quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kelly komt niet. Heeft Mark mij maanden terug al verteld..
Ze wil niet meer met Idols geassiocieerd worden.
Ze is hier trouwens pas maandag want ze heeft haar show van zondag in Belgie afgezegd om in duitsland bij de Echo Awards te zijn.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:03 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, Jamai is natuurlijk ook tof. [afbeelding]
Ja, Jamai heeft ook een grote ster.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:03 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, Jamai is natuurlijk ook tof. [afbeelding]
zegt zijonline.nlquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
De winnares schijnt gekroond te worden tot Idol door Kelly Clarkson.
Dat was ook mijn punt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:44 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Die zeggen altijd heel veel, vooral dingen die nergens op slaan.
Hm... ok. Ach, ik hoor liever Raf een extra nummer zingenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:48 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar in de Telegraaf staat dat ze ook nog met haar gaan zingen...
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Even de vete terzijde, het wordt natuurlijk een spetterende show..
quote:
quote:ve·te (de ~, ~n/~s)
1 traditionele, blijvende vijandschap => haat en nijd, moord en doodslag
Ik dacht dat er stond "wat is een vete"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nogmaals; waar zie jij vijandschap/haat/nijd/moord/doodslag?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond "wat is een vete".
Nou, in ieder geval bestaat er een Floortjegroep, en een Raffaëlagroep. Die botsen af en toe een beetje..
Geen fysiek bloedbad nee, maar ik heb er nog steeds nachtmerries vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True, maar verder kunnen we wel met elkaar opschieten toch?Ik bedoel, de meet werd ook geen bloedbad
.
Iedereen leest over de laatste s heen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Special guests.
Tof!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:10 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nee hoor. 2 hele speciale gasten!!
Eensch.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay, we kunnen wel ophouden, het dieptepunt is bereikt..
Hoe ze ook kijken op die foto.!
Die heeft de engelse Fame Academy ooit gewonnen toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is Alex Parks?
Goeie kans, ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef Sneeze het volgende:
Gavin DeGraw! Dat is het!
Liever geen Boris.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:22 schreef water-nimf het volgende:
euhm de nationale "ster" moet wel Boris zijn![]()
en de internationale.. geen idee dat kunnen er zoveel zijn he![]()
Nee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef water-nimf het volgende:
beter als Jamai of Jim toch??
Maar die zijn al eens geweest..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Cee het volgende:
Nou, dan moet die andere Jamie 'vriend van Idols' Cullum zijn. Of Lucie 'vriendin van Idols' Silvas.
Luciequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Cee het volgende:
Nou, dan moet die andere Jamie 'vriend van Idols' Cullum zijn. Of Lucie 'vriendin van Idols' Silvas.
Jij moet het nummer Cry eens downloaden van haar. Mooi nummer dat helemaal in jouw straatje is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is Alex Parks?
Ben ermee bezig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:59 schreef Marble het volgende:
Jij moet het nummer Cry eens downloaden van haar. Mooi nummer dat helemaal in jouw straatje is.
Mark heeft al ontkend dat het Kelly zou worden.quote:
Ja! En! Nou en! Laat me in de waan! Laat me! I believequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mark heeft al ontkend dat het Kelly zou worden.
Eh... Mark zou je natuurlijk ook gewoon aan 't lijntje kunnen houden. Dus misschien...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja! En! Nou en! Laat me in de waan! Laat me! I believe.
Dat zie ik ook wel zittenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
van mij mag Lucie nog wel een keer komen hooren dan een duet met Floortje
Mensen weten niet wat ze zien als die spaz daar komt met z'n grijze haar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:20 schreef Danzig het volgende:
Kellie Pickler en Taylor Hicks!!!!!!!!!!!!!!
Het optreden van Floortje wel, Raffa nietquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
Whehe, John Lennon en Elvis Presley dus!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef BVO het volgende:
De twee finalisten schijnen ieder met een van die sterren een duet te zingen.
Sven, komop, Raffaëla klonk gewoon niet goed tijdens dit "duet", Floortje wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het optreden van Floortje wel, Raffa niet!
jaloers?quote:Op zondag 12 maart 2006 04:49 schreef chansadres het volgende:
Het duet van Raffaela was rampzalig zelfs! Floortje klonk netjes maar niet ultra goed.
Ik denk dat de choreografie van Floortje de das heeft omgedaan. Het nummer van Raff had gewoon meer pit en meer nuances. Denk aan die optilstukje en het STOP gedeelte etc. Het was veel uitdagender.
Beste zangeres van Idols 3 blijft Floortje... Raff is een aardige entertainer maar ik denk dat een album erg saai wordt met haar...
Het "Early Robbie Williams" effect.
quote:Op zondag 12 maart 2006 01:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Danny, komop, Raffaëla klonk gewoon goed tijdens dit "duet", Floortje niet.
Idd, ik zeg alleen dat ik denk dat Raff een entertainer is. Dat kunnen maar weinig goede artiesten vastleggen op een plaat. Robbie Williams kon tijdens een concert een heel publiek entertainen maar in de studio kon hij dat enthousiasme niet vast leggen op plaat...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |