Partyflockquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:47 schreef stampgek_carool het volgende:
Ghehe, leuke reacties lees ik hier in dit topic! Ik heb zelf ook even gekeken naar die foto's van die meisjes die schuin met hun hoofd op de foto's staan en tja.. dat heeft niks met lelijkheid te maken hoor! Het is gewoon eens wat anders dan recht met je hoofd op de foto, want als je dat de hele tijd zou zien wordt het ook wel een beetje saai he! Ik houd er ook van om op verschillende manieren op foto's te gaan.![]()
is daar wat mis mee dan? ik lever toch geen commentaar op jou hobbies??quote:
hoezo? dan wil ik ook weten waarom?quote:
Partyflock alias PFquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:36 schreef stampgek_carool het volgende:
[..]
is daar wat mis mee dan? ik lever toch geen commentaar op jou hobbies??
Maar de hele tijd met je hoofd schuin op de foto wordt niet saai danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:47 schreef stampgek_carool het volgende:
Het is gewoon eens wat anders dan recht met je hoofd op de foto, want als je dat de hele tijd zou zien wordt het ook wel een beetje saai he!
Ohquote:Op maandag 13 maart 2006 13:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja gelukkig, dat betekent dat je eerst een baan in de fabriek van haar vader moet hebben, en dan na jaren van trouw zweren met haar trouwen, alvorens je kunt nuecken.
En dan ook alleen maar om kinderen te krijgen natuurlijk
Dat kan, hebben sommigen ook gedaan maar mocht niet van die modderfokkers Fokmodjes. Er staat een link in de OP.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Dick-Schaffa het volgende:
kan je eea ook onderbouwen met fotomateriaal?
Op GeenStijl houden velen van Fokforum bashen.quote:
Je bedoelt, je hebt laatst een foto v/d zijkant van jouw brommer genomen, omdat je al die foto's van de voorkant zat werd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn vriendin heeft der ook zo eentje schuins in haar gezicht
Maar ze heeft er ook waar ze recht op staat heur
Nouja mijn vriendin komt ook uit Veenendaal en ik nueck gewoon, dus het kan wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef BobbyB het volgende:
OhDan blijf ik wel bij mijn eigen vriendin...
nee afwisseling.. ik ben dol op afwisselingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar de hele tijd met je hoofd schuin op de foto wordt niet saai dan?
Wat een onzin! je moet niet iedereen over één kam scheren.. Ik vind partyflock leuk en ook fokforum waar ik sinds kort ook een profiel op heb. Er zitten niet alleen maar nazi's op partyflock! In ieder geval ik ben geen nazi en ja ik vind hardcore wel lekkere muziek ja.. als mensen daar problemen mee hebben, jammer dan voor ze. En ik vind R&B ook leuk dus. Wat maakt het nou uit? Heb ik jullie meteen wat misdaan ofzo omdat ik een partyflock heb!???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Partyflock alias PF
Er heerst al een lange vete tussen PF en Fok users, dit is een mooi voorbeeld.![]()
Jij leest alle topics tot 4 maanden geleden nog even ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Uhh, boeiend. Maar wat is het probleem.![]()
Maak er een topic overquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:07 schreef illusions het volgende:
Wat ook kansloos is...
[afbeelding]
Je lippen tuiten op de foto.. doet tegenwoordig ook elke breezerhoer, staat tof.
Nah, was n foutje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij leest alle topics tot 4 maanden geleden nog even ?
Ze willen graag op een ouwe taart lijken die net een verjongingskuur heeft gehadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:07 schreef illusions het volgende:
Wat ook kansloos is...
[afbeelding]
Je lippen tuiten op de foto.. doet tegenwoordig ook elke breezerhoer, staat tof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |