Het zal wel een Idols-special worden voor over 2 maandjes ofzo?quote:Op zondag 12 maart 2006 00:33 schreef BVO het volgende:
Volgens Shownieuws.
Weet niet of het klopt, en het is ook wat overdreven, maar in het geval van Raffa toch wel erg cool.
Nou ja, zoals ik hierboven al zei, het lijkt me leuk al sje zo te zien krijgt hoe ze dat combineert. En uiteraard willen we live verslag van de uitpersing.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:35 schreef Lynx666 het volgende:
crosspost
Wil ze dr carriere nu al om zeep brengen
Lekker handig. Aan de voet van een zangcarriere, en aan de voet van ouderschap, en dan ook nog zo'n zinloze soap erbij. Raf, doe het niet. Met alle respect.
Op zich ben ik daar ook wel benieuwd naar. Maar ik word een beetje moe dat tegenwoordig overal een camera op gezet moet worden. En het lijkt me ook gewoon niet goed voor haarzelf, nog meer media-hectiek, zeker als ze op knappen komt te staan.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik hierboven al zei, het lijkt me leuk al sje zo te zien krijgt hoe ze dat combineert. En uiteraard willen we live verslag van de uitpersing..
Dan heb je ander shownieuws gezien.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:18 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb ook shownieuws gezien, maar nergens zeiden ze dat Raffaela een Real Life soap kreeg![]()
De late shownieuws op SBS6quote:Op zondag 12 maart 2006 01:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan heb je ander shownieuws gezien..
Lijkt me in haar geval echt topquote:Op zondag 12 maart 2006 00:33 schreef BVO het volgende:
Volgens Shownieuws.
Weet niet of het klopt, en het is ook wat overdreven, maar in het geval van Raffa toch wel erg cool.
Met continue een camera op d'r lip?quote:Op zondag 12 maart 2006 10:29 schreef Timmai het volgende:
Kunnen we eindelijk uitvinden of ze echt zo is als ze zich voordoet, want daar twijfel ik nog steeds aan
quote:Raffaëla in real life soap
door onze redactie
AMSTERDAM - Idols-winnares Raffaëla krijgt een real life soap. Nu haar leven compleet op zijn kop is gezet sinds de finale, vindt RTL het boeiend genoeg om een cameraploeg met haar mee op pad te sturen.
In 'de maand na' zal de zwangere Raffaëla op de voet worden gevolgd zodat de kijker kan zien in welke hectiek de ster in spé terecht is gekomen. De samenvatting zal op 6 april in een eenmalige aflevering te zien zijn
Het is maar eenmaligquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef chansadres het volgende:
Dat wordt me interessante televisie...
Jeej![]()
Jawel, want ik hoop dat Floortje toch even langs komtquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En je bent niet verplicht om het te kijken.
Das zou saai zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:33 schreef WithMe het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als er een hele serie overFloortje
komt.
Dagelijkse soapquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:40 schreef Lynx666 het volgende:
Gewoon helemaal geen serie van welke Idol dan ook. Laat ze lekker muziek maken en laat ze verder gewoon met rust. Jammer dat Idols zo'n uitmelk-staartje moet krijgen.
Alhoewel.. een serie met Harm...
Ik denk dat het vooral als promotie is bedoeld want de docu wordt uitgezonden op 6 april, en op 7 april moet haar album in de winkel liggen. Komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eenmalig... Jammer hoor.
Nou, ik vind het anders ook geen docou hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 19:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Eenmalig. Dat is geen RLS, dat is een documentaire. Een RLS is een terugkerend iets.
Nah.
Ik denk eerder aan een horrorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou, ik vind het anders ook geen docou hoor![]()
Sorry, maar mij lijkt het leven van Raff gewoon eng hoor...quote:
Maar tenminste wel grappigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sorry, maar mij lijkt het leven van Raff gewoon eng hoor...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Toen ze thuis gingen filmen bij haar thuis.
In beels krijgen is inderdaad wel erg knapquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef Honky het volgende:
Ik blijf het knap vinden hoe ze én Rafaelle én haar neus tegelijk in beels kunnen krijgen.
Dat komt er vast nog wel van. De plaatselijke ondernemers hebben Raffaëla uitgeroepen tot eMMbassadeur (hoe verzinnen ze het).quote:
Briljant jaquote:Op donderdag 6 april 2006 22:46 schreef Marble het volgende:
En dat stukje playbacken in de platenwinkel was ook hilarisch.
Ja, dat was heel erg.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef Honky het volgende:
Ik blijf het knap vinden hoe ze én Rafaelle én haar neus tegelijk in beeld kunnen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |