abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:56:59 #51
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35943420
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:26 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik heb iets gemist geloof ik.
Ooit een uitzending over naturisten geweest.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_35943454
Hier in de buurt is zo'n camping, in de zomervakantie ga ik dan altijd foto's maken van naakte minderjarige meisjes en dan zet ik ze op internet .
pi_35943455
Hoe bekrompen kun je zijn zeg.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:00:06 #54
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_35943495
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:58 schreef Chriz2k het volgende:
Hier in de buurt is zo'n camping, in de zomervakantie ga ik dan altijd foto's maken van naakte minderjarige meisjes en dan zet ik ze op internet .
dude, je bent zelf nog minderjarig
pi_35943524
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:00 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

dude, je bent zelf nog minderjarig
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:02:11 #56
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_35943550
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

[afbeelding]
ya RLY
pi_35943596
(Ik vind Naturisme maar niks, mijn vrouw moet altijd drie meter achter mij aan lopen met de boodschappentassen, en ik check altijd of haar burka goed dicht zit. Je wil natuurlijk niet dat een onbekende man haar gezicht ziet, mijn knokkels doen nóg zeer van de laatste keer.)

TS is nog aan het puberen denk ik, de meeste pubers zijn niet in staat om voor zichzelf iets te bedenken, het collectief gaat voor.
...
  Moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 17:12:30 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_35943805
Niets mis met naturisme, je wordt lekker overal bruin en volgens mij zie je na een dag al niet meer dat iedereen in zijn nakie rondloopt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_35944341
quote:
Ik ga mijn leven toch niet delen met iemand die het lekker vind in haar naakse flamoes op een camping rond te lopen ?
Nee zou ik ook niet doen, je hebt groot gelijk dat je der flink aanpakt.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_35944412
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sja, ik ben het eigenlijk wel eens met de TS. Ik bedoel, wie wil zijn schoonpa/ma met verlepte leuter respectievelijk flamoes zien rondlopen. Maar om het nou ze erg op te blazen en er ruzie over te maken Hou ons wel op de hoogte
zoals ik uit de OP begrepen heb liegt die vriendin er gewoon over, misschien dat dat de trigger is geweest voor de ruzie met z'n meid
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_35945056
TS,je moet de voordelen er van inzien.Als je haar ff snel wilt nemen hoef je niet eerst de kleren van haar lijf te scheuren.
Maar omdat elk voordeel z'n nadeel hep: daarna loop jij met een halfstramme nog nadruppende kabouter en zij met een ontplofte mol rond.

Maar zonder dollen,als je het daarom al uitmaakt ben je wel een ongelovelijke Jan Peter Balkenende.

Dus ,volgend jaar gezellig mee enneh, smeer je snikkel wel even in met Faktor 20 want anders heb je de vellen er straks bij hangen.
pi_35945300
Ik heb een keer opgepast bij mensen en omdat er niets op tv was, maar ff de lectuurmand doorgenomen

Kom ik dus datzelfde blaadje tegen Ik bekeek die mensen daarna wel even met andere ogen

Blaadje was overigens best humor. Allemaal van die oude kerels die op de camping in hun blote lul, maar op gympen, staan te jeu de boulen
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:14:07 #63
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_35945570
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:06 schreef ChrisJX het volgende:

Blaadje was overigens best humor. Allemaal van die oude kerels die op de camping in hun blote lul, maar op gympen, staan te jeu de boulen
JIj beseft niet half hoe fucking relaxed het kan zijn om in je naakte toko met een biertje te jeu du boule'n
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:34:31 #64
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35946263
Ze zat me net te bellen en te overtuigen dat het niet zo erg was. Of ik erover wou komen praten.
Nou ben ik geen boeman en heb besloten zodirect even langs te lopen, maar dan wel met een verassing.
Trek me mijn joggingbroek en jas aan, en als ze de deur opendoet en zich omdraait sta ik in no-time in mijn naakse leuter achter haar. Kijken hoe ze dan reageert he

Dus als jullie zodirect iemand in een trainingsbroek rillend voorbij zien komen fietsen, ik ben het.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35946370
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ze zat me net te bellen en te overtuigen dat het niet zo erg was. Of ik erover wou komen praten.
Nou ben ik geen boeman en heb besloten zodirect even langs te lopen, maar dan wel met een verassing.
Trek me mijn joggingbroek en jas aan, en als ze de deur opendoet en zich omdraait sta ik in no-time in mijn naakse leuter achter haar. Kijken hoe ze dan reageert he

Dus als jullie zodirect iemand in een trainingsbroek rillend voorbij zien komen fietsen, ik ben het.
Een echte naturist fietst ook naakt.
pi_35946513
Schoonfamilie? Ze is toch je vriendin? Je loopt wel erg op de zaken vooruit.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:42:16 #67
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35946542

Dat wijf rechts met dat bos hout voor de deur
pi_35946587
quote:

Mooi. Ik zal extra waakzaam uit het raam loeren. Tenzij je in het andere deel van Roermond woont.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:44:50 #69
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35946628
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Mooi. Ik zal extra waakzaam uit het raam loeren. Tenzij je in het andere deel van Roermond woont.
En je woont in welke wijk
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:48:35 #70
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35946752
not funny

[ Bericht 82% gewijzigd door buzzer op 13-03-2006 09:18:00 ]
pi_35946808
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door buzzer op 13-03-2006 09:18:12 ]
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35946824
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

En je woont in welke wijk
Roermond South Side. (Roermond-Zuid. )
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:52:25 #73
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35946899
edit

[ Bericht 80% gewijzigd door buzzer op 13-03-2006 09:18:21 ]
pi_35947396
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:36 schreef chiren het volgende:
het moet niet zijn dat ze een geval snikkel als de mijne niet al 600 keer heeft gezien. Ik wil speciaal gevonden worden
En je (toekomstige) vriendin is niet meer speciaal omdat je al 1000x topless vrouwen op het strand hebt gezien?
pi_35948617
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:44 schreef star_gazer het volgende:
Leuk, als je dan mee mag op vakantie
Niet dus:
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:53 schreef lone_wolf het volgende:
Het lijkt er op dat jij een heel bekrompen mannetje bent (met een kleine piemol)
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:56 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ooit een uitzending over naturisten geweest.
Kerel die een tijd met Dutroux een cel had gedeeld wist te vertellen dat hij constant naar LibertyTV keek omdat een filmpje over nudistenstranden regelmatig herhaald werd.
pi_35955087
Dat wordt een vakantie Kroatië
vet balen, in je blote reet op het kiezelstrand.
JOHNNY HEITINGA
pi_35955143
quote:

Doet die ma open, *gilt*, potloodventer, en jij mag een avondje barebacken in de cel
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:29:02 #78
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_35955291
Ik zou het, denk ik, ook niet erg prettig vinden als ik in de positie van de TS was. Maar op zich is er weinig mis mee. Het is wel een beetje bekrompen om daar meteen een punt van te maken.

Oh, en het woord flamoes <3
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:39:34 #79
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_35955829
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Naturisten zijn inderdaad smeerlappen. Vooral erg als je je kinderen forceert om in hun blote kut rond te rennen tussen alle bejaarden.

!

Ik zou echt zo ver willen gaan om te stellen dat het gelijk staat aan aanranding.
Dat soort reacties zijn over het algemeen voorbehouden voor mensen die door hun oom op intieme plaatsjes zijn aangeraakt...

Opgeneukt, jij preutse gek...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:49:09 #80
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_35956362
Ex-collega vertelde wel eens vermakelijk over de avonturen met zijn naturisten-schoonfamilie.
Zijn verhalen over dubbelle handdoeken op het bankstel tijdens feestjes en verjaardagen waren hilarisch.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_35959141
ik kan wel merken dat de TS geen flauw idee heeft waar het over gaat bij het naturisme...
Keep on Tripp'n
  zondag 12 maart 2006 @ 04:11:12 #82
97745 Thorical
finding a way
pi_35959505
Kijk naar haar moeder, kijk naar haar vader en zie hoe ze er over 20 jaar uitziet.
Denk je nu dat is een mlf. Dan zou ik op een andere manier naar m'n vriendinnetje kijken.
  Eindredactie Games zondag 12 maart 2006 @ 08:42:18 #83
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_35960507
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]

maar wel lekker warm
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_35961247
this threath is worthless without the pics (van de schoonfamilie )
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_35961477
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door SmoothPussy op 12-03-2006 11:00:13 ]
Niet voor de poes
  zondag 12 maart 2006 @ 10:59:13 #86
37248 BertV
Klei indiaan
pi_35961492
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]

Valt wel mee, ik denk dat jij de uitdrukking verkeerd begrepen hebt...
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_35961493
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Lulverhaal
Als mijn vriend er zulke ongelooflijk achterbakse ideeën op nahield over het naturisme had ik hem er lang uitgeschopt.

Ik ben een jonge meid en zover ik weet zijn we altijd naturisten geweest en ik heb nog nóóit in al die jaren ook maar enige sexuele handeling gezien op een naturistencamping itt op een zogenaamde textielcamping.

Joh, laat je vriendin een burka aantrekken en verbied haar het huis uit te gaan achterlijke idioot.
Niet voor de poes
pi_35961527
quote:
Op zondag 12 maart 2006 10:59 schreef SmoothPussy het volgende:

[..]

Als mijn vriend er zulke ongelooflijk achterbakse ideeën op nahield over het naturisme had ik hem er lang uitgeschopt.

Ik ben een jonge meid en zover ik weet zijn we altijd naturisten geweest en ik heb nog nóóit in al die jaren ook maar enige sexuele handeling gezien op een naturistencamping itt op een zogenaamde textielcamping.

Joh, laat je vriendin een burka aantrekken en verbied haar het huis uit te gaan achterlijke idioot.
LoL nu heeft de TS het verknald bij de naakten

Naturisten zijn btw toch die naaktlopers met veeeeeeel lichaamsbeharing toch?
Nudisten zijn die mensen die het gewoon fijn vinden om naakt te zijn right?
JOHNNY HEITINGA
pi_35961565
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Naturisten zijn inderdaad smeerlappen. Vooral erg als je je kinderen forceert om in hun blote kut rond te rennen tussen alle bejaarden.

!

Ik zou echt zo ver willen gaan om te stellen dat het gelijk staat aan aanranding.
En ik ga zover dat ik durf te stellen dat je een hersenloze idioot bent.
Niet voor de poes
pi_35962152
quote:
Op zondag 12 maart 2006 11:02 schreef Camplo het volgende:

[..]

LoL nu heeft de TS het verknald bij de naakten
Het gaat niet zozeer om verknallen maar om zijn idiote bekrompen ideeën over het naturisme en dit op 1 lijn te stellen met pedofilie en dat deze mensen smeerlappen zijn.
Of hij is een gedoctrineerde religiefanaat of hij mist hersencellen.
quote:
Naturisten zijn btw toch die naaktlopers met veeeeeeel lichaamsbeharing toch?
Naturisme behelst veel meer dan naakloperij. Van lichaamsbeharing zoals ook van piercings is al vaak een achterhaalde isseu van veel verenigingen. Ook deze gaan met de tijd mee en geschoren zijn van onderen ziet men steeds vaker.
quote:
Nudisten zijn die mensen die het gewoon fijn vinden om naakt te zijn right?
Right. Van nudisme wordt veelal gesproken als men niet is aangesloten bij een naturistenvereniging.
Niet voor de poes
pi_35962858
Mja van onderen geschoren betekent niet dat ze er nog enigszins Adonis look a like uitzien
JOHNNY HEITINGA
pi_35963065
Weet je hoe dan ook
Ik zal het zelf niet doen..maar vind wel ieder voor zich.
Als er mensen zijn die zich daar lekker bij voelen.moeten ze dat vooral doen
Ze dwingen niemand om dat ook te doen

En als de TS echt zo sneu doet.. dan mag ze zich gelukkig prijzen als hij weg blijft,
Hij had er ook over kunnen praten,waren ze er ook gewoon uit gekomen
Salsa Española
pi_35963748
En toen dacht je snel naar huis dan open ik zo snel mogelijk een topic erover?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_35964243
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:51 schreef Camplo het volgende:
Mja van onderen geschoren betekent niet dat ze er nog enigszins Adonis look a like uitzien
Denk dat je beeld toch wel verkeerd is wat naturisme betreft.

1.) Ieder mens is gelijk
2.) iedere leeftijd heeft zijn charme
3.) naturisme is niet gelijk aan exhabitionisme
4.) naturisme is respect hebben voor mens en natuur
5.) naturisme is niet alleen voor jonge mensen met een perfect lichaam die lopen te showen
6.) onder naturisten zul je ook vaak lichaamlijk gehandicapten zien. Ze worden geaccepteerd zoals ze zijn en geen mens die zich eraan stoort
7.) naturisme is natuur zoals het woord al zegt

en zo kan ik nog vele dingen opnoemen.
Niet voor de poes
pi_35964542
1.) Ieder mens is gelijk

Alleen zolang je zelf die leeftijd hebt. Oudere oma's naakt zien laat maar zitten, en kids e.d. ook niet.

misschien wel aan exhabitionisme maar niet aan exhibitionisme

Dat heb ik ook maar ik loop niet naakt

5.) naturisme is niet alleen voor jonge mensen met een perfect lichaam die lopen te showen

Knappe mensen hoef ik niet te zien, vind me vriendin goed genoeg naakt, maar lelijke hoef ik ook niet te zien

6.) onder naturisten zul je ook vaak lichaamlijk gehandicapten zien. Ze worden geaccepteerd zoals ze zijn en geen mens die zich eraan stoort

Okay, no comments ik stoor me er ook niet aan als ze kleren aan hebben

Nee want er zijn kleren uitgevonden, die je warm houden, en in de winter loop jij ook niet naakt, dus is het HIER in een gematigd klimaat niet natuurlijk
JOHNNY HEITINGA
  zondag 12 maart 2006 @ 14:25:14 #96
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35964589
pi_35964702
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:56 schreef Camplo het volgende:

1.) Ieder mens is gelijk

Alleen zolang je zelf die leeftijd hebt. Oudere oma's naakt zien laat maar zitten, en kids e.d. ook niet.

misschien wel aan exhabitionisme maar niet aan exhibitionisme

Dat heb ik ook maar ik loop niet naakt

Knappe mensen hoef ik niet te zien, vind me vriendin goed genoeg naakt, maar lelijke hoef ik ook niet te zien

Okay, no comments ik stoor me er ook niet aan als ze kleren aan hebben

Nee want er zijn kleren uitgevonden, die je warm houden, en in de winter loop jij ook niet naakt, dus is het HIER in een gematigd klimaat niet natuurlijk
de bekrompenheid viert hoogtij
pi_35964717
80% van alle naturisten zijn trouwens WO-ers
pi_35964927
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:30 schreef Je_Opa het volgende:
80% van alle naturisten zijn trouwens WO-ers
Bron?
JOHNNY HEITINGA
pi_35964952
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:38 schreef Camplo het volgende: