Op termijn wel ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef PsychoDude_666 het volgende:
De MD-11 ging er toch ook uit bij KLM?
zit dat ook te kijken, doe je nog verdomd snelquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef Brembo het volgende:
Zat eff tv te kijken, een of ander vaag programma met een hele mooi vraag.
[[url=http://img129.imagevenue.com/loc188/th_53898_TV2006031521123300.jpg]afbeelding][/URL]
Madeira.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef M5 het volgende:
Weer tijd voor wat pics:
Mooi veldje in Portugal:
[[url=http://img126.imagevenue.com/loc95/th_49022_0925103.jpg]afbeelding][/URL]
Wat pics met condensatie:
[[url=http://img135.imagevenue.com/loc181/th_49108_0946740.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img135.imagevenue.com/loc282/th_49164_0981791.jpg]afbeelding][/URL]
A380:
[[url=http://img111.imagevenue.com/loc275/th_49228_0949175.jpg]afbeelding][/URL]
Sint Maarten:
[[url=http://img14.imagevenue.com/loc222/th_49273_0950153.jpg]afbeelding][/URL]
Strepen trekken:
[[url=http://img103.imagevenue.com/loc229/th_49329_0955388.jpg]afbeelding][/URL]
Zurich:
[[url=http://img127.imagevenue.com/loc60/th_49384_0987651.jpg]afbeelding][/URL]
Cockpit MD-11:
[[url=http://img126.imagevenue.com/loc67/th_49426_0985784.jpg]afbeelding][/URL]
Fedex probeert elke MD11 die nog een beetje redelijke staat van dienst is aan te schaffen voor hun vloot. Zij hebben dus ook de grootste MD-11 vloot ter wereldquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat Mdd nog wel een nieuw type ontwikkelen? Want die MD11 bestaat al een tijd. Ik neem niet aan dat veel maatschappijen dit type nog aanschaffen.
ze gaan naar 57 stuks, maar ze hebben ook nog 81 DC-10/MD-10's staan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:45 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Fedex probeert elke MD11 die nog een beetje redelijke staat van dienst is aan te schaffen voor hun vloot. Zij hebben dus ook de grootste MD-11 vloot ter wereld
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:31 schreef M5 het volgende:
[..]
ze gaan naar 57 stuks, maar ze hebben ook nog 81 DC-10/MD-10's staan.
vraag ik me ook af, aangezien deze als een kreng (veel te complex) schijnt te vliegen (zelf geen ervaring mee overigens)quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ziet deze maatschappij in de "oude" MD-11's?
DC-10-30CF's zijn zeer gewilde vrachtkisten, zeker als er nog relatief weinig vlieguren opstaan. Waarom weet ik niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ziet deze maatschappij in de "oude" MD-11's?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ziet deze maatschappij in de "oude" MD-11's?
Waarschijnlijk zal het gewoon een relatief goedkoop toestel voor hen zijn, waar ze inmiddels natuurlijk heel erg veel ervaring mee hebben. En het is natuurlijk erg efficient qua onderhoud en reperatie om veel dezelfde toestellen te hebben.quote:De MD-11 is een efficiënt, betrouwbaar toestel dat uitstekend geschikt is voor ons internationale systeem", aldus David Bronczek, President en Chief Executive Officer van FedEx. "Dit vliegtuig zal FedEx in staat stellen tot in de volgende eeuw tegemoet te komen aan de steeds grotere vraag van onze klanten naar internationale diensten."
Dat is de Lockheed SR-71 Blackbird, het snelste vliegtuig van de Amerikaanse luchtmacht. (topsnelheid: Mach 3.5)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
Stealth vliegtuig of bommenwerper, 1 van de 2 meende ik.
[afbeelding]
Foto genomen op de USS Intrepidquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
Stealth vliegtuig of bommenwerper, 1 van de 2 meende ik.
[afbeelding]
Onderhoudstechnisch lijkt het me wel efficient en ook voor het beladen is het handig. Nu hoef je minder na te denken of iets wel of niet in het vliegtuig past aangezien alle vliegtuigen dezelfde afmetingen hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ziet deze maatschappij in de "oude" MD-11's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |