Pijnloos enzo.. Ik zit mezelf nu zo enorm op te fokken, ik huil gewoon hier..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:40 schreef longinus het volgende:
Waarom zelfmoord als de anderen dat voor je willen doen, in de tussentijd aangifte doen bij de politie en je rustig houden.
Neem ook enkele foto's als ze voor je huis staan, maar wel zonder flits of dat ze je zien.
Anoniem enzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:41 schreef IBAZ het volgende:
Jouw huis?
Heb je al met je ouders gesproken of gooi je het eerst hier op het forum?
Die paar maanden geleden? Was iets over dat ik hun sukkels had genoemd ofzo. Ik kende ze niet eens, en iemand heeft over mij lopen lullen..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou wil ik wel eens weten waar je ruzie over kreeg!
Ze doen wel meer dan alleen bang maken, ik heb paar maanden geleden ook al een klappen gehad. Ik heb ergens op me gezicht nog een litteken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:44 schreef _Boo_ het volgende:
Ze proberen je gewoon een beetje bang te maken en dat is ze blijkbaar goed gelukt.
hij zal vast wel initiatieven nemen wanneer hij die dreigementen over het verbouwen van het huis serieus neemt. Hoef jij dat niet meer te doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:42 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Anoniem enzoIk ga straks wel met me vader praten.. Maar denk niet echt dat hij het begrijpt.
Dat dacht ik ook.. Maar ik kan nu amper over straat. Ik heb een soort aantrekkings kracht ofzo, ik kom die gasten óveral tegen. En maandag moet ik tog naar school..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is een klusje voor de Fok! knokploeg![]()
Maar serieus ga aangifte doen bij de politie en als je echt zo bang bent ga dan een weekje bij vrienden pitten.
Het waait wel over!
Dat maakt het tog alleen maar erger?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:45 schreef EmjaY het volgende:
Ga gewoon even langs de politie. Vertel je verhaal en zorg dat het bij hun bekend is. Als de dreiging echt concreet is, geef dat dan aan, eventueel zorgen ze voor een aandachtvestiging op je adres zodat het bij hun een hogere prioriteit krijgt en alert reageren bij een eventuele 112 melding.
Verder relax, ga een weekendje weg ofzo.
Zorg dat je samen met iemand naar school gaat of je laat brengen. Ga ondertussen naar de politie en zorg dat zij die gasten kunnen vinden. Blijf tot die tijd gewoon binnen. Dat huis blijft wel staanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:46 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.. Maar ik kan nu amper over straat. Ik heb een soort aantrekkings kracht ofzo, ik kom die gasten óveral tegen. En maandag moet ik tog naar school..Ik wil nu zóó graag verhuizen naar het buitenland of gewoon kappen, escape drukken, weg zijn..
Je hoeft ook geen officiele aangifte te doen als je dat niet wilt, maak er gewoon melding van. Dat ze iig weten wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:46 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dat maakt het tog alleen maar erger?
Zou ik zeker doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:49 schreef Jaco90 het volgende:
Ik ga maar is douche, misschien helpt dat een beetje.. daarna maar met me vader praten.
touw nodig ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Jaco90 het volgende:
Ik weet dit klinkt waarschijnlijk allemaal heel puberig en kinderachtig enzo, maar ik word gek. Ik heb om een of ander dom ruzie'tje paar maanden geleden héél erg ruzie met een enorme hooligan groep. Nu heb ik gister met een meisje gezoend waarvan ze zei de EX was van een van die gasten. Nu blijkt dus dat niet helemaal waar te zijn.. Die groep wil nu dus mij en mijn huis helemaal verbouwen. En ik ben doods-bang. Het enige waar ik op het moment nog aan denk is zelfmoord, het klinkt heel erg enzo zelfmoord.. maar eigelijk zie ik het op dit moment niet zo verschrikkelijk in. Ik kom gewoon ooit wel weer terug.
Kanker..
Wat een lul ben jijquote:
Ja ze zijn allemaal 15/16, het is ook een aardig grote groep.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:57 schreef Borkydude het volgende:
Die hooligans zijn een jaar of 15/16 of niet?
Zo'n zooitje hebben wij hier ook, stuk of 30 man in die groep, ik heb vrij veel vrienden dus we gaan nog wel is met ze op de vuist. Zijn van die ventjes met bontkraagjes en 50 Cent op hun telefoon.
Dat is ook niet de reden smartass, de reden is dat die hooligans hem nu willen slaan omdatie dat gedaan heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:59 schreef Lucille het volgende:
Zelfmoord omdat je gezoend hebt met een meisje waarvan je dacht dat ze de ex was van een hooligan maar dat bleek niet juist te zijn. Wat een fantastische reden om zelfmoord te plegen.
Jij kent hem persoonlijk begrijp ik. Zorg iig dat je hem steunt. Zorg dat ze geen reden hebben om jullie te pakken. (Bv. niet terugschelden als ze jullie iets naroepen ofzo) En als het binnen de mogelijkheden ligt een keer de leider van de groep flink afranselen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:58 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ja ze zijn allemaal 15/16, het is ook een aardig grote groep.
Je komt wel op het journaal denk ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:59 schreef Lucille het volgende:
Zelfmoord omdat je gezoend hebt met een meisje waarvan je dacht dat ze de ex was van een hooligan maar dat bleek niet juist te zijn. Wat een fantastische reden om zelfmoord te plegen.
Dat moet je 1. maar net durven 2. maar net kúnnen en 3. maar net de mogelijkheid voor hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij kent hem persoonlijk begrijp ik. Zorg iig dat je hem steunt. Zorg dat ze geen reden hebben om jullie te pakken. (Bv. niet terugschelden als ze jullie iets naroepen ofzo) En als het binnen de mogelijkheden ligt een keer de leider van de groep flink afranselen.
Als je toch met een g schrijft, dan verdien het gewoon.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:46 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dat maakt het tog alleen maar erger?
Dit is niet iets om naïef over te doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:03 schreef teknomist het volgende:
Vaak blijft dit gewoon bij dreigementen..
Ik scheet in mijn broek ook vroeger als een Marokkaantje tegen mij dat ie mij wel even dood zou maken. Niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:04 schreef Niox het volgende:
[..]
Als je toch met een g schrijft, dan verdien het gewoon.
Ow, en met de mentaliteit: boehoehoe, het zit even tegen laat ik maar gelijk zelfmoord plegen zul je het niet ver schoppen in het leven.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan wie je voor je hebt. Misschien zijn deze mannetjes van 15/16 wel heel stoer met hun grote bek, maar daden ho maar. Aan de andere kant zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat ze daad bij het woord voegen en hem flink te grazen nemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:03 schreef teknomist het volgende:
Vaak blijft dit gewoon bij dreigementen..
Ik scheet in mijn broek ook vroeger als een Marokkaantje tegen mij dat ie mij wel even dood zou maken. Niks aan de hand.
Zelfmoord plegen omdat je ruzie hebt met een groep gasten lijkt me een beetje rigoreus. Als je echt niet in staat bent die groep te laten dimmen moet je maar eens met je vader of de politie gaan praten idd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Jaco90 het volgende:
Ik weet dit klinkt waarschijnlijk allemaal heel puberig en kinderachtig enzo, maar ik word gek. Ik heb om een of ander dom ruzie'tje paar maanden geleden héél erg ruzie met een enorme hooligan groep. Nu heb ik gister met een meisje gezoend waarvan ze zei de EX was van een van die gasten. Nu blijkt dus dat niet helemaal waar te zijn.. Die groep wil nu dus mij en mijn huis helemaal verbouwen. En ik ben doods-bang. Het enige waar ik op het moment nog aan denk is zelfmoord, het klinkt heel erg enzo zelfmoord.. maar eigelijk zie ik het op dit moment niet zo verschrikkelijk in. Ik kom gewoon ooit wel weer terug.
Kanker..
Jij zit in de boom met een verrekijker?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:06 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje
Ze staan nu bij hem voor de deur!
Ik zeg ook niet dat het niet gebeurt. Daarom staat er ook "vaak" bij i.p.v "altijd".quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is niet iets om naïef over te doen.
Jongeren zijn al doodgeslagen om minder, zie al die zaken van zinloos geweld maar.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jij zit in de boom met een verrekijker?
Als ze voor de deur staan laat pappie opendoen en die kinders een doodsram voor hun harses geven. Ofzo.quote:
Je wilt live de afranseling volgen?quote:
jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je wilt live de afranseling volgen?
Voor de rechtszaak. Dat er getuigen zijn van de moord.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Lucille het volgende:
Als je het op een beetje redelijke kwaliteit streamt valt daar best nog wel geld aan te verdienenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja idd, dit is echt een zaak voor de knokploeg.. we moeten mensen verzamelen voor deze zaak!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:11 schreef Sloggi het volgende:
Waar blijft de Fok! Knokploeg?
precies! happy slapping, da's een nieuwe rage op internetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:11 schreef Niox het volgende:
[..]
Als je het op een beetje redelijke kwaliteit streamt valt daar best nog wel geld aan te verdienen.
'k Weet niet hoe anoniem je dit vind?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:42 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Anoniem enzoIk ga straks wel met me vader praten.. Maar denk niet echt dat hij het begrijpt.
* Sloggi haalt zijn ploertendoder van zolderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:12 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ja idd, dit is echt een zaak voor de knokploeg.. we moeten mensen verzamelen voor deze zaak!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jij zit in de boom met een verrekijker?
Ohyeah!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
* Sloggi haalt zijn ploertendoder van zolder![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:14 schreef tonks het volgende:
Jaco vd waal?! woow. dude je hebt een serieus probleem, was vanmorgen op een forum en er stond we gaan naar zijn huis om half 6! En dat was het forum van jeugdinrichting het zonnetje.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:14 schreef tonks het volgende:
Jaco vd waal?! woow. dude je hebt een serieus probleem, was vanmorgen op een forum en er stond we gaan naar zijn huis om half 6! En dat was het forum van jeugdinrichting het zonnetje.
Hij zet het toch zelf in z'n profiel ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:15 schreef Wacka het volgende:
@zonnestraaltje
En dan ga jij het ook nog even extra onder de aandacht brengen...
Heb je een blok beton voor je kop ozfo?
Nee, hij heeft het allemaal verzonnen om zijn ontluikende homosexualiteit te verbergen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
maar ff serieus, stonden die gasten nou voor ze deur of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |