quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Prondo het volgende:
Raffaëla daarentegen kickt enorm op alle aandacht. „Ik hou gewoon van zoveel aandacht”, liet ze zich ontvallen.
quote:“Ik hou gewoon van aandacht. Ik word gewoon supergeil van aandacht!”
Zucht en dat staat me zo tegen aan haar...quote:
Een balladquote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Prondo het volgende:
van webpiraat:
De single die de Idols-winnaar volgende week uitbrengt wordt een ballad. Het lied Right Here Right Now is geschreven door Bruce Smith en Robert D. Fisher die vorig jaar ook verantwoordelijk waren voor My Impossible Dream waarmee Glennis Grace vorig jaar Nederland vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Prondo het volgende:
van webpiraat:
De single die de Idols-winnaar volgende week uitbrengt wordt een ballad.
Juist cool, dat is Raffaela.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind dit een beetje egoïstisch ofzo overkomen![]()
Dat is het contract waar ze zich aan moeten houden.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Een balladHeb ik weinig mee.. Zou wel bij Floortje passen, als Raffaëla wint zie ik meer een leuk uptempo disco-achtig nummer voor me. Maar niet dus
Ook van die schrijvers?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef Andiyan het volgende:
Right Here, Right Now ken ik van Agnes Carlsson![]()
quote:Het lied Right Here Right Now is geschreven door Bruce Smith en Robert D. Fisher die vorig jaar ook verantwoordelijk waren voor My Impossible Dream waarmee Glennis Grace vorig jaar Nederland vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival.
Maar zou het dan een cover zijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:12 schreef BVO het volgende:
Ach, best aardig nummer.
Als ik Floortje er bij denk krijg ik alleen Celine Dion visioenen, ligt wel precies in dat straatje...
Nee, mij lijkt het inderdaad ook uitgekozen voor Floortje, past precies in haar saaie straatje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar zou het dan een cover zijn?![]()
Ik zie het Raf niet zingen
quote:
ik hoop inderdaad dat er zeker wat uptempto songs komen en nederlandstalig mag van mij ook wel voor de helft, omdat ik ik het in haar geval gewoon zo fantastisch vind klinken dat het me niet zoveel uitmaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat is het contract waar ze zich aan moeten houden.
Raffa gaat later heus wel uptempo nummers zingen hoor.
Er stond trouwens ook nog een eng stukje in de telegraaf.
Raffa zei dat haar hart ligt bij Nederlandse muziek.
Ik hoop niet dat dat betekent dat ze (alleen) in het Nederlands gaat zingen. Ik houd niet zo van Nederlandse muziek, maar een aantal nummers op haar album, bijvooorbeeld 50-50 eng/ned zou ik wel kunnen verdragen.![]()
Ik wil de Ellen versie wel horen (De single is namelijk al opgenomen met alledrie de halve finalisten).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
omdat dit makkelijker is natuurlijk. op zich vind ik het nummer niet slecht ofzo, en met wat aanpassingen valt er zeer zeker iets van te maken.
maar ik had gehoopt op een 'nieuwe' single, en het liefst zoals bij Idols 1 allebei een ander. het zijn 2 hele verschillende mensen, en een nummer dat goed bij de een past, past minder bij de ander.
dit nummer lijkt me het meerst geschikt voor Flortje, aangezien haar sterkste punt toch de ballads zijn, die weet ze gewoon met een bepaald gevoel te brengen, dat het gewoon overkomt. ik natuurlijk niet zeggen dat ik het erg vind, omdat floortje hiermee toch in het voordeel lijkt te zijn, maar het is wel oneerlijk voor Raffaëla, die juist op haar best als ze up-tempo zingt.
het is niet slecht ofzo, maar ik had op meer gehoopt
ja, precies, er is altijd wel een finalist die bij zo'n nummer aan het korste eind trekt. Jim en Jamai hadden allebei een nummer wat gewoon bij hun stem paste. dat was tijdens Idols 2 niet zo,l en dat zal nu weer een probleem worden denk ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wil de Ellen versie wel horen (De single is namelijk al opgenomen met alledrie de halve finalisten).
Maar ik denk toch wel dat de Raff versie anders zal klinken en niet die compositie zal volgens.
En over oneerlijk gesproken: When you think of me was toch ook op het lijf geschreven voor Boris en Maud kon er echt niet mee uit de voeten bijna.
Ik vond daarom Idols 1 zo goed met 2 nummers die pastte bij alletwee de finalisten
Die bron is niet echt betrouwbaar natuurlijk, maar Kelly is wel in het land, dus het ligt enigszins voor de hand.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:24 schreef chansadres het volgende:
Volgens ZIJ-online zal de kroning van de nieuwe Idol worden gedaan door niemand minder dan Kelly Clarkson herself
Ook raar dan. Ze heeft toch haar carriere aan Idols te danken. Ondankbaar wicht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kelly komt niet. Heeft Mark mij maanden terug al verteld..
Ze wil niet meer met Idols geassiocieerd worden.
Vriendinnetje van mij werkt bij Boulevard..dus ik had haar vanmiddag even gemaild over het feit dat de single een cover was met alle infoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:11 schreef chansadres het volgende:
Hind en Boris wil eigenlijk ook van dat etiket af...
CrazyDutchPunk wrote:
Ze hebben mn tip toch gebruikt
Welke tip?
Geez, je hebt echt overal connectiesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij werkt bij Boulevard..dus ik had haar vanmiddag even gemaild over het feit dat de single een cover was met alle info
Ik kende haar al voordat ze bij Boulevard a/d slag ging..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geez, je hebt echt overal connecties.
Neuh hoeft ook niet.quote:
Oh Jeroen meldde het terwijl ze met Raf en Floor aan het kletsen waren en toen draaide ze het (had het mp3tje meegestuurd)..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef chansadres het volgende:
Was het een groot bericht of een kleintje? (Oftewel komt de video online)
Grote kans dus op een video op de website van Boulevardquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh Jeroen meldde het terwijl ze met Raf en Floor aan het kletsen waren en toen draaide ze het (had het mp3tje meegestuurd)..
Floortje's blik kwam erg verbaasd over..
Whehe, wilde ik net zeggen, ze hadden echt zo iets van, hoe weten zij dat nouquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Floortje's blik kwam erg verbaasd over..
Floortje ging echt nog luisteren..en toen knikte ze echt zo van"Ja..da's ons nummer'...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe, wilde ik net zeggen, ze hadden echt zo iets van, hoe weten zij dat nou.
wanneer komt het op tv danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Floortje en Raf zijn zodirect bij de opnames van Jensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |