Die heeft de engelse Fame Academy ooit gewonnen toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is Alex Parks?
Goeie kans, ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef Sneeze het volgende:
Gavin DeGraw! Dat is het!
Liever geen Boris.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:22 schreef water-nimf het volgende:
euhm de nationale "ster" moet wel Boris zijn![]()
en de internationale.. geen idee dat kunnen er zoveel zijn he![]()
Nee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef water-nimf het volgende:
beter als Jamai of Jim toch??
Maar die zijn al eens geweest..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Cee het volgende:
Nou, dan moet die andere Jamie 'vriend van Idols' Cullum zijn. Of Lucie 'vriendin van Idols' Silvas.
Luciequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Cee het volgende:
Nou, dan moet die andere Jamie 'vriend van Idols' Cullum zijn. Of Lucie 'vriendin van Idols' Silvas.
Jij moet het nummer Cry eens downloaden van haar. Mooi nummer dat helemaal in jouw straatje is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is Alex Parks?
Ben ermee bezig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:59 schreef Marble het volgende:
Jij moet het nummer Cry eens downloaden van haar. Mooi nummer dat helemaal in jouw straatje is.
Mark heeft al ontkend dat het Kelly zou worden.quote:
Ja! En! Nou en! Laat me in de waan! Laat me! I believequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mark heeft al ontkend dat het Kelly zou worden.
Eh... Mark zou je natuurlijk ook gewoon aan 't lijntje kunnen houden. Dus misschien...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja! En! Nou en! Laat me in de waan! Laat me! I believe.
Dat zie ik ook wel zittenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
van mij mag Lucie nog wel een keer komen hooren dan een duet met Floortje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |