Het is maar eenmaligquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef chansadres het volgende:
Dat wordt me interessante televisie...
Jeej![]()
Jawel, want ik hoop dat Floortje toch even langs komtquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En je bent niet verplicht om het te kijken.
Das zou saai zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:33 schreef WithMe het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als er een hele serie overFloortje
komt.
Dagelijkse soapquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:40 schreef Lynx666 het volgende:
Gewoon helemaal geen serie van welke Idol dan ook. Laat ze lekker muziek maken en laat ze verder gewoon met rust. Jammer dat Idols zo'n uitmelk-staartje moet krijgen.
Alhoewel.. een serie met Harm...
Ik denk dat het vooral als promotie is bedoeld want de docu wordt uitgezonden op 6 april, en op 7 april moet haar album in de winkel liggen. Komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eenmalig... Jammer hoor.
Nou, ik vind het anders ook geen docou hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 19:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Eenmalig. Dat is geen RLS, dat is een documentaire. Een RLS is een terugkerend iets.
Nah.
Ik denk eerder aan een horrorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou, ik vind het anders ook geen docou hoor![]()
Sorry, maar mij lijkt het leven van Raff gewoon eng hoor...quote:
Maar tenminste wel grappigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sorry, maar mij lijkt het leven van Raff gewoon eng hoor...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Toen ze thuis gingen filmen bij haar thuis.
In beels krijgen is inderdaad wel erg knapquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef Honky het volgende:
Ik blijf het knap vinden hoe ze én Rafaelle én haar neus tegelijk in beels kunnen krijgen.
Dat komt er vast nog wel van. De plaatselijke ondernemers hebben Raffaëla uitgeroepen tot eMMbassadeur (hoe verzinnen ze het).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |