Hij heeft tegen Rousseau gezegd dat ze dood is:quote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of hij gezegd heeft dat ze dood is.
Hij heeft wel tegen Shannon gezegd dat hij weet hoe het voelt om iemand te verliezen waar je van houd...
We weten nog niet hoe hij dat weet en of ze wel echt dood is.quote:DANIELLE ROUSSEAU: And Nadia ... you left her, too?
SAYID: She wasn't on the plane.
SAYID: She's dead. Because of me.
Hopelijk is 'ie dan ontvoerd door 'the Others'.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef IV_Xample het volgende:
ze waren volgens mij nog niet echt weggerend hoor, dus sawyer lag er gewoon nog bij ergens..hehehe
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef somegirl het volgende:
Spannend voorstukje alweer!!!!
Volgensmij krijgen we te zien wat er met de anderen is gebeurt toen we ze nog niet zagen zegmaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjonge, ik hoefde echt niet in het USA topic te lezen om te weten wat er vandaag op komt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef bosmeneer het volgende:
Wil iedereen dan nu ophouden met de spoilers? Het is écht vervelend. Kom niet aan met de dooddoeners 'dan lees je het niet' of 'iemand vroeg er toch om', want de letters NL in het topic geven toch een bepaald onderwerp aan. Er is niet voor niets een apart USA topic.
omdat ze (the others) de 'goede mensen' filteren... dus zeg maar een project om de perfecte samenleving te creëren?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
sekte, hoezo sekte?
Met die Goodwin, "He wasnt a good person"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
sekte, hoezo sekte?
deze aflevering is wel een "gemene" manier om de confrontatie tussen ana lucia en sayid nog een week langer uit te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |