Ik bedoel dat je niet reageerd, en dat is niet lief. Doen we zo ons best voor jouquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja man.
God, wat een hersenloos mens en een hersenloze vraag. Maar goed, zo moeder...
Sowieso, reclame voor Sodexho.
Kijk eens vaker tv.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:09 schreef Quara het volgende:
[..]
Maar die spelen naar mijn weten niet in een reclame en hebben niet zo'n leuke avatar![]()
Peri was vorige week bij Idolsquote:
Rond kwart voor 11.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Toeps het volgende:
Hoe laat komt de uitslag eigenlijk?
Ik bedoel, de echte uitslag, want ze zullen wel een uur tijd rekken voordat ze het zeggen...
rond 10 voor elf lijkt mijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Toeps het volgende:
Hoe laat komt de uitslag eigenlijk?
Ik bedoel, de echte uitslag, want ze zullen wel een uur tijd rekken voordat ze het zeggen...
Geheel terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Lynx666 het volgende:
Dr kan geen Floortje TT meer vanaf he
Stelletje fanatieke TO's
Ik heb eerst nog een paar keer ge-F5't maar er kwam niks!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Lynx666 het volgende:
Dr kan geen Floortje TT meer vanaf he
Stelletje fanatieke TO's
Ja klopt! Niet dat ik je gezien heb, maar ik weet ook niet hoe je eruit zietquote:
nee had ik niet doorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Had nou niemand door dat die opmerking van Harm over verliefd op Raff een grapje was nav de opmerking over HJ van Raf?
Ik had geen zin in nog meer Toeps-drama. Vinden mensen kennelijk niet leuk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Quara het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet reageerd, en dat is niet lief. Doen we zo ons best voor jou
Ik zat nog in het oude topic te F5'enquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb eerst nog een paar keer ge-F5't maar er kwam niks!
Idolsgerelateerd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, blijf er over doorgaan, ook in het nieuwe topic. Lijkt me bevorderlijk.
ik verwachtte topdrukte vandaag hier, maar da's blijkbaar niet het geval?!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:12 schreef Svensational het volgende:
Ik heb eerst nog een paar keer ge-F5't maar er kwam niks!
Hou er dan zelf ook over op, huilie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik had geen zin in nog meer Toeps-drama. Vinden mensen kennelijk niet leuk.
Nee, inclusief zij zelf.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Vivi het volgende:
Niemand gelooft nog dat Floortje wint volgens mij.
iedereen is te druk met stemmenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik verwachtte topdrukte vandaag hier, maar da's blijkbaar niet het geval?!
Eindelijk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik had geen zin in nog meer Toeps-drama. Vinden mensen kennelijk niet leuk.
Zou het Haaibaaike zijn?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marion was geinteresseerd in eten, catering en Floortje.
3 keer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
hoeveel keer hebben jullie al op Raf gestemd?
7 keer, maar das de limit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe niet aan sponsering.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
ow whahaha en de moeder van Annikaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marion was geinteresseerd in eten, catering en Floortje.
Dat is NIET hetzelfde!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Boehoe, ze heeft keelpijn. JA HALLO ZO KAN IK HET OOK!! RAFFAELA IS ZWANGER!!!
Niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Neen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef -Hans- het volgende:
ALLEMAAL OP FLOORTJE STEMMEN!
Zei ik tijdje terug ook alquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Een koter groeit niet in je keelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
4 stemmen uit dit huishoudenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zwanger zijn is nog veel zieliger dus heeft ze meer van die jankstemmen verdiend dan die Flora.quote:
Met de koter op komst ga je niet echt fijn optredens geven e.d.... En daarna ben je ook een tijdje uit de roelatie. Vind i-dols niet zo fijn vermoed ik.quote:
Lekker breeezaaaaahhhrrrrquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
een beetje gaan sms-en als je live op tv bent. dom
Ook dat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef Quara het volgende:
[..]
Met de koter op komst ga je niet echt fijn optredens geven e.d.... En daarna ben je ook een tijdje uit de roelatie. Vind i-dols niet zo fijn vermoed ik.
hoezo?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze finale is zooo slecht qua alles!
2.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
CDP je sig!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze finale is zooo slecht qua alles!
En waarschijnlijk weet dan niemand meer wie Rafeala is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mensen: RAF BEVALT PAS IN AUGUSTUS...
Slechte zang, rare filmpjes, die groepsnummers, dat gedoe met chantal na die kijkers minuut, die duetten..quote:
Ja inderdaad, ze kan nog minstens een maand of twee lekker optredenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef -Hans- het volgende:
ALLEMAAL OP FLOORTJE STEMMEN!
Begin april al niet meer, gok ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:19 schreef Danzig het volgende:
[..]
En waarschijnlijk weet dan niemand meer wie Rafeala is.
Ja sorry hoor, maar met zo'n steroptredens kan ik niet anders dan Raf stemmen!quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zwanger zijn is nog veel zieliger dus heeft ze meer van die jankstemmen verdiend dan die Flora.
![]()
Het gaat om de optredens en niet om de obstakels die ze hebben.
Oke, even m'n telefoon pakken hoor.quote:
Is ook goed, beter zelfsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Begin april al niet meer, gok ik.
Ice Age afkatten?quote:
Dan steelt ze de show in het programma De Bevallingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, Boris, Maud, Jamai en Jim kent ook niemand meer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:19 schreef Danzig het volgende:
[..]
En waarschijnlijk weet dan niemand meer wie Rafeala is.
In ieder geval niet van hun hitsingels/albumsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, Boris, Maud, Jamai en Jim kent ook niemand meer.
Nee, die scoren nu nummer 1-hit na nummer 1-hit. Zoals 't een echt idol betaamt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, Boris, Maud, Jamai en Jim kent ook niemand meer.
Flashdancequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Welk nummer zingt dat krijskind uit de Kitkat reclame nou? Ik heb het nog nooit kunnen ontcijferen.
Dat ligt dan aan jou.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Danzig het volgende:
In ieder geval niet van hun hitsingels/albums
Ik geef de hoop nog niet op.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:22 schreef --Globe-- het volgende:
Het ziet er niet gunstig uit voor Floortje
What a Feeling!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Welk nummer zingt dat krijskind uit de Kitkat reclame nou? Ik heb het nog nooit kunnen ontcijferen.
what a feeling, flashdancequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
What a feeling. Deed Floortje ook ooit maar dan minder mooi.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Verrek ja, hallo aarde aan Erik! Ja, dat wist ik wel natuurlijkquote:
Jij bent lachwekkend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
What a feeling. Deed Floortje ook ooit maar dan minder mooi.
Ja Sven, bedankt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
Tom, ik geloof dat ze What a feeling zingt. Ik ben er alleen niet zeker van, misschien moet je het nog even aan iemand anders vragen.
het is al voorbij gekomen, meerdere kerenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
Tom, ik geloof dat ze What a feeling zingt. Ik ben er alleen niet zeker van, misschien moet je het nog even aan iemand anders vragen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het is al voorbij gekomen, meerdere keren
Zie je, Haaibaaike!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is 'r. De linker dus.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef LeBeau het volgende:
Tommerd is dus de enige die niet wist wat dat kind uit de KitKat reclame zong.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
Vind ik ook wat minder, dat ze dit weer uitzendenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
ah nee, niet deze gast.....
die was niet helemaal goed, dat ziet iedereen
heel flauw
Sukkel.quote:
mooi huis.... ik wil ook zo'n huisquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is 'r. De linker dus.
Ik probeerde juist aardig te zijn.quote:
Ik wist het ook nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef LeBeau het volgende:
Tommerd is dus de enige die niet wist wat dat kind uit de KitKat reclame zong.
Jerney was toen echt de enige die 'n beetje door leek te hebben dat die jongen 'n poffertje wasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef Lynx666 het volgende:
Vind ik ook wat minder, dat ze dit weer uitzendenKom op zeg
Benny.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:27 schreef amaranta het volgende:
hebben ze die kale uitgezonden met die gekleurde blouse aan? die kleine die op jerney was?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
Kippenvel.
ben een beetje zenuwachtigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef -Hans- het volgende:
DE UITSLAG KOMT ERAAN
uit ZEER betrouwbare bron gehoord dat Raffa gaat winnen...quote:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga richting de bank
Tot straks op het Raffaela feestje
quote:
Offtopic: DONAR HEEFT GEWONNEN!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, weg met die audities.
Op naar de finaaaleeeeeeeeeee.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga richting de bank
Tot straks op het Raffaela feestje
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef Insomaniac het volgende:
Wat zingt dat meisje in die KitKat reclame nou eigenlijk?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, nog een keer gestemd..
En nu maar hopen.
Wat is er met jou gebeurd? Ik zie keiveel negatieve posts van jouquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesus..er komt ook nog een DVD hoor..wij hebben genoeg gezien!
Ik zapte 2 x te vroegquote:
quote:
Ja, en jij dacht snel te kunnen editten, maar ik had je lekker toch al gequotequote:
lolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Jij blijft bezig he. Je kunt net zo goed zeggen dat FC Bratislava heeft gewonnen, dat zegt me net zoveel.
Ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit ik nu al naar de herhaling te kijken
Hij is Idolsmoequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd? Ik zie keiveel negatieve posts van jou.
Ik vind het ècht een tegenvallende finale.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd? Ik zie keiveel negatieve posts van jou.
als mijn ouders ooit zouden stemmen, op wie dan ook, streep ik ze per direct uit m'n testamentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whooo Pa heeft dus 4x Floor gestemd en toen ma nog 6x Raf..2x raf en broertje 1x Raf
whz!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, nog een keer gestemd..
En nu maar hopen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef tong80 het volgende:
Rafaele is een wijf die meer mnanen heeft gehad dan Patty Brard. Bij Floortje kun je nog zeggen dat zaad goed is voor je tanden.
Nee ik wil mn Raf + Angy/Ellen finalequote:
Geen idee, ik vraag me alleen wel af waarom je überhaupt kijkt aangezien je het allemaal maar niks vindt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit ik nu al naar de herhaling te kijken
Ben het wel met je eens.. Het finale-gevoel is er niet helemaalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind het ècht een tegenvallende finale.
Slechte zang, raar gedoe met die duetten, een valse versie van Angels..
Ik heb geen finale gevoel wat ik de andere 2 edities wel had...
Komt ook mede door Chantal en Martijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens.. Het finale-gevoel is er niet helemaal
Hodvr, Chans. Concentreer! Kijk naar je avatarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef chansadres het volgende:
En nu begin ik steeds meer te denken dat Raff (onterecht) de winnaar zal worden
Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind het ècht een tegenvallende finale.
Slechte zang, raar gedoe met die duetten, een valse versie van Angels..
Ik heb geen finale gevoel wat ik de andere 2 edities wel had...
Als ik niet kijk, mag ik er niets over zeggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag me alleen wel af waarom je überhaupt kijkt aangezien je het allemaal maar niks vindt.
Eensch.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Renesite het volgende:
RafRaf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Renesite het volgende:
RafRaf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
Raf
![]()
idd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:33 schreef Cee het volgende:
Aftellen voor het sluiten van een telefoonlijntje. Wat érg.
Je bent tof!quote:
Uhuh.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
Mjaaaaaaa, bij de vorige finales wist ik ver van te voren al wie ging winnen, nu heb ik nog steeds geen idee. Dus wel een spannender finalegevoel.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hodvr, Chans. Concentreer! Kijk naar je avatar
NU
Heeft weinig nut geloof ikquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:33 schreef -Hans- het volgende:
DE LIJNEN GAAN SLUITEN !!!!!!!!!!!!!!!!! STEM SNEL NOG OP FLOORTJE !!!
Maar je wil ons per sé ons met jouw aanwezigheid verblijden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik niet kijk, mag ik er niets over zeggen.
Ik moest even nadenken maarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
Het lijnen is dicht. Viola Holt bad luck
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef moemoe het volgende:Floortje kom op!
Floortje kom op!
Floortje kom op!
Floortje kom op!
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef moemoe het volgende:Raffaëla kom op!
Raffaëla kom op!
Raffaëla kom op!
Raffaëla kom op!
Yeah right ik zal in de toekomst met genot naar Floortje kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef chansadres het volgende:
En nu begin ik steeds meer te denken dat Raff (onterecht) de winnaar zal worden
M'n buik borrelt helemaal. Ik haat mezelf als ik zo meeleef met een stomquote:
WOW, als ze zo gedaan had vandaag... had ze gewoon zeker weten gewonnen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik weet het
I'm losing it!!!
Kijkt naar mijn ava
Ze komt er zowieso maar heb een slecht gevoel
Dan hoop ik dat het een stem voor Raffa was.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze had net 0 gezegt toen ik stemde
vervelend he.... vind me soms net een puber als ik Idols kijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
M'n buik borrelt helemaal. Ik haat mezelf als ik zo meeleef met een stomTV-programma
.
Mijn thee-date liep uit, een goede vriend zocht opeens Idols-onderdak en de snackbar-pakistaan was overdreven langzaam dus ik kwam 19.58 binnenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:33 schreef amaranta het volgende:
cdp ik heb het denk ik gemist maar waarom heb je je prono niet doorgegeven
Moet je eens daaronder kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef Renesite het volgende:
Maar tering!
WAT HEEFT JERNEY EEN KUTKAPSEL
(![]()
![]()
![]()
![]()
)
SMS is de boodschapquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn thee-date liep uit, een goede vriend zocht opeens Idols-onderdak en de snackbar-pakistaan was overdreven langzaam dus ik kwam 19.58 binnen
Geenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ha Ellen, in your pocket!
Een dijk uit Blok wint een lange loeresquote:[b]Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef Peter6000 het volgende:[/url]
Loes Blokdijk uit Broek op Langedijk wint ook een apparaat![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef Cee het volgende:
Cruella de Kaagman.
Sorry Inso.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
GeenAlice
associaties in mn hoofd zetten!
Ja of het GVB rijd ff op tijd!quote:
ah vervelendquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn thee-date liep uit, een goede vriend zocht opeens Idols-onderdak en de snackbar-pakistaan was overdreven langzaam dus ik kwam 19.58 binnen
Ik ook! Helemaal omdat ik een van de weinigen ben in mn vriendenkring die het zo intensief volgt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vervelend he.... vind me soms net een puber als ik Idols kijk
Ze draait er best wel een beetje omheenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef amaranta het volgende:
bladiebla wat gaan we volgende week kijken
jerney zit weer uit dr nek te zwammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |