abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 13:38:53 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35508041
En wéér worden we vergast op een RLS met een BN-er in de hoofdrol.
Alleen is bij Mallemolen nog niet bekend wiens sterrenleven gevolgd gaat worden:
quote:
De creativitiet in televisieland is blijkbaar niet al te groot. Dus wil RTL 5 een programma gaan maken waarin acht bekende Nederlanders strijden om een eigen real-life soap bij deze televisiezender.

Het programma gaat Mallemolen heten en is vanaf maandag 3 april te zien is bij RTL 5 tussen 21.00 en 21.30 uur. In Mallemolen bepaalt de kijker welke van de acht bekende Nederlanders uiteindelijk te zien zal zijn met een eigen real-life soap.

De RTL-zenders volgden reeds BN'ers als Frans Bauer, Gerard Joling en Patty Brard (foto) met de camera. Wie de acht bekendheden zijn die gaan proberen om in hun voetsporen te treden, is niet bekend. Zeker is wel dat het BN'ers zullen zijn van het B-garnituur, want de echte sterren hebben dus al een eigen soap of willen die niet.
Ben benieuwd welke B-sterren op deze -uitgekauwde- wijze hun carrière nieuw leven in gaan proberen te blazen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_35514578
Emiel Ratelband, Kelly, ...
  zondag 26 februari 2006 @ 21:23:15 #3
138843 Lin74
Elmo rulezzz
pi_35523556
Arne Jansen, Hanny, Albert Verlinde... noem maar op.
Koffie, thee, limonade, vieze boekjes
Koekje d'r bij?
pi_35527017
Lekker boeiend Ik denk niet dat het veel kijkers meer trekt, RLS is zo ontzettend uitgemolken.Maar ik ben stiekem wel benieuwd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')