Eigenlijk is het een soort van klacht toch?quote:
quote:
Probeer je nu soms als echte man je angst te verbergen door een beetje te lopen schelden? Stoerquote:
Die vent is kkboos, en jullie lopen grappen te maken, terecht dat hij het zegt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
owjo!
nu ben je helemaal niet meer serieus te nemen
Dude, grow a spine and some balls.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Jaco90 het volgende:
Ik weet dit klinkt waarschijnlijk allemaal heel puberig en kinderachtig enzo, maar ik word gek. Ik heb om een of ander dom ruzie'tje paar maanden geleden héél erg ruzie met een enorme hooligan groep. Nu heb ik gister met een meisje gezoend waarvan ze zei de EX was van een van die gasten. Nu blijkt dus dat niet helemaal waar te zijn.. Die groep wil nu dus mij en mijn huis helemaal verbouwen. En ik ben doods-bang. Het enige waar ik op het moment nog aan denk is zelfmoord, het klinkt heel erg enzo zelfmoord.. maar eigelijk zie ik het op dit moment niet zo verschrikkelijk in. Ik kom gewoon ooit wel weer terug.
Kanker..
Politie komt pas als er wat gebeurt. Dreigementen doen ze niks aan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef Razor21 het volgende:
Snap dit soort mensen nooit. Naar de politie gaan ho maar , we zetten het wel op een forum.
Doe gewoon aangifte zeg kerel ipv hier op een forum een beetje zielig te zijn...ik snap dat echt niet..
Ik had allang actie ondernomen
Denk je niet dat het alleen maar erger zou worden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef Razor21 het volgende:
Snap dit soort mensen nooit. Naar de politie gaan ho maar , we zetten het wel op een forum.
Doe gewoon aangifte zeg kerel ipv hier op een forum een beetje zielig te zijn...ik snap dat echt niet..
Ik had allang actie ondernomen
Schelden en rascisme is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die vent is kkboos, en jullie lopen grappen te maken, terecht dat hij het zegt.
ja, hoor eens, nu krijg je dus een bende negers achter je aan, he, sukkeltjequote:
voor jou geen respect en geen begrip ik heb je in dit forum alleen maar met kanker zien schelden! sukkelquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha! moet ik mijn knokploeg ff op je loslaten!
En voor de overige 10 procent lig je op de ICquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef narcissist het volgende:
Stel je toch niet aan man. Die lui maken je niks, dan wordt je een keer in elkaar geslagen kom je ook wel bovenop. Plus dat deze groepen altijd al in de gaten worden gehouden door de politie, geloof me ze hadden ook een heel blad over mij omdat ik één keer met die jongens ben meegegaan. En ohja, ze schijten 7 kleuren voor de politie, ze stellen allemaal niks voor. Sla er gewoon één neer, ik moedig je echt aan dan is je probleem voor 90 procent opgelost.
Nee maar als je helemaal niets doet ......quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Denk je niet dat het alleen maar erger zou worden?
Exactly.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En voor de overige 10 procent lig je op de IC
Zegt het mannetje wat op zijn kamer zit te janken omdat er een knokploeg komtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Jaco90 het volgende:
[..].
Je verliest je humor een beetje tonks.
Kan het erger dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Denk je niet dat het alleen maar erger zou worden?
Mag ik je helpen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Zegt het mannetje wat op zijn kamer zit te janken omdat er een knokploeg komt.
IK WIL KK DOOD MAN HELP ME!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |