Donequote:Op zondag 12 maart 2006 15:11 schreef Life het volgende:
Oh zou een modje zo vriendelijk willen zijn de TT te fatsoeneren?
uit?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef postmortum het volgende:
ts ik raad je aan om haar een breezertje te geven dan wil ze vast wel met je uit hoor![]()
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:16 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik ben blij dat dat soort volk bestaat. Levert mij extreem veel centjes op als ik die spyware geinfecteerde pc's mag fixen![]()
![]()
![]()
Geloven? ik weet het wel zeker.quote:
quote:~Nina~
LEKKERE GARDA CHICK
met onze blonde haartjes & attitude,
maken wij de jongens in Italia 2006
HE-LE-MAAL Gek
Zie je snel BABE
Tering dat is dan de jeugd van tegenwoordig, ijdel en arrogant bezig zijn met hun uiterlijk. Waar zijn de hippies en al dat andere radicale linkse tuig toch gebleven?quote:
in een donker kamertje met een mes of schaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
Tering dat is dan de jeugd van tegenwoordig, ijdel en arrogant bezig zijn met hun uiterlijk. Waar zijn de hippies en al dat andere radicale linkse tuig toch gebleven?
Gothics zijn lang niet altijd links.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
in een donker kamertje met een mes of schaar.
WTF heeft zij aan? Ziet er niet uit.quote:
http://www.hpa.org.au/quote:Op zondag 12 maart 2006 15:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
Waar zijn de hippies en al dat andere radicale linkse tuig toch gebleven?
Kudo's, oftewel QDoWs zijn punten die je iemand kan geven op hun profielsite. Hoe meer Kudo's, hoe populairder je bent bij je online vriendjes!quote:
EN van de voorkant genomenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
deze foto is nog wel cute
Dat zeg ik, je verdient er dus niet veel mee. Extreem veel centjes is iets anders dan een paar honderd EUR.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:21 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Geloven? ik weet het wel zeker.
Genoeg om m'n Stufi op te zeggen en elke donderdag lallend door groningen te strompelen.
quote:HEERLIJK!!![]()
Wat wil je zeggen, dat ze niet lekker is ?quote:
Misschien iets voor je volgende tutorial.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:52 schreef Life het volgende:
Mijn haat voor domme vrouwen groeit met de minuut. Is dit slecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |