Pijnloos enzo.. Ik zit mezelf nu zo enorm op te fokken, ik huil gewoon hier..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:40 schreef longinus het volgende:
Waarom zelfmoord als de anderen dat voor je willen doen, in de tussentijd aangifte doen bij de politie en je rustig houden.
Neem ook enkele foto's als ze voor je huis staan, maar wel zonder flits of dat ze je zien.
Anoniem enzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:41 schreef IBAZ het volgende:
Jouw huis?
Heb je al met je ouders gesproken of gooi je het eerst hier op het forum?
Die paar maanden geleden? Was iets over dat ik hun sukkels had genoemd ofzo. Ik kende ze niet eens, en iemand heeft over mij lopen lullen..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou wil ik wel eens weten waar je ruzie over kreeg!
Ze doen wel meer dan alleen bang maken, ik heb paar maanden geleden ook al een klappen gehad. Ik heb ergens op me gezicht nog een litteken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:44 schreef _Boo_ het volgende:
Ze proberen je gewoon een beetje bang te maken en dat is ze blijkbaar goed gelukt.
hij zal vast wel initiatieven nemen wanneer hij die dreigementen over het verbouwen van het huis serieus neemt. Hoef jij dat niet meer te doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:42 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Anoniem enzoIk ga straks wel met me vader praten.. Maar denk niet echt dat hij het begrijpt.
Dat dacht ik ook.. Maar ik kan nu amper over straat. Ik heb een soort aantrekkings kracht ofzo, ik kom die gasten óveral tegen. En maandag moet ik tog naar school..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is een klusje voor de Fok! knokploeg![]()
Maar serieus ga aangifte doen bij de politie en als je echt zo bang bent ga dan een weekje bij vrienden pitten.
Het waait wel over!
Dat maakt het tog alleen maar erger?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:45 schreef EmjaY het volgende:
Ga gewoon even langs de politie. Vertel je verhaal en zorg dat het bij hun bekend is. Als de dreiging echt concreet is, geef dat dan aan, eventueel zorgen ze voor een aandachtvestiging op je adres zodat het bij hun een hogere prioriteit krijgt en alert reageren bij een eventuele 112 melding.
Verder relax, ga een weekendje weg ofzo.
Zorg dat je samen met iemand naar school gaat of je laat brengen. Ga ondertussen naar de politie en zorg dat zij die gasten kunnen vinden. Blijf tot die tijd gewoon binnen. Dat huis blijft wel staanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:46 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.. Maar ik kan nu amper over straat. Ik heb een soort aantrekkings kracht ofzo, ik kom die gasten óveral tegen. En maandag moet ik tog naar school..Ik wil nu zóó graag verhuizen naar het buitenland of gewoon kappen, escape drukken, weg zijn..
Je hoeft ook geen officiele aangifte te doen als je dat niet wilt, maak er gewoon melding van. Dat ze iig weten wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:46 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dat maakt het tog alleen maar erger?
Zou ik zeker doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:49 schreef Jaco90 het volgende:
Ik ga maar is douche, misschien helpt dat een beetje.. daarna maar met me vader praten.
touw nodig ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Jaco90 het volgende:
Ik weet dit klinkt waarschijnlijk allemaal heel puberig en kinderachtig enzo, maar ik word gek. Ik heb om een of ander dom ruzie'tje paar maanden geleden héél erg ruzie met een enorme hooligan groep. Nu heb ik gister met een meisje gezoend waarvan ze zei de EX was van een van die gasten. Nu blijkt dus dat niet helemaal waar te zijn.. Die groep wil nu dus mij en mijn huis helemaal verbouwen. En ik ben doods-bang. Het enige waar ik op het moment nog aan denk is zelfmoord, het klinkt heel erg enzo zelfmoord.. maar eigelijk zie ik het op dit moment niet zo verschrikkelijk in. Ik kom gewoon ooit wel weer terug.
Kanker..
Wat een lul ben jijquote:
Ja ze zijn allemaal 15/16, het is ook een aardig grote groep.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:57 schreef Borkydude het volgende:
Die hooligans zijn een jaar of 15/16 of niet?
Zo'n zooitje hebben wij hier ook, stuk of 30 man in die groep, ik heb vrij veel vrienden dus we gaan nog wel is met ze op de vuist. Zijn van die ventjes met bontkraagjes en 50 Cent op hun telefoon.
Dat is ook niet de reden smartass, de reden is dat die hooligans hem nu willen slaan omdatie dat gedaan heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:59 schreef Lucille het volgende:
Zelfmoord omdat je gezoend hebt met een meisje waarvan je dacht dat ze de ex was van een hooligan maar dat bleek niet juist te zijn. Wat een fantastische reden om zelfmoord te plegen.
Jij kent hem persoonlijk begrijp ik. Zorg iig dat je hem steunt. Zorg dat ze geen reden hebben om jullie te pakken. (Bv. niet terugschelden als ze jullie iets naroepen ofzo) En als het binnen de mogelijkheden ligt een keer de leider van de groep flink afranselen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:58 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ja ze zijn allemaal 15/16, het is ook een aardig grote groep.
Je komt wel op het journaal denk ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:59 schreef Lucille het volgende:
Zelfmoord omdat je gezoend hebt met een meisje waarvan je dacht dat ze de ex was van een hooligan maar dat bleek niet juist te zijn. Wat een fantastische reden om zelfmoord te plegen.
Dat moet je 1. maar net durven 2. maar net kúnnen en 3. maar net de mogelijkheid voor hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij kent hem persoonlijk begrijp ik. Zorg iig dat je hem steunt. Zorg dat ze geen reden hebben om jullie te pakken. (Bv. niet terugschelden als ze jullie iets naroepen ofzo) En als het binnen de mogelijkheden ligt een keer de leider van de groep flink afranselen.
Als je toch met een g schrijft, dan verdien het gewoon.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:46 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dat maakt het tog alleen maar erger?
Dit is niet iets om naïef over te doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:03 schreef teknomist het volgende:
Vaak blijft dit gewoon bij dreigementen..
Ik scheet in mijn broek ook vroeger als een Marokkaantje tegen mij dat ie mij wel even dood zou maken. Niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:04 schreef Niox het volgende:
[..]
Als je toch met een g schrijft, dan verdien het gewoon.
Ow, en met de mentaliteit: boehoehoe, het zit even tegen laat ik maar gelijk zelfmoord plegen zul je het niet ver schoppen in het leven.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan wie je voor je hebt. Misschien zijn deze mannetjes van 15/16 wel heel stoer met hun grote bek, maar daden ho maar. Aan de andere kant zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat ze daad bij het woord voegen en hem flink te grazen nemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:03 schreef teknomist het volgende:
Vaak blijft dit gewoon bij dreigementen..
Ik scheet in mijn broek ook vroeger als een Marokkaantje tegen mij dat ie mij wel even dood zou maken. Niks aan de hand.
Zelfmoord plegen omdat je ruzie hebt met een groep gasten lijkt me een beetje rigoreus. Als je echt niet in staat bent die groep te laten dimmen moet je maar eens met je vader of de politie gaan praten idd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Jaco90 het volgende:
Ik weet dit klinkt waarschijnlijk allemaal heel puberig en kinderachtig enzo, maar ik word gek. Ik heb om een of ander dom ruzie'tje paar maanden geleden héél erg ruzie met een enorme hooligan groep. Nu heb ik gister met een meisje gezoend waarvan ze zei de EX was van een van die gasten. Nu blijkt dus dat niet helemaal waar te zijn.. Die groep wil nu dus mij en mijn huis helemaal verbouwen. En ik ben doods-bang. Het enige waar ik op het moment nog aan denk is zelfmoord, het klinkt heel erg enzo zelfmoord.. maar eigelijk zie ik het op dit moment niet zo verschrikkelijk in. Ik kom gewoon ooit wel weer terug.
Kanker..
Jij zit in de boom met een verrekijker?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:06 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje
Ze staan nu bij hem voor de deur!
Ik zeg ook niet dat het niet gebeurt. Daarom staat er ook "vaak" bij i.p.v "altijd".quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is niet iets om naïef over te doen.
Jongeren zijn al doodgeslagen om minder, zie al die zaken van zinloos geweld maar.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jij zit in de boom met een verrekijker?
Als ze voor de deur staan laat pappie opendoen en die kinders een doodsram voor hun harses geven. Ofzo.quote:
Je wilt live de afranseling volgen?quote:
jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je wilt live de afranseling volgen?
Voor de rechtszaak. Dat er getuigen zijn van de moord.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Lucille het volgende:
Als je het op een beetje redelijke kwaliteit streamt valt daar best nog wel geld aan te verdienenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja idd, dit is echt een zaak voor de knokploeg.. we moeten mensen verzamelen voor deze zaak!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:11 schreef Sloggi het volgende:
Waar blijft de Fok! Knokploeg?
precies! happy slapping, da's een nieuwe rage op internetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:11 schreef Niox het volgende:
[..]
Als je het op een beetje redelijke kwaliteit streamt valt daar best nog wel geld aan te verdienen.
'k Weet niet hoe anoniem je dit vind?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:42 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Anoniem enzoIk ga straks wel met me vader praten.. Maar denk niet echt dat hij het begrijpt.
* Sloggi haalt zijn ploertendoder van zolderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:12 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ja idd, dit is echt een zaak voor de knokploeg.. we moeten mensen verzamelen voor deze zaak!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jij zit in de boom met een verrekijker?
Ohyeah!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
* Sloggi haalt zijn ploertendoder van zolder![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:14 schreef tonks het volgende:
Jaco vd waal?! woow. dude je hebt een serieus probleem, was vanmorgen op een forum en er stond we gaan naar zijn huis om half 6! En dat was het forum van jeugdinrichting het zonnetje.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:14 schreef tonks het volgende:
Jaco vd waal?! woow. dude je hebt een serieus probleem, was vanmorgen op een forum en er stond we gaan naar zijn huis om half 6! En dat was het forum van jeugdinrichting het zonnetje.
Hij zet het toch zelf in z'n profiel ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:15 schreef Wacka het volgende:
@zonnestraaltje
En dan ga jij het ook nog even extra onder de aandacht brengen...
Heb je een blok beton voor je kop ozfo?
Nee, hij heeft het allemaal verzonnen om zijn ontluikende homosexualiteit te verbergen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
maar ff serieus, stonden die gasten nou voor ze deur of niet.
Doe ze de groeten van mequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:17 schreef Jaco90 het volgende:
Nogal verkeerd eigelijk om hiermee op fok te komen. Laat maar.
Thanks man, aan mensen zoals jij hebben we echt veel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:18 schreef Borkydude het volgende:
Sommige lui lopen grappen te maken, maar we proberen je echt te helpen.
Niet voor deur. Met vader gepraat. Vader héél kwaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Staan ze nu wel of niet voor je deur ?
Heb je al wel of niet met je vader erover gepraat ?
huh?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Sloavink het volgende:
Jac0 <3 [Cruel Intentions] × Birri & Jonko Productions × {ff op bed ligge } zegt:
bas
Jac0 <3 [Cruel Intentions] × Birri & Jonko Productions × {ff op bed ligge } zegt:
ik wil kk kk kk dood
Is dat sarcastisch? Ik probeer hem nl. wel te helpen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Thanks man, aan mensen zoals jij hebben we echt veel!
Oh pleasequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef flugeltje het volgende:
Onthouden we allemaal ff dat we hier niet in ONZ of KLB zitten? Het is R&P hier, als je druk van 'serieus reageren' niet aankunt ga je maar elders spelen...
Kben geen sarcast.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch? Ik probeer hem nl. wel te helpen.
Niet op jou mag ik hopen, mijn pa zou mij gaan afzeiken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Niet voor deur. Met vader gepraat. Vader héél kwaad.
Wel dus.. 'Wat heb je nou weer gedaan..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Toch niet op jou neem ik aan?
schopje KLB dan maar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh please. dit neem je toch niet serieus hoop ik? die msn log maakt het alleen maar erger
Net alsof jij er wat aan kan doen dat je wat zwakzinnigen op hun pik hebt getraptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Jaco90 het volgende:
Niet voor deur. Met vader gepraat. Vader héél kwaad.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Net alsof jij er wat aan kan doen dat je wat zwakzinnigen op hun pik hebt getraptEen normaal mens is in zo'n situatie boos en komt het uitpraten of laat het gaan.
Sterf kanker neger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stel je niet aan man, mietje. Boehoe ze willen me slaan
.
Beetje matig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:21 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Wel dus.. 'Wat heb je nou weer gedaan..'
Eigenlijk is het een soort van klacht toch?quote:
quote:
Probeer je nu soms als echte man je angst te verbergen door een beetje te lopen schelden? Stoerquote:
Die vent is kkboos, en jullie lopen grappen te maken, terecht dat hij het zegt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
owjo!
nu ben je helemaal niet meer serieus te nemen
Dude, grow a spine and some balls.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Jaco90 het volgende:
Kanker..
Politie komt pas als er wat gebeurt. Dreigementen doen ze niks aan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef Razor21 het volgende:
Snap dit soort mensen nooit. Naar de politie gaan ho maar , we zetten het wel op een forum.
Doe gewoon aangifte zeg kerel ipv hier op een forum een beetje zielig te zijn...ik snap dat echt niet..
Ik had allang actie ondernomen
Denk je niet dat het alleen maar erger zou worden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef Razor21 het volgende:
Snap dit soort mensen nooit. Naar de politie gaan ho maar , we zetten het wel op een forum.
Doe gewoon aangifte zeg kerel ipv hier op een forum een beetje zielig te zijn...ik snap dat echt niet..
Ik had allang actie ondernomen
Schelden en rascisme is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die vent is kkboos, en jullie lopen grappen te maken, terecht dat hij het zegt.
ja, hoor eens, nu krijg je dus een bende negers achter je aan, he, sukkeltjequote:
voor jou geen respect en geen begrip ik heb je in dit forum alleen maar met kanker zien schelden! sukkelquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha! moet ik mijn knokploeg ff op je loslaten!
En voor de overige 10 procent lig je op de ICquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef narcissist het volgende:
Stel je toch niet aan man. Die lui maken je niks, dan wordt je een keer in elkaar geslagen kom je ook wel bovenop. Plus dat deze groepen altijd al in de gaten worden gehouden door de politie, geloof me ze hadden ook een heel blad over mij omdat ik één keer met die jongens ben meegegaan. En ohja, ze schijten 7 kleuren voor de politie, ze stellen allemaal niks voor. Sla er gewoon één neer, ik moedig je echt aan dan is je probleem voor 90 procent opgelost.
Nee maar als je helemaal niets doet ......quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Denk je niet dat het alleen maar erger zou worden?
Exactly.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En voor de overige 10 procent lig je op de IC
Zegt het mannetje wat op zijn kamer zit te janken omdat er een knokploeg komtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Jaco90 het volgende:
[..].
Je verliest je humor een beetje tonks.
Kan het erger dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Denk je niet dat het alleen maar erger zou worden?
Mag ik je helpen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Zegt het mannetje wat op zijn kamer zit te janken omdat er een knokploeg komt.
IK WIL KK DOOD MAN HELP ME!
Hij zal een ereplaatsje krijgen in Stervende Fokkers.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
In memoriam
Jacco
15-11-1990 / 11-03-2006
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
In memoriam
Jacco
15-11-1990 / 11-03-2006
Erg grappigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
In memoriam
Jacco
15-11-1990 / 11-03-2006
Alsjeblieft, die lui zijn 15/16 jaar. Die kijken wel uit, ze trekken hooguit een mes of je krijgt een keer een klap. Ze durven niks, en als ze uitgenodigd worden op het politiebureau stoppen ze er direct mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En voor de overige 10 procent lig je op de IC
Maikuuul is vers.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:
Maar wat voor gasten zijn het eigenlijk? Zijn het hooligangs van een voetbal club?
Of is het Maikuuul met z'n vriendjes![]()
Ja en mensen voor kanker neger uitschelden maakt alles zo veel beterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef Panzerknacker het volgende:
Geef die gozer een break mensen, hij is bang en z'n pa is boos en hij hoeft geen steun van hem te verwachten. Het is triest maar Fok is de enige steun die hij heeft atm.![]()
Maar waarom is zijn vader boos op hem?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef Panzerknacker het volgende:
Geef die gozer een break mensen, hij is bang en z'n pa is boos en hij hoeft geen steun van hem te verwachten. Het is triest maar Fok is de enige steun die hij heeft atm.![]()
Keur het niet goed maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. Hij is duidelijk over the edge.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja en mensen voor kanker neger uitschelden maakt alles zo veel beter.
Je hebt van die vaders, ik heb er ook zo 1. Relaxte vent, maar als er iets kapot is of iets ergs gebeurt heeft Jordy het gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar waarom is zijn vader boos op hem?
Vind het verhaal een beetje erg vaag....
Heb zo ie zo al een hekel aan mensen die gaan roepen dat ze dood willen bij het minste geringste....
Heb je zeker ook in je msn naam staan : Jaco90 Kk Ik WiL doOd VanDaAg![]()
Schijnt vrij pijnlijk te zijn, een mes tussen je ribbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef narcissist het volgende:
[..]
Alsjeblieft, die lui zijn 15/16 jaar. Die kijken wel uit, ze trekken hooguit een mes of je krijgt een keer een klap. Ze durven niks, en als ze uitgenodigd worden op het politiebureau stoppen ze er direct mee.
Dat is geen redenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Dat is ook niet de reden smartass, de reden is dat die hooligans hem nu willen slaan omdatie dat gedaan heeft.![]()
Als ik toch een euro had gekregen voor iedere keer dat mijn ouders irrationeel reageerden..........quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar waarom is zijn vader boos op hem?
Vind het verhaal een beetje erg vaag....
Heb zo ie zo al een hekel aan mensen die gaan roepen dat ze dood willen bij het minste geringste....
Heb je zeker ook in je msn naam staan : Jaco90 Kk Ik WiL doOd VanDaAg![]()
Trekken en steken zijn nogal verschillend he.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Schijnt vrij pijnlijk te zijn, een mes tussen je ribben![]()
Waren ze er al dan? Dat kan ik nergens terug vinden. blijf het een vreemd raar verhaal vindenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef Borkydude het volgende:
Hoe is het Jaco, zijn die lui er nog, is je pa nog boos?
Als je vriendin met een andere kerel zou kussen zou je 'm vriendelijk bedanken wil je zeggen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is geen redenDat is gewoon een willekeurig iemand pakken en hem in elkaar rossen
Wat heeft hij er in godesnaam mee te maken dat zij met hem gezoend heeft? Zij zat fout
Hij niet als hij tenminste niet liegt over het feit dat hij dacht dat zij single was.
Dan zie je meer dan ik. Of zie je raakvlakken op TS zelfquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:34 schreef Borkydude het volgende:
Ik zie genoeg raakvlakken, maar zal wel aan mij liggen.
Jullie doen net alsof er heel wat aan de hand zeg kom op...ga buiten spelen..er is nog helemaal niets gebeurd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:34 schreef Borkydude het volgende:
Ik zie genoeg raakvlakken, maar zal wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dan zie je meer dan ik. Of zie je raakvlakken op TS zelf
Natuurlijk niet, maar zij gaat vreemd en blijkbaar liegt ze er ook nog bij... Wat heeft die gozer daar mee te maken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je vriendin met een andere kerel zou kussen zou je 'm vriendelijk bedanken wil je zeggen?
Die lui waren er niet, me vader wou me reactie gewoon zien ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef Borkydude het volgende:
Hoe is het Jaco, zijn die lui er nog, is je pa nog boos?
Dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:36 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar zij gaat vreemd en blijkbaar liegt ze er ook nog bij... Wat heeft die gozer daar mee te maken?
Hij kust met een stoer iemand zijn vriendin, stoer iemand boos, stoer iemand slaat dood.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:36 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar zij gaat vreemd en blijkbaar liegt ze er ook nog bij... Wat heeft die gozer daar mee te maken?
Dat heeft mijn vader ook een keer gedaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als ze voor de deur staan laat pappie opendoen en die kinders een doodsram voor hun harses geven. Ofzo.
Dan sla je toch je vriendin in elkaar ipv die gozerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je vriendin met een andere kerel zou kussen zou je 'm vriendelijk bedanken wil je zeggen?
Storm in een glas water dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:36 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Die lui waren er niet, me vader wou me reactie gewoon zien ofzo.Voor de rest zit ik gewoon mezelf een beetje op te fokken voor me pc. Heel erg hopen dat ze gewoon niet komen. En als ze wel komen.. tja.. we zien dan wel.
Ik zou wat gezichten breken... Je moet die lui een voor een op zoeken en voor hun huis met een schep of stuk hout voor hun lelijke bakkus aanmeppen... Kijken of ze daarna nog zo'n praatjes hebben.quote:
Vervang stoer even door triest, zielig en IQloos dan lijkt het er meer opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij kust met een stoer iemand zijn vriendin, stoer iemand boos, stoer iemand slaat dood.
Nog nooit van een blokkeer en negeer knop gehoord?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:38 schreef Jaco90 het volgende:
VB|maяc †°· ... sanne wjnmk zegt:
JACO KK LIJER
jij gaat egt hele dood geloof mij
ik weet waar je woont
jij gaat je huis niet meer herkenne
ik zegt t je ik laat je slope
je gaat je zelf niet meer herkenne in de spiegel
dnk maar niet dat ik JOU nog OOIT ga helpe
kep grote invloed op VB
dat weet je
en je weet ook dat t nu erger woord dan normaal
jij bnt egt zoon kk lijer
net of ik jou nog ga helpe
Probeer je eens in te denken hoe iemand met het IQ van een colafles met een banaan erin zou reagerenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan sla je toch je vriendin in elkaar ipv die gozerZij is toch fout?
Nee, hij is de kroeg in met zijn nieuwe vriendenquote:TS reageert niet meer, zal 'ie al zelfmoord hebben gepleegd?
Leeftijd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:38 schreef narcissist het volgende:
Vroeger he, vroeger toen ik nog in deze periode zat waren dit de mooiste tijden ooit. Allemaal mensen regelen, bij je overburen zitten wachten tot ze eraan kwamen. En het zoeken van je wapens uit de schuur. Pure adrenaline man.
Toen ik 14 of 15 was had een of ander wijf ook bedacht dat ze me in elkaar zou gaan slaan, tot ze m'n vader tegenkwamquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ook een keer gedaan![]()
Sorry, zover terug in de evolutie kan ik niet gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Probeer je eens in te denken hoe iemand met het IQ van een colafles met een banaan erin zou reageren
Ja dat zeg ik, er gaat niks gebeuren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:38 schreef Jaco90 het volgende:
JACO KK LIJER
ik weet waar je woont
kep grote invloed op VB
dat weet je
is dat je vriend vind het beetje vaag hij wil je nooit meer helpe...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:38 schreef Jaco90 het volgende:
JACO KK LIJER
ik weet waar je woont
kep grote invloed op VB
dat weet je
Je hebt gelijk, dan zijn AL je problemen in één klap opgelost!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:38 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik zou wat gezichten breken... Je moet die lui een voor een op zoeken en voor hun huis met een schep of stuk hout voor hun lelijke bakkus aanmeppen... Kijken of ze daarna nog zo'n praatjes hebben.
Edit: Na even nagedacht te hebben, lijkt het me verstandig dat mokkel van dezelfde therapie te voorzien. Just to be sure...
Toen ik tegen 15 jaar was. Ongeveer 4 jaar geleden dus.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:39 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Sorry, zover terug in de evolutie kan ik niet gaan
Jezus zeg....als jij je hier druk om gaat maken....zie die spelfouten.....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:38 schreef Jaco90 het volgende:
edit: lama
Pussyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:41 schreef Jaco90 het volgende:
Edit die log er ff uit mensen. Misschien word het alleen maar erger als ze dit zien.
Hoop dat ze dit niet gaan zien!quote:VB|ma?c ?°· ... sanne wjnmk zegt:
JACO KK LIJER
VB|ma?c ?°· ... sanne wjnmk zegt:
ik weet waar je woont
kep grote invloed op VB
dat weet je
quote:VB|maяc †°· ... sanne wjnmk zegt:
JACO KK LIJER
ik weet waar je woont
kep grote invloed op VB
dat weet je
Zitten ze ook op Fok?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:41 schreef Jaco90 het volgende:
Edit die log er ff uit mensen. Misschien word het alleen maar erger als ze dit zien.
Geen idee of ze op Fok! zitten, daarom juist.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zitten ze ook op Fok?
Trouwens jij post het toch eerste instantie?
Vind het steeds meer een huilie topic worden ..
Ja goed ideequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jezus zeg....als jij je hier druk om gaat maken....zie die spelfouten.....
Post haar msn eens![]()
=Dquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
블 Jettseraldinho zegt:
aahw wat zielig
블 Jettseraldinho zegt:
hij zit te huilen=D
Maak je niet druk ze hebben echt geen tijd om op Fok! te zitten, ze moeten mensen afslaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:42 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Geen idee of ze op Fok! zitten, daarom juist.
Op het moment voelt het wel zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Jaco, ben je 90?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
Hey ken jij die jaco?!
Tonks zegt:
Nee man, alleen van fok.
Ja ik zag die chatlog net op fokhij gaat kkdood!
Die teringlijer.
Tonks zegt:
Hij is wel aan het huilen!
Ja die kknerd gaat dood.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
Hey ken jij die jaco?!
Tonks zegt:
Nee man, alleen van fok.
Die teringlijer.
Tonks zegt:
Ja die kknerd gaat dood.
Wat loop je nou gesprekjes in elkaar te copy/pasten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
Hey ken jij die jaco?!
Tonks zegt:
Nee man, alleen van fok.
Die teringlijer.
Tonks zegt:
Ja die kknerd gaat dood.
Situasiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef Onderbroek het volgende:
kk ik heb ook ooit in zo'n kk situasie gezeten...egt zwaart kk weet je? pff...maar serrieus; bel de politie ofzo man....dat 0800 nummer dan kijken ze flink naar je huis en durfen die gaste niks meer te doen!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef Onderbroek het volgende:
kk ik heb ook ooit in zo'n kk situasie gezeten...egt zwaart kk weet je? pff...maar serrieus; bel de politie ofzo man....dat 0800 nummer dan kijken ze flink naar je huis en durfen die gaste niks meer te doen!
Ha. Ha.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
Hey ken jij die jaco?!
Tonks zegt:
Nee man, alleen van fok.
Die teringlijer.
Tonks zegt:
Ja die kknerd gaat dood.
Stylish.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.jacovuurwerk.nl/
Voor bij je crematie, TS.
is wel zo hoor!..ook eerst mein huis enzo...van die wazige gaste...hep er toen ook nix meer van gehoort weet je?quote:
*Geeft je volkomen gelijk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:46 schreef Onderbroek het volgende:
ik vindt het trauwens diep triest dat mensen ts hier afzeiken!
toen poepte je zeker in je onderbroekquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:45 schreef Onderbroek het volgende:
Hij is zelf 15, flapdrol.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:47 schreef Genjuro het volgende:
Bang zijn van 15jarigen...
kk doe es normaal man kk, mij een beetje afzijken om m'n usernaam kk wat denk je wel niet kk weet je?quote:
Daar haalde ik vroeger altijd m'n rotjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.jacovuurwerk.nl/
Voor bij je crematie, TS.
leider in elkaar meppen helpt kk niet. was eerst ook bij de kk transformers. Megatron werd afgeschoten en toen greep starscream te leiding en gingen ze verder knokken kk weet je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:49 schreef narcissist het volgende:
Ok, wil je serieus van het gezeik af zijn?
Pak een knuppel en loop gewoon keihard op de leider van die groep af, en rag hem keihard voor zijn kopveld. En loop je weer rustig naar binnen. Nu laten ze je op zeker met rust, zoniet word je in elkaar geslagen en worden ze opgepakt door de politie.
Win win situatie
Niet dat soort vrienden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:50 schreef narcissist het volgende:
Jaco even serieus? Heb je geen vrienden, familie?
Ghehequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You're.
Het is your homofiel, praat dan gewoon geen Engels.
Geen vrienden dus. Echte vrienden zouden je helpen, punt.quote:
quote:
Ja ik heb zo'n situatie al meegemaakt, vandaar de nick.quote:
als ze binnekomen moet je niet naar boven rennen, dat doen ze in scream ook altijd en dat loopt altijd fout afquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Beetje het is etenstijd dus nu komen ze niet. Ze zijn nogal bol enzo.
Als ze je echt hadden willen slaan , dan was dat allang gebeurd. Gewoon niet uitgaan van het weekend, en als je ze volgende week tegenkomt dan zeg je gewoon 'hoi', en fiets je door.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Net alsof die gasten nu ook gaan etenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Oh, daarom zware problemen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:53 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Maak een MSN naam met een stoere naam. Henkie@hotmail.com ofzo, en dan doe je als MSN naam zo van, HENKIE DE BEUKER, IK SLA SUKKELS DOOD.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef narcissist het volgende:
[..]
Geen vrienden dus. Echte vrienden zouden je helpen, punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |