Ah. En die heeft een album uit ofzo?quote:
Ze schijnt gisteren Idols 3 te hebben gewonnen en dus een platencontract + een gegarandeerde nummer 1 hit. Floortje is 2e geworden.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ah. En die heeft een album uit ofzo?
Idols is gewoon dom mênquote:Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef Mark het volgende:
Onder welke steen heb jij geleefd?
Onder dezelfde als ik kennelijk...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef Mark het volgende:
als onderzetter komt ie altijd van pasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ga gelijk naar de platenzaak voordat ie is uitverkocht.
En Jullie ?
Idols.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze schijnt gisteren Idols 3 te hebben gewonnen en dus een platencontract + een gegarandeerde nummer 1 hit. Floortje is 2e geworden.
Verder heet ze Raffaëla, met dubbel f.
Het is op zich best een lekker ding, dus het was wel de moeite waard om af en toe eens te kijken.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Idols.Nou ja, bedankt voor de info, ik kan weer veilig onder m'n steen kruipen.
![]()
Op die foto ziet ze er niet uit, lijkt wel een of ander kampsletje wat eigenlijk Deborah zou moeten heten ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is op zich best een lekker ding, dus het was wel de moeite waard om af en toe eens te kijken.
Psies.quote:Alleen is ze al zwanger van d'r vriendje die ze pas een paar maanden kent.
Jezus wat een paardekopquote:
Wat is 'net nieuws' dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:43 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kan begrijpen dat Idols niet je ding is, maar je moet wel erg wereldvreemd zijn als het bericht dat Raffaela het heeft gewonnen je niet heeft bereikt. Het was zelfs op het nieuws.
Hieromquote:Op zondag 12 maart 2006 17:57 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb ook geen idee wie dit jaar gewonnen heeft bij Big Brother, waarom zou dat voor Idols dan anders moeten zijn?
Wereldvreemd zijn kan soms best mooi zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:43 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kan begrijpen dat Idols niet je ding is, maar je moet wel erg wereldvreemd zijn als het bericht dat Raffaela het heeft gewonnen je niet heeft bereikt. Het was zelfs op het nieuws.
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 12 maart 2006 20:46 schreef mrsj het volgende:
Ik ga'm niet kopen want ik vind't geen leuk nummertje
Geweldig, alle pop-clichè's in één nummerquote:
Inderdaadquote:.
Onder een hele comfortabele pulploze steen.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef Mark het volgende:
Weet je wel wie het Nationaal Songfestival gewonnen heeft?! Het is een echte piep-knor jazzband geworden, Zanderrr!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:57 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb ook geen idee wie dit jaar gewonnen heeft bij Big Brother, waarom zou dat voor Idols dan anders moeten zijn?
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:43 schreef ScottTracy het volgende:
Pfff... Er zijn toch echt foto's van Pfaf met Floortje-ster hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:18 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
* Ook wereldvreemd is.
Na de voorrondes geen seconde over idols gezien of gehoord dit jaar.
Laten we het erop houden dat alles wat op de een of andere manier 'geluidsgolven' bevat in dit subforum thuis hoort. Of die je nu wel of niet bevallen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef sound-storm het volgende:
wat doet dit in muziek ?
nja het is omdat ik tijdens de halve finale toevallig thuis was die zaterdagavond, maar ik heb toch liever die 'rockchick' of die floortje. Oja, die single hoef ik niet, dat nummer is niet eens van haar zelfquote:
jah die het 3de was die was helemaal het lekerst.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:09 schreef twetwe het volgende:
[..]
nja het is omdat ik tijdens de halve finale toevallig thuis was die zaterdagavond, maar ik heb toch liever die 'rockchick' of die floortje. Oja, die single hoef ik niet, dat nummer is niet eens van haar zelf![]()
Dat zeg ik niet, maar wel beter dan die rafaella, en de rest ken ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
jah die het 3de was die was helemaal het lekerst.![]()
Ze kan wel zingen, maar Right here right now is niet echt een nummer waarin ze de kans krijgt om dat te laten horen. Wat een stomvervelend zeiknummer. Als ze dit nummer aan zouden bieden aan de Whitney Houston van de jaren 80, die toch een patent had op dit soort langdradige en truttige pulp, dan zou Whitney zeggen dat het echt té saai is en een verspilling van haar tijd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
Raffaëla kan zingen dat kun je niet ontkennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |