoordig ook elke breezerhoer, staat tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |