O wat zien die koekies er lekker en vooral vrolijk uit
![]()
En M@x wat aardig van (ik lees weer) meneemm@x
![]()
Het is ook wel een meeneemm@x dus
![]()
O ff
![]()
hyper
![]()
doen hoor.
Ik ben zo trots op Bo.
Het eerste kwartier heeft ze op schoot gezeten. (de lichtjes gingen niet echt uit)En voor de rest op een eigen stoel. Ze heeft met open mond zitten kijken, mee zitten klappen, zelfs meegeroepen als het de bedoeling was, en op het einde meegedanst
![]()
Op een gegeven moment waren Nijntje en Nina verkleed als spook toen kroop ze even tegen me aan, maar geen traan gelaten. En toen we het theater uitingen was ze (ik citeer Wouter
![]()
) blij dat ze toch meegegaan was
![]()
Ze heeft daarna alleen maar nijntje liedjes gezongen en in haar handen geklapt. Daarna zijn we nog bij de mac wezen eten en ze had een topdag. Jans overgens ook. Ook die klapte, danste praatte mee
![]()
Maar daar wist ik al van dat die het niet eng zou vinden.
Zo leuk en lekker voor Bo dr zelfvertrouwen dit!
En de musical was ook super de super leuk. Echt voor mensen die nog kaartjes kunnen krijgen doen!!!! Hele herkenbare thema's, zoals logeren bij opa en oma, voor het eerst naar school, sneeuwpop maken. Broertje of zusje krijgen. Het hoogtepunt was wel nijntje 3. Ze zaten op school en zouden gaan zingen. De leraar vroeg wat voor liedje en ze gilde k3. Alle kindjes in de zaal gelijk meegillen. En daarna zongen ze een liedje van nijntje 3 is ook wel eens op tv. Disco lampen aan enzo super! Ik ben
![]()
hyper
![]()
dus
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!