En wij maar bang zijn dat Floortje in het voordeel zou zijn omdat de single een ballad was. Zelfs ballads doet ze tien keer beter dan Floortje!quote:
Raffaela zou een World Idol met gemak winnen, wat een ster.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:56 schreef Marble het volgende:
En wij maar bang zijn dat Floortje in het voordeel zou zijn omdat de single een ballad was. Zelfs ballads doet ze tien keer beter dan Floortje!.
Jij met je digitale kennis natuurlijkquote:
Volgende keer beter!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:00 schreef Quara het volgende:
[..]
Had dat gezegd... had ik nu bij een vriend gezeten en hadden we daadwerkelijk de stad in kunnen gaan
Interessant.. maar het klinkt vreemd in mijn oren. Zou het nederlands publiek dan echt nog de stem bepalen op de finale? iedereen had toch allang een favoriet?quote:Op zondag 12 maart 2006 00:36 schreef BVO het volgende:
Volgens het AD leidde Floortje tot 3/4 van de uitzending, maar haalde Raffa haar na de single in.
Volkomen terecht.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:36 schreef BVO het volgende:
Volgens het AD leidde Floortje tot 3/4 van de uitzending, maar haalde Raffa haar na de single in.
quote:Op zondag 12 maart 2006 00:36 schreef Svensational het volgende:
Het Raffa-forum is anders ook leuk!
Martijn zei het vlak voor de uitslag, 58% voor Raffaela.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:40 schreef LoggedIn het volgende:
vin het jammer dat Raffaëla gewonnen heeft.. maarja, je doet er niks aan
toch vraag ik me af hoe groot het verschil wasik heb het gevoel dat het niet groot was.. 55% R, 45% F ofzow
we zullen er wel nooit achter komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |