Easy going ..je enveloppe is binnen..zodra ik de uitnodigingen heb gaat ie de deur uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:25 schreef Suzziieee het volgende:
Dames...
29 maart is er weer 'personeelskoopavond' bij de HEMA.Je krijgt dan 20% korting op het gehele assortiment(met uitzondering op gordijnen en dat soort dingen)
Omdat ik als HEMA-muts dicht bij de bron zitheb ik wel een aantal uitnodigingen te vergeven
Dus als je interesse hebt,mail me of voeg me toe op msn...
Heb de uitnodigingen nog niet binnen maar dat gaat zeker goed komen....De uitnodigingen zijn in heel nederland geldig.
Owja...zolang de voorraad strekt
mag dit?of ben ik nu teveel aan het spammen?
Water, poedersuiker en kleurstofquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef Belana het volgende:
dat glazuur he.... dat ziet er zooooooo lekker uit !!!
Kijk! Dat is info waar ik wat aan hebquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:20 schreef _evenstar_ het volgende:
belana je neemt wat lauw water en je doet er wat poeder suiker bij tot je een papje naar gewenste dikte hebtdan doe je wat drupjes kleurstof ebrij roeren en het heeft een kleurtje
smeert/giet spul over koekje en spul wordt vanzelf hard![]()
Dat gaan we zometeen testenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef m@x het volgende:
Maar nu natuurlijk de belangrijkste vraag: zijn die koekjes net zo lekker als ze eruit zien?
Aanvulling: begin met heel weinig water, je hebt echt maar een theelepeltje nodig of zo. En dan flink veel poedersuiker erbij tot het zo dik is als eh... pudding zeg maar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:20 schreef _evenstar_ het volgende:
belana je neemt wat lauw water en je doet er wat poeder suiker bij tot je een papje naar gewenste dikte hebtdan doe je wat drupjes kleurstof ebrij roeren en het heeft een kleurtje
smeert/giet spul over koekje en spul wordt vanzelf hard![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef m@x het volgende:
Jerney lijkt trouwens op zo'n boze Disney-stiefmoeder met dat kapsel en die jurk.
Ik dacht al, zo kan ik Idols ook wel winnenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Als jullie nou nog niet overtuigd zijn dat Raffaëla moet winnen weet ik het niet meer hoor. Jeeeeeezus wat kan die meid zingen en dansen. Ik zat zelfs in de huiskamer te klappen!![]()
Floortje zingt dat nieuwe nummer gewoon vals?!![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:47 schreef m@x het volgende:
Vergeet ik bijna te zeggen dat ik de moeder van Floortje nog erger vind dan Floortje zelf. Echt zo iemand die via haar dochter haar dromen van vroeger probeert waar te maken.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:50 schreef jessie het volgende:
Ik ben gewoon nog steeds voor Ellen!
Maar die kan lekker niet meer winnen. Ellen is lekker weggestemdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:50 schreef jessie het volgende:
Ik ben gewoon nog steeds voor Ellen!
dat doen we iedere week BEquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:52 schreef Brighteyes het volgende:Zitten jullie hier gewoon allemaal over Idols te kleppen!
ne-ne-nene-nequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Maar die kan lekker niet meer winnen. Ellen is lekker weggestemd
vond haar met die bigband aflevering echt geweldig
Ehhh, een idool moet toch juist in het middelpunt willen staan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:50 schreef jessie het volgende:
Ik vind Rafaella ook meer spetteren, maar ik vind haar te aandachtvragerig.
Oh ik ook hoor. Ik zou krijsend met spandoek, pompoms en een t-shirt met "Kai is de beste" op de tribune zitten als Kai daar aan mee zou doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Vreselijk mens. Maarrr ik zat me in een milde bui voor te stellen hoe het zou zijn als Sterre daar stond. Man, ik zou 300x zo irritant doen. Janken, joelen, klappen, springen, ze zou zich kapot schamen voor me
Nooit zo erg als nu volgens mij.quote:
Welnee dan is er wel weer wat anders om te zeikenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:52 schreef Belana het volgende:
ja maar jessie, het is nogal moeilijk om niet in het middelpunt van de aandacht te staan zo he![]()
Jij wil gewoon graag wat te zeiken hebbenwat zal je idols missen
Floortje heeft gewoon te hard gegild bij dat Famenummer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik denk dat Ellen straks het derde nummer van Floortje moet gaan zingen, die stem gaat hard achteruit
Is het al eens voorgekomen bij Idols dat een finaliste de show niet vol kon maken?
Ikke nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:52 schreef Brighteyes het volgende:Zitten jullie hier gewoon allemaal over Idols te kleppen!
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nooit zo erg als nu volgens mij.
Maar vooruit, het zou wel flauw zijn als ik nu ging miepen dat jullie naar het Idols forum moesten he?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef Belana het volgende:
je hebt gelijkmeestal was het pas na afloop
en ja, zou wel flauw zijn![]()
Op Stinkie?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat ondanks zeer heftige PMS.Hmmm... waar zal ik die dan eens op gaan botvieren...
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef jessie het volgende:
En ik vond Ariel die met die krukken nog het allerleukst ( ze loopt weer op krukken he, nu 2)
Ik zag net pas Jerney (ik kijk met een half oog naar de tv) en daarna zag ik voor me hoe die arme Stinkie te grazen wordt genomen door BE.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef jessie het volgende:
Hoi Lois, wat moet jij nu lachen, vertel
Ja gruwelijk slecht. En laat ik nou ook nog eens een grote Stonesfan zijn. Toevallig he?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Belana het volgende:
Oe, wat is Floortje slecht....
Hahahha, m'n man noemt 'r kakteef. Ook zo aardig!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
In het Idols SC topic word Floortje een 'pruttelbig' genoemd door iemand.
Vraag me niet wat het is, maar het past perfect bij Floortje idd!![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
In het Idols SC topic word Floortje een 'pruttelbig' genoemd door iemand.
Vraag me niet wat het is, maar het past perfect bij Floortje idd!![]()
zei ik tochquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:25 schreef Lois het volgende:
Zoo hee het lijkt ineens een heel ander liedje!
Dan ben je doof en blind. Dag Floortje, inpakken en wegwezen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:29 schreef beefcake het volgende:
Hoe kunnen mensen nu nog voor Floortje kiezen?
Nou en, Raffa is zwanger, dat is veel zieligerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef m@x het volgende:
Wedden dat Floortje toch gaat winnen omdat iedereen op haar stemt vanwege die zielige keelontsteking
Preciesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:29 schreef beefcake het volgende:
Hoe kunnen mensen nu nog voor Floortje kiezen?![]()
Goeie man heb jij!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Hahahha, m'n man noemt 'r kakteef. Ook zo aardig!
Kunnen ze voortaan verder aan hun carriere timmeren als "Duo Pennotti"quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef m@x het volgende:
[..]
Kunnen ze voortaan verder aan hun carriere timmeren als "Duo Pennotti"
Het Raffaëla veegt de Floor aan met truttenbig bankje of zoiets?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef jessie het volgende:
O wat erg wij zijn echt erger dan een kapsalon. We kunnen het speeltuinbankje beter om gaan dopen geloof ik
Ja jij wilde je haar toch ook zo? Doen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:45 schreef jessie het volgende:
Over kapsalon gesproken. Dat haar van Ellen vind ik dus geweldig.
Ja ik weet toch niet dat er boekjes liggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef jessie het volgende:
Ik bedoelde meer de boekjes die er liggen beefcake
Bij mijn kapper liggen kappersbladen, het dagblad van het Noorden, en de Cosmopolitan. Geen Privé, Weekend of Story dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet dat er boekjes liggen
Ik ben gezegend met een vader die (thuis)kapper isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef jessie het volgende:
Lol beefcake ben jij echt nog nooit bij de kapper geweest? Waarom niet?
Maar zoals altijd weer heel beeldend en duidelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef jessie het volgende:
Kan al ff niet meer, moet ik eerst me zogenaamde ponny weer laten groeien. Wat baal ik ervan dat ik die heb laten knippen. Zo'n schuine, die ik inmiddels zelf weer recht geknipt heb en het alsnog uit me gezicht draag omdat het me anders irriteert op me voorhoofd, maar wat nog steeds terugvalt omdat t kort is. Pf hoe krijg ik t me strot uit
ja, ken dat! Ik ben met knippen en een potje spul ruim 50 euro kwijtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:53 schreef Spuuglokje het volgende:
De mijne ook. Ik had dan wel ook nog een shampoo en een conditioner gekocht, maar ik was bijna honderd euro kwijt! Wel kleuren+knippen
Jaa waar blijft nou eigenlijk de foto van je nieuwe kapsel?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:53 schreef Spuuglokje het volgende:
De mijne ook. Ik had dan wel ook nog een shampoo en een conditioner gekocht, maar ik was bijna honderd euro kwijt! Wel kleuren+knippen
jij zit ook rtl5 te kijkenquote:
ja, wel he! zei ik net ook al!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:05 schreef E.T. het volgende:
Harm die Angels zingt klinkt eigenlijk nog verrassend goed
ik baalde dat ik maandag geen plaatje hadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef Lois het volgende:
Dat is wel een onwijs leuk kapsel!
Ik heb ineens een heel ander beeld van jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef m@x het volgende:
Ja, die met dat pak en die roze stropdas
deze post maakt alles weer goed!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:09 schreef m@x het volgende:
Ja met die. Sorry, jeugdzonde. Drank maakt meer kapot dan je lief is, ik ga me even in een hoekje zitten schamen.
Ik heb net geprobeerd een fatsoenlijke foto te maken. Maar ik heb ze meteen gedelete. Jezus ik zie er niet uit!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef jessie het volgende:
Nieuw kapsel doe is ff showen spuuglokje.
tja, het is een heftig weekje wat dat betreftquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:09 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb ineens een heel ander beeld van je
Ik zei toch dat Chantal leuk was?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef Lois het volgende:
Ahhhh dat is leuk voor Floortje *op een toon alsof die mevrouw voor Jan Doedel heeft gestemd*
weet ik niet meer, weet ik niet meer, neequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef jessie het volgende:
Nou ja misschien was die wel heel lief, zoende die lekker en had die vroeger een weelderige bos met haar
Je hoeft niet kort, al vind ik het leukerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Lois het volgende:
* Lois gaat echt niet haar zorgvuldig gespaarde haar weer afknippen en zeker niet als er sneeuw ligt*
Tsss ik moet juist binnenkort weer nieuwe krullen![]()
Ik knip het pas weer kort als mijn oude kapper weer terugkomt, en dat is geloof ik in dat weekend dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef m@x het volgende:
Meneerm@x komt net beneden en wil weten waarom Chantal er uit ziet als een verkrachte vivisectie-panda.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef m@x het volgende:
Meneerm@x komt net beneden en wil weten waarom Chantal er uit ziet als een verkrachte vivisectie-panda.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Belana het volgende:
[..]
wij ook, 9 x in totaal geloof ik.... kbot, meld je eens?
Wij zitten wel héél erg op 1 lijn vanavond!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Belana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef jessie het volgende:
Doen jullie dan ook van die belspelletjes mee![]()
Ik krijg nu ineens een heel ander beeld van jullie![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi zo. Scheelt weer een tegenstem.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef jessie het volgende:
ET ik stem helemaal niet!
10quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Belana het volgende:
[..]
Jij hebt dat probleem ook alquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef m@x het volgende:
Ik moet in de tuin gaan staan om te sms-en (we hebben binnen geen bereik), dat gaat me te ver.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef Belana het volgende:
toch wel met de telefoon van de baas he schat???
Was ook een grapje van die belspelletjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef Belana het volgende:
nee, met belspelletjes doen we nooit meedus je beeld hoeft niet te veranderen jessie
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef coolbabe het volgende:
Nee, danRaffaela
die weet pas wat zingen is
Maar, maar, maar t-mobile heeft t-mobile extra en zo spaar ik snel en gratis puntjes en die wissel ik gratis in voor gratis bioscoopkaartjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Telfort. Beter. Veel beter.
Toch wel voor Raffa mag ik hopen???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef E.T. het volgende:
Dit is echt voor 't eerst van m'n leven dat ik ergens voor stem of een belspelletje doe
Ik vind het altijd veel leuker kijken als ik er 1 heel leuk vind en 1 heel stom. Dit keer had ik dat helemaal!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:23 schreef jessie het volgende:
Ik vind het altijd veel leuker kijken als ik er 1 heel leuk vind en 1 heel stom. Dit keer had ik dat helemaal niet zo.
zal ik speciaal voor jou ook nog een keer op floorjte stemmen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Toch wel voor Raffa mag ik hopen???
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
zal ik speciaal voor jou ook nog een keer op floorjte stemmen?
Als je nou swets zou heten...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
![]()
Ben in een spanking mood vanavond...![]()
van die cateraar meneerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef m@x het volgende:
Ik kan echt niet stemmen hoor, verkeer nog steeds in shocktoestand
Ej!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
zal ik speciaal voor jou ook nog een keer op floorjte stemmen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef m@x het volgende:
Heeft er iemand een screenshot?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:29 schreef m@x het volgende:
Nee, maar als je "Taco Rietveld" intypt in Google en dan zoekt naar afbeeldingen dan kom je hem wel tegen. Beef, jij hebt meneerm@x gezien, wil je alsjeblieft bevestigen dat die Taco een heel ander type is.quote:
Hihi vond ik laatst Dennis' diploma op zolder, met klassenfoto. Staat er ook een jongen op met wie ik ooit had gezoend. Maar die was leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef m@x het volgende:
Ja echt, dat is zoiets waar je liever niet aan herinnerd wordt en dan is ie gewoon op tv. Ik kom er trouwens net achter dat ik was vergeten te zappen
Ik heb broodbeleg zitten knippenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:57 schreef jessie het volgende:
Wat ga je knippen nijna?
Je hebt gezoend met iemand die Taco heetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, maar als je "Taco Rietveld" intypt in Google en dan zoekt naar afbeeldingen dan kom je hem wel tegen. Beef, jij hebt meneerm@x gezien, wil je alsjeblieft bevestigen dat die Taco een heel ander type is.
Ja, en hij hockeyt en golftquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je hebt gezoend met iemand die Taco heet![]()
Bingo!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef E.T. het volgende:
hoe komen ze eigenlijjk aan die namen ?
Ik sms met pre-paid.. dan kunnen ze nooit mijn naam weten
OMG max!!quote:
Ik krijg het er spontaan koud vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:45 schreef coolbabe het volgende:
Spannend!
Valt je die nu pas opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:46 schreef m@x het volgende:
floortje heeft een pukkel op haar voorhoofd
En ik heb geen schuldgevoel omdat ik niet gestemd hebquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb niet voor niets gestemd. Joehoeoeoeoeoeoe!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik vond Floortje een heel goede verliezer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef E.T. het volgende:
kijk floortje balen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |