Was maar waar, ze spreekt alles verkeerd uitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou Vivi, Raffaela spreekt 'inferno' uit als 'infernaaaaa'. Dat is het.
Zal de hele avond zo wel gaan...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Weer beginnen ze met Floortje !
Tuurlijk, jij bent het slachtoffer hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik stel alleen een vraag en wordt afgebekt omdat ik blijkbaar iets heb gemist (inferna-verhaal).
dat doet ze altijd als ze zo laag zingtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:43 schreef Wicha het volgende:
(Floortje zingt trouwens een beetje errug vals)
Ow okeej *bekt af*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou Vivi, Raffaela spreekt 'inferno' uit als 'infernaaaaa'. Dat is het.
Nu ophouden met dat gezeik en Floortje afbekken graag..
Van Australian, American, NL, Engelse etc. Idols zijn allemaal debuutsingles en album-tracks die op albums staan van andere ex-Idols kandidaten. Niks origineel geschreven voor een bepaalde zanger of zangeres.quote:
Nee hoor, dat hoeft echt niet. Sommige mensen hebben gewoon heel veel mentaliteit en doorzettingsvermogen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:43 schreef Toeps het volgende:
Die keelontsteking zal wel meevallen he. Anders zou ze echt niet kunnen zingen.
Nou, ik zit hier anders wel met kippenvel.quote:
Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.quote:
Owja, dát is het!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft echt niet. Sommige mensen hebben gewoon heel veel mentaliteit en doorzettingsvermogen.
Een echte IDOL dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft echt niet. Sommige mensen hebben gewoon heel veel mentaliteit en doorzettingsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |